Vakantiehuis Kickert ***

Kickert

1 review over Vakantiehuis Kickert in het Nederlands

prachtige vakantiewoning

ilona, 20-8-2012

ferienwohnung Kickert in Oberweis was een zeer geslaagde plek om te overnachten toen we op de terugreis waren uit frankrijk. We hadden de gehele bovenverdieping tot onze beschikking. Een zeer ruime slaapkamer met een extra slaapbank voor de kinderen en zo nodig kan er ook nog 1 a 2 kinderen in de woonkamer op een slaapbank slapen. De keuken was van alle gemakken voorzien en een prettige badkamer. Wel veel schuinewanden in de badkamer wat het wassen aan de wastafel niet makkelijk maakte. Er zat geen ontbijt bij maar de broodjes kon je zo ophalen bij de plaatselijke bakker! En we moesten slechts 70 euro betalen voor 2 nachten voor 2 volw en 2 kinderen! De eigenaren waren erg gastvrij en de kinderen kregen voor de terugreis een rol chocoprins mee! Complimenten!!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Kickert in Oberweis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Kickert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Kickert scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.