Vakantiehuis Lipp ***

Vakantiehuis Lipp
Lipp

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lipp bij:

1 review over Vakantiehuis Lipp in het Nederlands

Geweldige vakantiewoning

James, 1-8-2011

Wij hebben een heerlijke week gehad bij familie Lipp. De vakantiewoning is schoon, ruim en compleet. Morbach-Merscheid (vergis u niet door Morbach in de TomTom te zetten) is een ideaal punt voor uitstapjes. Naast de prachtige Hünsruck is ook de omgeving van de Moesel binnen 30 minuten te bereiken met mooie stadjes zoals Bernkastel-Kues en Trier.

Met kinderen (onze kinderen zijn 10 en 11) is er ook voldoende te beleven zoals de koper! mijn in Fischbach, rodelen en nog veel meer.

Kortom: de streek en de vakantiewoning zijn een absolute aanrader. Geniet van het mooie uitzicht dat u heeft vanuit de woonkamer, vooral bij zonsondergang.

Bedankt familie Lipp voor een een geweldig verblijf!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Lipp in Morscheid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Lipp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Lipp scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.