Vakantiehuis Kleinhof

Uitstekend

1 review over Vakantiehuis Kleinhof in het Nederlands

Fantastisch huis

Myriam, 14-8-2009

Zo'n ontvangst hebben we nog maar zelden gehad. Vriendelijk en hartelijk. Het huis was fantastisch. Wij zaten met 6 personen in een huis waar 10 tot 12 personen konden verblijven en het kostte maar € 467,00 voor 1 week in het hoogseizoen!! We hadden binnen meer dan genoeg ruimte. (Het terras was niet groot, maar dat was niet erg voor ons.) Er waren o.a. 4 slaapkamers, 2 badkamers en een grote huiskamer. De eigenaresse was heel vriendelijk. We kregen eitjes, een courgette, 2 keer boontjes en als we iets uit de moestuin wilden mochten we het pakken.

De omgeving was ook fantastisch. Op 15 minuten rijden was het hoogste punt van de Hunsruck. (Erbeskopf) Met een superuitzicht.

Verder is Trier niet ver weg en ook het vliegtuigmuseum, de edelsteenmijn en de slijperij in Idar-Oberstein zijn de moeite meer dan waard.

Op 2 kilometer van Rapperath ligt Morbach waar een bakker is en 3 grote supermarkten bij elkaar liggen. Morbach zelf is ook heel mooi.

Gereisd familie in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Kleinhof in Morbach/Rapperath (Hunsrück), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Kleinhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Kleinhof scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.