Vakantiehuis Landhuis Lescher

Onvoldoende

1 review over Vakantiehuis Landhuis Lescher in het Nederlands

gastvrijheid ver te zoeken

verweijf, 22-5-2012

bij aankomst bleken de gastgevers op vakantie; we werden ontvangen door de dochter. Zij gaf aan de volgende dag nog even langs te komen. Ondanks de kou brandde de cv niet of nauwelijks, dus m.n. 's avonds en 's morgens kil in het appartement. Dochter niet gezien de andere dag; pas 2 dagen na aankomst konden we haar hierover inlichten. Bij thuiskomst van de gastgevers kwam er niemand om ons alsnog te begroeten en vragen of alles in orde was, of om kennis te maken. Is ook daarna niet gebeurd. Toen we op een dag terugkwamen van een dagje weg en we op het terras in de zon wilden gaan zitten werd dat onmogelijk gemaakt, doordat de heer des huizes juist toen het enorme gazon met een motormaaier te lijf ging, zonder overleg. Stank en herrie dreven ons naar binnen. Ook bij het afrekenen werd er niet geinformeerd of alles in orde was, geen goede thuisreis gewenst. Kortom: voor ons ongekend en het toppunt van ongastvrijheid. Geen aanrader dus!
Gereisd met vrienden in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Landhuis Lescher in Lutzerath(Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Landhuis Lescher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Landhuis Lescher scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.