Hotel Wiedfriede *

Wiedfriede

25 reviews over Hotel Wiedfriede in het Nederlands

Niet wat we verwachten

Bert115, 17-8-2017

Het ontbijt was prima verzorgd, ook het diner viel wel mee, al weten ze niet wat vegetarisch eten is! Hadden dit opgegeven bij de boeking.

De kamer was ouwbollig en beneden elke maat.

De Wifi was echt niet van deze tijd, alleen bereik op de trap was goed omdat daar de router zat.

Ook het bereik van het netwerk was slecht ondanks KPN al provider.

Het personeel was best aardig voor dit hotel, maar wat scholing zou geen kwaad kunnen.

Ondanks alles hebben we genoten van onze 4 dagen.

Goede kwaliteit/prijs verhouding

Fam., 14-8-2017

Geen hartelijk welkom,

Grote gedateerde kamer maar wel alles netjes schoon.Badkamer keurig.

Op de kamer was de wifi prima.

Wel t.v maar geen enkele buitenlandse zender.

Het eten was goed wel erg snel geserveerd.

Ontbijt prima,De laatste dag waren we iets later en was er niet meer bijgevuld.

Het was heerlijk

Joop Lamers, 5-8-2017

Familie hotel met een mooie kamer met balkon en een vriendelijke bediening gratis wifi niet zoveel bereik,mooi terras in een schitterende bergachtige omgeving.Heerlijk een week lang gegeten.Er was geen entertainment dus s,avonds jezelf bezighouden
Gereisd met partner in juli 2017

Nooit meer

P. Zwa, 3-8-2017

We waren hier slechts 2 nachten. 1 dag van te voren geïnformeerd naar onze kamer. Ja hoor 100 procent zeker u bent morgen van harte welkom. Echter bij aankomst was onze kamer overboekt. 3 km verder in een ander hotel ..we werden daar wel hartelijk ontvangen en kregen een mooie kamer met balkon. Terug gekomen kregen we een klein kamertje stoel tafel en tv op 1m2 gehorig, geen isolatie tussen muren van buren. Geen woord van excuus. Het bed zat met schroeven in elkaar. Er werd bij aankomst geen uitleg gegeven over waar mogelijk te ontbijten enz.
Gereisd met partner in augustus 2017

Alle waar naar zijn geld!

marijn en jose, 10-7-2016

Ligging was fraai, maar afgelegen.

Kamers waren gedateerd, maar schoon en werden goed bijgehouden.

Wel erg gehorig, als je de buren naar het toilet hoort gaan.

Ontvangst was belabberd, geen welkomsdrankje.

Diner was in sneltreinvaart, maar van redelijke kwaliteit.

Niet al het personeel was even vriendelijk.

Ontbijtbuffet goed, maar vaak slecht bijgevuld.

Geen gevoel gast te zijn bij hotel Wiedfriede.

Prima prijs

Esther Knoop, 3-7-2016

Voor een deal een prima prijs. Oudbollig hotel met koffie en thee faciliteiten, dus zelf thee en koffie mee!

Mooie wandel omgeving ,wij met hond

Gereisd met partner in maart 2016

Mooie omgeving, maar dat is ook alles!

Maritha Maassen, 2-7-2016

Er is helemaal niets te doen in of onbij het hotel.

Oudbakken accomodatie;personeel soms onvriendelijk

P.Strijdonk, 26-6-2016

Het hotel ligt in een schitterende omgeving. Het is een ouderwets, 70-tiger jaren accommodatie; de kamers zijn standaard, maar voldoen. Er is helaas geen koelkastje en dat is een gemis! Kamer wordt wel iedere dag netjes gepoetst. De handdoeken leken meer op poetsdoeken en de kussens waren ook niet meer dan een dunne vot! Het kamermeisje (wél vriendelijk) gaf ons op verzoek direct extra kussens en dat sliep wel iets beter.

De bediening stuurde ons na het inchecken buitenom, over een kiezelpad, terwijl later bleek dat er binnendoor een corridor is waar je wel fatsoenlijk met je koffer op wieltjes bij het gebouw met de kamers komt! Het gratis avondeten (als je tenminste een voucher hebt) was een niet al te beste schnitzel. Het a la carte eten was ook niet geweldig; met een gortdroge tagliatelle als goed (slecht!) voorbeeld. Op de vraag of het had gesmaakt en ons antwoord was "het gaat wel", werd niet al te vriendelijk gereageerd door de (jonge) bediende!! Het ontbijt is iedere dag hetzelfde en standaard. s'Avonds is er helemaal niks te doen en de aanwezige kegelbaan hebben we helemaal niet gezien. Jammer!

Uitstapjes naar Bonn en Koblenz zijn goed te doen en aanbevelenswaardig.

Al met al een beetje teleurstellend, maar afgezet tegen de lage prijs is dat ook niet verwonderlijk, al mag het personeel wel op een kursus "klantvriendelijkheid"!!

niet top

Cornelis en family, 3-6-2016

Eten goed, sommige personeelsleden niet geschikt voor de horeca.

Rond 22.30uur ging de tent dicht. Wifi gratis, maar slecht bereik.

Hoofdkussens niet best. Bij het ontbijt niet voor iedereen gedekt!

Gereisd met partner in mei 2016

2 sterren waard?, ja

Albert Herfst, 30-5-2016

Hotel Wiedfriede ligt mooi aan de Wied. Parkeren is prima tegenover het hotel. Balkonkamers netjes maar ietsjes gedateerd. Personeel vriendelijk maar soms hapert de service. Eten is gemiddeld en redelijk geprijsd. Fameuze duitse Kuchen & kaffee teleurstellend betreffende keuze. Gratis Wifi doet het redelijk. Waar Wiedfriede niet veel aan kan doen is zeer slechte mobiel bereik in Arnsau. Iets om rekening mee te houden als je bereikbaar moet zijn zoals bij ons met bejaarde moeder thuis. Kortom, leuk voor een weekend maar niet langer. O ja, geweldige wandelroutes, ook met hond. Behalve Linz am Rhein geen grote plaats vlakbij (Linz = aanrader).
Gereisd met partner in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Wiedfriede bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wiedfriede in Rossbach/Roßbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wiedfriede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Wiedfriede scoort een 7.04 uit 10 op basis van 26 reviews.