Camping Nahemühle

8,4

16 reviews over Camping Nahemühle in het Nederlands

Troosteloos

Nienke Scheurer, 10-8-2017

Wij werden gelokt door de mooie website en het basketbalveld wat vermeld was. Maar de plaatjes op de website geven helaas niet de realiteit weer.

Wij wilden een aantal dagen boeken en aan het riviertje staan. Hoewel daar nog plaats genoeg was werd ons gezegd dat deze plaatsen alleen beschikbaar zijn voor mensen die minstens 14 dagen blijven. De rivieroever is slecht onderhouden, en het riviertje minder indrukwekkend dan op de foto's.

Wij werden geplaatst op een veld naast een soort jeugdclub met veel kleine tentjes en een paar vervallen tipi's.

Pal achter ons een drukke weg en bovendien een spoorbaan.

90% van het kampeerterrein is gevuld met seizoensplaatsen. Daarbij zit veel vervallen troep, troosteloos geheel.

Er is een mooi voetbalveld. Geen basketbalveld (wel een oude basket).

Geen wifi aanwezig. Zelfs 4G en hotspot lukte niet.

Restaurant: Zeer vriendelijke bediening, maar het eten is erg matig en de borden waren niet schoon. Betalen met pinpas kan niet in restaurant. Afrekenen op de camping met pinpas kan alleen vanaf 50 euro.

Het toilethok aan het begin van de camping werd goed schoongehouden.

Wij zijn na 1 dag vertrokken. Geen aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

helemaal leuk

jac.rutten, 25-2-2017

dat er vrijheid is , je kunt bijna overal gaan staan.

en een vuurtje stoken , gezellig en ja de hond kan meteen het water in als ze wil.

Gereisd met partner in september 2016

Fijne gezinscamping

Rianne, 12-9-2015

Heerlijke vakantie gehad. Op een niet te grote camping. Toeristen zijn heel mooi gescheiden van de vaste staanplaatsen. Mooi terrein met niet afgebakende ruime plaatsen. De beek is heerlijk vermaak voor jong en oud. Dan heb je geen zwembad meer nodig. Keurig sanitair. Restaurant, broodjesservice, ijsverkoop, wasservice, speeltuinen, voet- / volly-/ basket- balvelden het is er allemaal. Zeer vriendelijke eigenaren en aan de kinderen wordt zeker gedacht ! Ook mooie blokhutten te huur voor niet teveel geld. Er is veel te doen in de omgeving en bij de receptie geven ze je graag advies hierover. Door de warmte hebben we niet heel veel ondernomen met onze kinderen dus we komen zeker nog eens terug voor de rest ! Dit tot groot plezier van de kinderen !
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Super relaxte camping!

Familie Kok, 2-8-2015

Wat een heerlijke vakantie! Dat begon al met het hartelijke ontvangst en de flexibele houding van de familie Schütt.

De camping heeft vrije plekken en ligt aan het riviertje de Nahe. Dit riviertje is beleefbaar vanaf de camping, je kan er zwemmen, vissen en pootje baden. De eigenaars zijn betrokken en behulpzaam, maar laten je op de camping vrij. Je kunt bijvoorbeeld vuurtje stoken en barbequen voor de tent.

De camping heeft een gezellig terras met leuke bediening waarbij ober Robbie nog eens extra heeft bijgedragen aan de gezelligheid en de hartelijkheid.

Wij komen zeker terug op deze plek!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

fijne tijd gehad

B. Oudendijk, 29-7-2015

Twee weken aan het water gestaan. Een mooie en ruime plaats. Het maken van een kampvuur is op deze camping mogelijk.

De eigenaren zijn zeer vriendelijk. En werken er hard aan om het iedereen naar het zin te krijgen. Onze jongens 11 en 14 hadden niet veel aansluiting. Maar toch hebben zij (dank zij de rivier) zich vermaakt.

De wijnomgeving is erg mooi, zeker voor de wielrenner interessant vanwege de klimmers. Maar ook om langs de wijnboeren te gaan om wat te proeven.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Super camping zoals een camping hoort te zijn

Petra, 22-7-2013

Geweldige camping, keurig verzorgd en zeer ruime niet afgebakende plaatsen. Medewerkers zijn ontzettend vriendelijk en gastvrij. Onze kinderen zijn dol op de camping ondanks dat het geen "moderne" camping is met mega zwembad enz. Heerlijk met mooi weer in de beek dammen bouwen en bij de plaats kun je nog een vuurtje maken en marsh mallows met ze maken. Er is genoeg te zien in de omgeving. We zijn er nu een paar keer geweest en komen zeker nog terug
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Patrick , 2-7-2013

Erg mooi, schoon, vriendelijk, goed eten, en goede prijs!

Alles is zeer net onderhouden. En hoe gek ook, het weer is altijd lekker.

Mooie omgeving om te wandelen in een gebied met druiven en edelstenen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Kleinschalige en superschone camping!

Johan, 22-7-2011

Wij hebben de afgelopen week op de Nahemühle gestaan, en het is ons prima bevallen!

Superschone camping, vriendelijke medewerkers, en redelijk kleinschalig. De camping is minder geschikt voor tieners, maar in de omgeving is genoeg te doen om dat bezwaar op te heffen.

Wij komen zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Uitstekende camping

Ruud, 27-8-2010

Prima camping mooie omgeving in een wijngebied. In de omgeving bijna dagelijks reeen gezien. Ook tal van ander dierenleven in de omgeving. Bijzonder dat wij voor de hond niets hoefde te betalen. De eventuele was wordt door de medewerkers van de camping voor je gedaan nooit ruzie bij de wasmachine dus. Je kan er ook eenvoudig maar heel goed eten. De medewerkers zijn stuk voor stuk vriendelijke mensen. Monzingen ligt niet ver van Kirn, Idar Oberstein, Simmern en tal van andere mooie plaatsen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

heerlijke omgeving en mensen

dinant rothman, 8-12-2009

mensen zijn er vriendelijk, hulpvaardig en erg lief
Gereisd met vrienden in december 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nahemühle in Monzingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nahemühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Nahemühle scoort een 8.38 uit 10 op basis van 26 reviews.