Hotel Am Ceresplatz ***

Am Ceresplatz
9,1

9 tips over Am Ceresplatz

Giel Tammeling, 3-5-2014
Daun is een leuke plaats om te bezoeken evenals Cochem
Bert Kemperman, 3-5-2014

je kunt vanuit Manderscheid hele mooie wandelingen maken, maar je moet wel rekening houden dat het er heuvelachtig is en 7-km lijkt niet zover, dat lopen wij in NL regelmatig, maar hier is het toch 2-2,5 uur wandelen met de volgende dag last van spierpijn.

Ook de bekende plaatsen Bitburg, Trier en Cochem liggen op een redelijke afstand en als je de binnen wegen neemt kun je genieten van het prachtige heuvel achtige landschap waar de Eifel om bekend staat

Piet, 2-5-2014
Wandel mogelijkheden bijna eindeloos. Voor fietsers aanbevolen , de MaareMosel route van Daun naar Bernkastel.

jcapelle, 26-8-2013
Bezoek de Maren, de kratermeren, erg mooi! Nelly kan je een mooie route geven om te rijden en plaatsen te bezoeken.
Rob Houwen, 23-7-2012

De kasteel ruines zijn de moeite waard om een kijkje te nemen.

Verder loont de omgeving zich uitstekend om mooie wandeltochten te maken.

A.Voorberg, 29-6-2012
Vanuit het Hotel is een dagje Trier aan te bevelen.

BiancaCharles, 3-4-2012
Probeer eens een gps tocht te doen
relratje, 3-4-2012
Wij kregen van de hotel eigenaresse een tip voor een restaurant in de buurt, we konden het beste met de auto gaan al was het vlakbij omdat het met mijn knie niet haalbaar zou zijn.. dat klopte, het ligt in een soort dal, met een parkeerplaats voor de deur, midden in de natuur en is ook geweldig aangelegt! Hotel Heids Mühle.. erg mooi, lekker en betaalbaar eten.. dus een toptip!
Anoniem, 4-10-2011
Wildpark bij Daun, waar je met de auto door een gebied van 8 km kunt rondrijden en waar herten, lama's, wilde zwijnen etc. van zeer dichtbij te bewonderen zijn. Zeker een aanrader!