Vakantiehuis Zuckerberger

7,5

2 reviews over Vakantiehuis Zuckerberger in het Nederlands

Centrale uitvalsbasis

Familie Maurits, 28-9-2008

We hebben 2 weken in dit appartement boven de garage van een bejaard echtpaar gelogeerd. Anita is 80 en haar man Oscar is 86 maar ze zijn nog vief! De woning ligt centraal in Mehren en vlakbij uitvalswegen en toeristische attracties. Prettig vonden we de ruime kamers en het balkon met fraai uitzicht over een dal. Positief was dat er handoeken aanwezig waren maar negatief was dat we geen stofzuiger konden vinden terwijl het huisje ook niet echt schoon was bij aankomst.
Gereisd familie in september 2008

R + M, 7-8-2006

Het huis is erg ruim en mooi ingericht. Super uitzicht vanaf het balkon! Erg aardige mensen. Alleen de tuin was iets minder omdat de eigenaars allebei 85 jaar zijn en het was ook erg warm toen wij er waren. Ruime parkeerplaats voor je auto. In het dorp zelf is niet zoveel te doen, maar in de omgeving is genoeg te zien! De eigenaar van het huisje wil je hier graag wat meer over vertellen!
    Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Zuckerberger in Mehren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Zuckerberger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Zuckerberger scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.