9,2

Uitstekend

9 reviews over Camping Im Eichenwald in het Nederlands

Rustige & propere camping zeer behulpzaam team

Thea, 25-7-2017

Wij zijn hier 10 dagen geweest,

hartelijke ontvangst, fijne uitleg over camping en activiteiten in de regio.

Ruime plaatsen, super schoon en nieuw sanitair.

Net buiten de camping ligt restaurant die Lichtung waar het gezellig vertoeven is en je lekker kunt eten voor een kleine prijs.

Mooie omgeving zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in juli 2017

voor herhaling vatbaar

B penders, 28-5-2017

Mooie camping, vriendelijk personeel, super sanitair, winkels in de omgeving mooi wandelgebied
Gereisd met partner in mei 2017

Gewoon goed

Robbert, 14-7-2016

Lekker rustig mooie camping met super sanitair. Wel veel krotten eigenbouwsels van vaste camping gasten maar daar heb je absoluut geen last van die staan aan de rand van de camping en zijn nog vriendelijk ook.

Zelf je plek uitzoeken lekker ruim super wandelroutes vanaf de camping .maar geen fietssucces in de regio.

Kortom lekker weekend gehad en ga zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2016

Fantastische camping

Ria Hoekstra, 8-8-2014

Heerlijke camping in het Westerwald. Veel vaste plekken maar in het midden zijn 3 weides met een paar bomen en je mag gaan staan waar je wilt. Zeer vriendelijk geholpen. Sanitair is schoon en veel. Veel douches, veel w.c.'s en 10 afwasplekken met gratis warm water. Ondanks de vele vaste kampeerders was iedereen hier vriendelijk en maakten een praatje met ons. Helaas was het restaurant gesloten vooraan bij de camping.

De omgeving is prachtig. Zeer rustig en niet veel toerisme. Zonde, het Westerwald verdient meer. Wij komen volgend voorjaar terug.

Gereisd met partner in juli 2014

prachtige camping in de natuur

alice arts, 26-5-2013

betaalbaar sanitaire netjes eten in restaurant lekker en goedkoop

Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in mei 2013

Leuke vakantie gehad!

Drenth, 16-8-2010

Wij zijn net terug van deze camping met onze kinderen van 1 en 4. Wij hadden de vakantiewoning gehuurd, deze was echt super, niets op aan te merken. Stapten de tuindeuren uit en stonden direct in de speeltuin. De vaste staanplekken vonden wij nogal "kamperachtig", maar ook de mensen die er vandaan kwamen, echt ons kent ons. De omgeving was ronduit prachtig!!!
Gereisd familie in juli 2010

caravan gehuurd geen succes

Marie-José, 22-9-2009

We hadden voor 4 personen een caravan gehuurd. Bij aankomst bleken er 3 slaapplaatsen te zijn. Caravan was niet smerig maar gewoon goor. Schimmel in de koelkast en vriesvakje, afval van een vorige huurder mét schimmel in de afvalbak. Opgedroogde vaatdoekjes met vuil op verschillende plekken in caravan en bijgebouwtje. Kortom, een grote ellende. We zijn dus ook meteen weer weggegaan, de eigenaar vond het allemaal meevallen. We zijn geen pietlutten, zijn ook niet snel vies maar dit hebben we nog nooit meegemaakt.

Heel jammer want de camping zag er leuk uit, het sanitair in het centrale gebouw was erg mooi en schoon. Een prima camping om met een eigen kameermiddel te komen.

Gereisd familie in augustus 2009

prima camping

m.weidenaar, 14-8-2009

prima camping(oude camping welke weer wordt opgeknapt), heerlijk rustig, mooie omgeving en veel mogelijkheden om te bekijken.

geen zwembad wel in de omgeving (oa. Dickendorf)

Gereisd familie in augustus 2009

Komen zeker terug

JaP, 19-10-2008

Erg mooie camping, midden in de natuur, omgeving erg goed voor uitstapjes, Zeer goede sanitaire voorzieningen. Prima personeel
Gereisd met partner in oktober 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Im Eichenwald in Mittelhof, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Im Eichenwald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Im Eichenwald scoort een 9.23 uit 10 op basis van 11 reviews.