Appartement Ihrenhof

9,7

2 reviews over Appartement Ihrenhof in het Nederlands

rust, ruimte en vrijheid

Paulien , 27-8-2012

Heerlijk ruime appartementen (die van ons was op de begane grond); grote speeltuin; speelschuur voor als het slecht weer is; ponyrijden zo vaak je maar wilt; mee met de traktor; helpen de koeien uit de wei halen; ritje met de koets; kampvuur; er is zoveel te beleven dat je bijna vergeet dat ook de omgeving erg mooi is. Veel bos, maar ook steden zoals Trier en Luxemburg. De boer en boerin zijn erg aardig, in overleg is veel mogelijk. De kinderen hebben alle vrijheid, waardoor ook wij onze boeken uit hadden aan het einde van de vakantie. Kortom: oude kleding inpakken (wasmachine is aanwezig), regenlaarzen mee, en snel hier naar toe!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Prachtig appartement op een boerderij

Henk Prins, 7-6-2009

Appartement op een boerderij, met veel speelmogelijkheden voor kinderen. Naast pony rijden en koeien melken, kunnen kinderen spelen in de speeltuin, de speelschuur (handig bij slecht weer!), en met de stevige skelters. Onze kinderen hebben we een week lang nauwelijks gezien!

Verder is de boerderij centraal gelegen tov leuke uitjes, bijvoorbeeld de grotten van Remouchamps, de watervallen van Coo, Vianden, Trier.

Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ihrenhof in Mutzenich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ihrenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ihrenhof scoort een 9.7 uit 10 op basis van 3 reviews.