9,3

Uitstekend

7 reviews over Pension Sonnenwende in het Nederlands

Heel gewoon , heel goed

Rob Hendriks, 16-8-2016

Last minute een rondje gebeld om nog ergens een slaapplaats te vinden dichtbij het circuit. Jahoor geen probleem

zei Irma en ik heb ook nog een parkeerplaats binnen voor jullie klassieke sportwagen. We hebben ons meer dan welkom

gevoeld in dit leuke pension. Het werkt allemaal eenvoudig maar goed. Alles is echt super proper.

Zeker een aanrader voor circuitbezoekers, maar 3 km van de Nurburgring .De omgeving is echter ook mooi.

Als we weer gaan dan zeker naar Pension Sonnenwende!

Gereisd familie in augustus 2016

Warm welkom

Fam van Rijswijk, 7-8-2016

Heerlijk landelijk plekje dichtbij de Nurbergring. Gastvrouw Irma is zeer vriendelijk hartelijk en zorgzaam. Kamers waren keurig schoon. Goed geslapen. We hadden hier graag langer willen blijven. Ontbijt was heerlijk met een warm vers en perfect eitje. We hopen hier zeker terug te komen.
    Gereisd familie in augustus 2016

Prima pension

CA Schaap, 28-6-2016

Hartelijke ontvangst, nette kamer met douche en toilet, alles functioneel en in orde. Lekker ontbijt in een gemeenschappelijke ruimte. Genoeg te kiezen: verschillende soorten broodjes, worst, kaas, jam, kwark, jus d'orange, thee, koffie, eitje. Daarnaast een koelkast met bier en fris, voor schappelijke prijzen. Tevens stalling voor de motor in de garage. Buiten een grote tafel met tuinstoelen. Goede uitvalsbasis voor mooie tochten door de Eifel, en op een steenworp afstand van de Nürburgring. Voor herhaling vatbaar!
    Gereisd met vrienden in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pension Sonnenwende bij :

Fantastische Plek!! Even voor jezelf ...

Theo en Petra Peters, 20-1-2011

Alle jaargetijden gehad 3 nachten per keer, heerlijk gewoon... rust mooie omgeving wandelen, rijden met auto of motor heerlijk. Ontbijt buffet is top, bedden top. Slaapkamer en douche eenvoudig maar netjes. Gezamenlijke ruimte voorzien van koffie en thee, en koelkast vol met drinken wat je maar wilt (uiteraard tegen betaling).

Jee waar vindt je zoiets nou ... Sonnenwende in Reimerath Suc6 verder.

Bedankt voor de gastvrijheid

Gereisd met partner in januari 2009

Wat een gastvrijheid!!

fam. Berghorst, 14-11-2010

Wij zijn een weekend in Reimerath geweest in pension Sonnenwende en het was geweldig. De ligging is prachtig, de omgeving zo mooi en de gastvrijheid enorm. Wij hadden met 7 personen 3 kamers met heerlijke bedden en een eigen badkamer met douche en toilet. Het ontbijt was heerlijk met enorm veel keuze. Heel prettig was dat er overal draadloos internet was. Al met al een GE-WEL-DIG weekend gehad en zeker voor herhaling vatbaar!!
      Gereisd familie in november 2010

Wat een gastvrijheid!!

fam. Berghorst, 14-11-2010

Wij zijn een weekend in Reimerath geweest in pension Sonnenwende en het was geweldig. De ligging is prachtig, de omgeving zo mooi en de gastvrijheid enorm. Wij hadden met 7 personen 3 kamers met heerlijke bedden en een eigen badkamer. Het ontbijt was heerlijk met enorm veel keuze. Wat heel prettig was was dat er overal draadloos internet was. Al met al een GE-WEL-DIG weekend gehad en zeker voor herhaling vatbaar!!
      Gereisd familie in november 2010

Erg goed pension

van Loon, 9-6-2009

Wij zijn hier met pinksteren geweest. Erg vriendelijke ontvangst door Irma en Karel. Niks is te veel voor hun. De kids hebben de tijd van hun eleven gehad met de ponyles van hun dochter Anne. Het ontbijt is goed vers gebakken broodjes die net uit de oven komen. Je kunt zelf aangeven hoelaat je komt eten. Wij hadden een familiekamer met stapelbed voor de kids. Je kan beneden zelf wat te drinken pakken oa pilsje 1,- flesje wijn 2.50 0,40 pakje sinasappelsap enz.

De omgeving is super dicht bij de moezel en ook de nurburgring ligt op fietsafstand waar je overigens geen last van hebt. Kortom echt een aanrader.

Gereisd familie in juni 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pension Sonnenwende bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Sonnenwende in Reimerath (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Sonnenwende zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Sonnenwende scoort een 9.32 uit 10 op basis van 7 reviews.