Hotel Eifelstube ***

Hotel Eifelstube
Eifelstube

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Eifelstube bij:

1 review over Hotel Eifelstube in het Nederlands

Zeer geschikt voor een kortverblijf

Jozef, 3-6-2014

Wij verbleven onlangs twee nachten in dit kleinschalig hotel en hebben ons dit niet beklaagd. De uitbaters zijn vriendelijk en behulpzaam. De kamer en de badkamer zijn niet supergroot, maar wel toch voldoende ruim en gezellig. De geluidsisolatie van de kamers is goed, maar als je met het raam open slaapt, wordt je "s morgens wel vroeg gewekt door de landbouwer aan de overkant van de straat. Er is gratis (het paswoord ligt klaar bij aankomst) Wifi op de kamer. In het pakket dat we boekten was een fles sekt, een fles water en vers (het was ook vers) fruit inbegrepen, net als twee viergangenmenus. De maaltijden zijn geen haute-cuisine, maar wel heel lekker en verzorgd (vers bereid). De dranken zijn niet duur. Het ontbijt is geen uitgebreid buffet, maar ook hier is zeker voldoende keuze (een eitje wordt à-la-minute klaargemaakt).

Het hotel beschikt over een kegelbaan, maar die hebben we niet uitgeprobeerd. Je kan vanuit het hotel eenvoudig uitstappen maken of gaan wandelen in de buurt.

Gereisd met partner in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eifelstube in Rodder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eifelstube zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eifelstube scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.