Camping In der Enz ****

8,2

155 reviews over Camping In der Enz in het Nederlands

Geweldig!

Fam. Harlaar, 22-9-2017

Onze eerste keer in Duitsland en dan op een fantastische camping terecht komen. Het weer heb je helaas geen invloed op maar gelukkig knapte het op halverwege de eerste week. Grote staanplaats van tevoren gereserveerd. Even een paar keer mailen met Maria en we kregen een aantal opties. Ik kreeg zelfs een tekening met de afmetingen van de plekken. Zo kon ik thuis al een geschikte plek uitzoeken. De kinderen genoten van het zwembad en wij van de rust en de leuke uitjes in de omgeving. Het sanitair was prima, elke dag verse broodjes. Diverse supermarkten in de directe omgeving. Een echte aanrader! 2 weken was veel te kort! En ik had het Aart beloofd: bij deze mijn positieve review. Bedankt en groetjes.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fijne ontspannen vakantie.

Post, 4-9-2017

We waren wat te vroeg maar de receptie was toch al open , we werden vriendelijk ontvangen door Maria. Na even te moeten wachten werden we door Aart naar onze plek gebracht. Om de caravan op zijn plek te krijgen kostte wat moeite en hulp van andere camping gasten omdat de plek erg af liep. Tip neem kechhen mee om je caravan te kunnen waterpas zetten. Helaas konden we door de smalle plek niet de luifel aan de voortent zetten, waardoor we veel naast de caravan moesten zitten. Dit met Aart en Maria besproken konden we na 5 dagen verhuizen naar een andere plekje van onze keuze waar we wel alles op konden zetten. Wat een service en mee denken van hen beide. We hebben hier 3 weken heerlijk vakantie gevierd. Bijna iedere dag kwam Aart wel langs voor een praatje of om te vragen hoe het ging.

Voor herhaling vatbaar

de Jong, 3-9-2017

Op basis van eerdere reviews de camping uitgekozen en er is geen woord gelogen. Onthaal door eigenaars met passie voor het vak ( en Aart voor z'n gras ). Genoeg info via Aart en Maria voor tripjes in de omgeving. Heerlijk zwembad naast de camping. Animatieloze camping, goed voorbeeld dat dit ook kan, kinderen hebben zich prima vermaakt, beter nog dan een camping met animatie.

De snackbar bij het zwembad is prima, eigenaar zou dit willen uitbreiden maar onrendabel, veel mensen koken toch zelf of eten wat in het dorp.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een fijne en mooie vakantie gehad!

Kamperman, 29-8-2017

Bij aankomst wat eigenlijk iets te vroeg was. Werden we hartelijk ontvangen door de vriendelijke eigenaren Aart en Maria. Ze stonden meteen voor ons klaar en hebben ons begeleid naar onze plek. Mooie camping alleen de plaatsen zijn wat smal maar wel weer lang waardoor je toch optimale ruimte had. Plek aan het beekje is erg mooi. Maar ook de plekken met privé sanitair zijn de moeite waard.

Naastgelegen zwembad was ook super mooi zowel de ligging als het bad zelf. Kinderen hebben zich prima vermaakt. Eigenaren zijn vriendelijk,betrokken en behulpzaam.

geweldig

wouters, 15-8-2017

Mooie en rustige camping in het dal . Echt zoals een camping hoort te zijn ,. Eigenaar loopt bij aankomst mee naar de plek . Andere kampeerders erg behulpzaam naar elkaar toe . Erg gemoedelijke en vriendelijke sfeer . Prachtige omgeving. Bezoekjes aan Trier , Vianden , Echternach zijn zeer de moeite waard . Heerlijk zwembad met duikplanken en waterglijbaan . Gratis onbeperkt douchen . Bij vragen staan Maria of Aart je vriendelijk te woord . Ook hun dochter is zeer behulpzaam . Wij hebben met zijn allen een topvakantie gehad en komen graag nog eens terug want we hebben nog lang niet alles gezien.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fijne camping

Tims, 4-8-2017

Nadat er iets mis was gegaan met de boeking, kregen wij een voormalig jaarplaats aangeboden. Wat een heerlijke, rustige en grote plek. Sanitair was schoon en je kon er lekker broodjes bestellen. Heel aardige en hulpvaardige eigenaren die met je mee denken. We hebben genoten! Vooral het zwembad was erg in trek bij onze kinderen van 9 en 6 jaar.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima camping

RH Smid, 31-7-2017

Wij hadden een plaats gereserveerd en voor de terugweg als overnachting ook een nacht, die laatste nacht hebben wij af moeten zeggen omdat wij ivm gezondheid niet zo ver weg wilden

toen wij de afgesproken periode aankwamen had de camping eigenaar ons een plek met schaduw en zon gegeven ( dus zeer goed rekening met zijn kampeerders gehouden ) en kwam zelfs een paar maal informeren hoe het ging Super Camping en Super beheerders .alsnog bedankt !!!

Gereisd met partner in juni 2017

Fijne campimg

JvD, 28-7-2017

Fijne en zeer schone camping met NL eigenaren. Prima en schoon sanitair. Douchen is onbeperkt, in tegenstelling tot wat de site aangeeft.Bij volle camping is t wat lastiger de afwas te doen, weinig wasplekken en de wifi is dan een drama. Prima plek om twee weken te verblijven, met voldoende act.in de wijde omgeving. Supermarkten op 5 min rijden

Stadjes in de buurt zijn niet byzonder. Trier is een aanrader.Broodjes service. Zwembad is gratis en erg leuk. Jongeren zoeken elkaar op en vermaken zich bij de tafeltennis.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Zeker voor herhaling vatbaar.

eker, 28-7-2017

Camping is wat klein. Zeker als het vol is sta je dicht op elkaar. Maar er is genoeg te doen. Voor de kids een heel mooi beekje, waarin ze kunnen vissen op rivierkreeft en dammetjes bouwen, Heel mooi zwembad naast de camping (gratis voor gasten), met duikplanken en glijbaan. Voor de grotere, omgeving wandelen en recreëren. Dichtbij, Neuerburg en verder weg Vianden, Bitburg of Trier. Eerste indruk eigenaar een aparte man, maar als je wat verder kijkt zie je wat voor passie hij heeft voor de camping en zijn gasten. Wifi hotspots als het druk is dan wat lastig in te loggen. Afwasgelegenheden en douches te weinig bij een volle camping, maar die er zijn perfect en schoon. Evenals toiletgebouw. Bijzonder er mocht geen dicht grondzeil liggen. Met als gevolg een klein riviertje door de voortent bij grote regenbui. Mijn dochter miste toch wel de recreatie. Tip voor eigenaar, laten iemand wandeltochten in omgeving organiseren oid. Je hebt zo'n mooie omgeving, maak er meer gebruik van.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijke camping

Lidy Zweedijk, 16-7-2017

Heerlijke camping in Neuerburg. Aart en Maria doen er alles aan om de camping tip/top te maken en te houden. Sanitair schoon en fris. Zwembad prima. Jammer dat restaurant niet meer is geopend, hopelijk komt dat ook nog goed. Wel maaltijd/afhaal service voor patat en snacks. Ben je door je boeken heen, dan kan je altijd nog bij Maria's bieb terecht.

Succes!!

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping In der Enz in Neuerburg (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping In der Enz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping In der Enz scoort een 8.21 uit 10 op basis van 157 reviews.