Uitstekend

Zoover award

363 reviews over Camping Prümtal-Camping Oberweis in het Nederlands

Prima camping!

Carolien, 15-8-2017

Prima familiecamping aan beekje.

Plaatsen zijn zowel in zon als in schaduw te krijgen. Plaatsen van verschillende grootte. Meer voorin voorzien van haagjes, achterin meer open veld met rijlanen.

Wanneer je de camping oprijdt, heb je rechts vrijwel allemaal vaste plaatsen.

Veel voorzieningen, geschikt voor groot en klein. Restaurant prima, lekker eten.

Omgeving is mooi, je kunt mooi wandelen in het kleine dorpje. Prina bakker voor verse broodjes!

Voor meer winkels en vermaak moet je paar kilometer rijden naar Bitburg.

Sanitair is prima, je kunt echter alleen naar toilet met toegangspas.

Zwembad is gemeentelijk en dus kan het heel druk zijn. Kleine kind-gedeelte is voorzien van metaal op de bodem met dopjes, doet een beetje vreemd aan en voor knieën van kinderen ook niet altijd even fijn. Rubberen tegels waren heet aan de voeten.

., 14-8-2017

Erg aangename camping. Mooie grote en comfortabele​ bungalow. Toffe animatie. Alles zeer proper.
    Gereisd anders in augustus 2017

Zeker terug volgend jaar

Bram Van Groenendaal, 12-8-2017

Het was een super leuke vakanite je maar als tiener snel vrienden en dat is heel fijn en is ook veel te doen voor jonge kinderen en in da avond vaak gezellig chillen kon ook en er was alleen niet de beste wifi maar het was er wel en het animatie team was ook heel goed ze deden veel voor de jonge kinderen en deden ook mee met de jongeren en dat was zeker gezellig dus. Volgend jaar gewoon terug en ook dat animatie team want t was gewoon top

Het was geweldig

Nikita, 12-8-2017

Het was echt een geweldige vakantie, leuk zwembad en een centraal sportveld, je heb een afdak waar het elke avond gezellig is voor jongeren maar alex de camping wachter zorgt er wel voor dat het daar om 10 uur rustig is maar je mag er tot zo laat zitten als je wil. Super animantie team voor jongen en oud, van dansen en knutselen tot droppings voor 14+ en bingo voor volwassenen.

., 11-8-2017

wij zijn zeer tevreden over deze camping. alles goed geregeld, nette plaatsen, zeer schoon sanitair en erg vriendelijke mensen bij de receptie. helaas viel het weer tegen, dus zijn wij eerder vertrokken, maar we willen er zeker nog een keer terug komen.
      Gereisd anders in juli 2017

Super camping met fantastische animatie & zwembad.

Mariëlle, 11-8-2017

Afgelopen jaar voor het eerst op deze camping geweest. Prachtige omgeving met mogelijkheden voor mooie wandelingen die ook geschikt zijn voor kinderen.

Op de camping hebben we genoten van het restaurant, mooie zwembad en de gezellige meiden van het animatieteam van de Eenden club, Britt en Kim. Onze dochter heeft elke dag met bijna alle activiteiten meegedaan en ook onze zoon heeft veel plezier beleefd aan de natuurwandelingen & vossenjacht.

Waarschijnlijk gaan we volgend jaar weer, dus dat zegt genoeg.

Gereisd familie in juli 2017

Top vakantie met super animatie voor de kids

Oosterbeek, 11-8-2017

Hele leuk camping met heel vriendelijk personeel en heerlijk eten.

De animatie was geweldig mn kids hebben het nu nog of de meiden en zingen nog het volle borst "er zit een haai haai haai"

Duitsland camping prumtal 💙💙

Job, 11-8-2017

Het animatieteam de Eendenclub ze regelen alles goed ze zijn leuk/ gezellig dit is denk ik wel het beste animatieteam dat er is geweest dus we zeggen volgend jaar weer de Eendenclub met de Zelfde mensen
      Gereisd anders in juli 2017

Volgend jaar weer

Leonieke, 10-8-2017

2e keer dat we naar prumtal zijn gegaan. Superfijne plek. Veel Nederlanders dus voor ons enig kind ideaal om vrienden te maken. Zwembad schoon en groot. Animatie dit jaar door recrateam met Britt en Kim. Twee totaal verschillende maar super leuke meiden die het zowel kinderen als ouders naar hun zin willen maken. Leuke thema's en muziek. Dansen en knutselen iedere dag!

Genoeg te doen in de omgeving. Wel even de auto pakken.

Voor ons bevat het alle ingredienten en dit jaar als bonus diverse leuke mensen ontmoet waar we geregeld wat mee dronken. Top vakantie. Volgend jaar weer. Hopelijk ook de meisjes van recrateam.

Alles krijgt een 9 simpelweg omdat je altijd uitgedaagd mag blijven om het nog beter te maken maar dat zijn meer puntjes op de i zoals het zwembad een uurtje langer open op mooie dagen.

Gereisd familie in juli 2017

Prachtige camping, een aanrader voor iedereen!

Max, 10-8-2017

Na nu ongeveer een week thuis. Zijn we nog lekker aan het na genieten van de geweldige vakantie die we hebben gehad op camping prümtal. De dames Britt & Kim L hebben ons aangenaam verrast. De spontaniteit van de dames, de kindvriendelijkheid & de leuke dingen die ze hebben georganiseerd voor onze kinderen zijn ons goed bevallen! Maar niet alleen de animatie was top. Ook het toiletgebouw ziet er netjes en verzorgd uit. Het eten in het restaurant smaakt goed en is overigens ten opzichte van de porties goedkoop. En dan natuurlijk al het overige personeel. Wat een kanjers. Ze staan altijd voor je klaar. Wij komen zeker terug! P.S klein minpuntje. de wifi , maar uiteraard snappen we dit tijdens het hoogseizoen (veel gebruikers).
      Gereisd familie in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Prümtal-Camping Oberweis in Oberweis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Prümtal-Camping Oberweis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Prümtal-Camping Oberweis scoort een 8.95 uit 10 op basis van 466 reviews.