Hotel Roter Ochse **

Hotel Roter Ochse
Roter Ochse
8,7

11 reviews over Hotel Roter Ochse in het Nederlands

gezellig; echt een familie hotel.

HeRo, 7-11-2015

3 generaties uit één familie drukken hun stempel op dit hotel. Dat is te merken aan de uitstekende service en de betrokkenheid van het personeel bij "hun" hotel. Voor de keuken hoef je beslist niet de deur uit. Een fijne menukaart met een prettige prijs en idem een uitgebreide wildkaart.

We hebben uitstekend geslapen; geen lawaai van buiten. Slimme indeling van de compacte sanitaire ruimte.

De ligging midden in het authentieke stadje Rhens is ook prettig. Alles bij de hand. Er is geen lift; maar ruime keuze aan kamers op de laagste etage. Het ontbijt is eenvoudig, maar beslist uitgebreider dan bij ons thuis. De broodjes kwamen zo vers van de bakker.

Gereisd met partner in november 2015

Prima hotel, kamers aan de kleine kant.

Fam. J. Neele, 6-11-2015

Leuk hotel met alle mogelijkheden in de buurt om te bezichtigen
Gereisd met vrienden in oktober 2015

Aardig, maar niet meer dan dat

p. Hörchner, 26-10-2015

Een hokkerig hotel. Kamers via allerlei trappen te bereiken.Voor mensen slecht ter been beslist niet aan te bevelen.

Sobere slaapkamer met achterhaalde - wel schone- badkamer.

Ons uitzicht op de kamer van de overburen.

Kom niet aan de late kant voor het ontbijt, want aanvullingen hebben wij niet gezien. Een naar duitse maatstaven bescheiden ontbijtbuffet.

Gereisd met partner in oktober 2015

Fantastisch Hotel

Leen Kalee, 14-6-2014

Geweldig familie Hotel. Je wordt opgenomen in de familie, zo voelt het. Alsof je thuiskomt. De service is heel goed, eten is uitmuntend, dit alles tegen een betaalbare prijs. Ligging in het dorpje Rhens met 50 meter lopen de Rijn. Ideaal Hotel voor lang weekend weg.
Gereisd met partner in mei 2014

Niet meer

J.van der Ven, 13-6-2014

Is ons erg tegen gevallen.

De kamer was in een bijgebouw aan de overkant van de straat en was erg donker . De lichtschakelaars hingen los, de bedlampjes werden gevaarlijk heet. de badkamer was verouderd en stonk naar urine.

Gereisd met partner in mei 2014

prima voor een weekendje weg

annette, 13-3-2014

Het hotel is schoon, personeel vriendelijk, ontbijt prima en rhens is ee leuk plaatsje aan de rijn met rijke historie
Gereisd met vrienden in januari 2014

Teleurstellend hotel

rejowerk, 1-9-2013

Wij werden ondergebracht in de zogenaamde annex........schuin tegenover het hoofdgebouw in de hoofdstraat van t dorp/stadje. Een kamer zo klein en donker en hokkerig dat de prijs-prestatieverhouding volledig zoek was. Kreeg 5% korting toen ik mopperde ..... maar zelfs dan is de prijs te hoog (5% van 80 euro).
Gereisd met partner in augustus 2013

Statige buitenkant

folieske, 20-5-2012

1920, viervoudig mansarde-schilddak gebouw met gevelrisaliet. De annex (heden Gästehaus Ingrid) werd 1699-1702 gebouwd. Familie Kochhäuser kocht het in 1973 en bouwde het om tot accommodatie met 9 kamers. Onder het huis gelegen een kelder met gewelf waar wijnproeverijen worden gehouden.
        Gereisd met partner in mei 2012

Sobere kamer.

M.W. Wolters, 25-7-2011

Wij werden ondergebracht in een nevenvestiging schuin tegenover het hotel. Daar wil je niet zijn. Kleine en zeer sober ingerichte kamers. Overigens wel schoon. Ontbijt is goed en het personeel is vriendelijk.
        Gereisd met partner in juli 2011

Heel netjes en zeer zeer vriendelijk

Overeinder, 8-5-2010

Dit hotel gebruikt op de heen en terug reis naar Frankrijk. We hebben hier gegeten, ontbeten en geslapen met 4 jonge gezinnen.

Oke, interieur van de gang en de kamers is ietwat gedateerd, maar service en vriendelijkheid is top! Parkeer gelegenheid is echter wel slecht, maar dat heeft de eigenaar van het hotel keurig voor ons opgelost!!! nogmaals onze dank daar voor.

Kortom heerlijk geslapen en gegeten in dit hotel.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Roter Ochse bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Roter Ochse in Rhens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Roter Ochse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Roter Ochse scoort een 8.7 uit 10 op basis van 26 reviews.