Hotel Achat Ludwigshafen / Frankenthal ***

Hotel Achat Ludwigshafen / Frankenthal
Achat Ludwigshafen / Frankenthal
7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Achat Ludwigshafen / Frankenthal bij:

2 reviews over Hotel Achat Ludwigshafen / Frankenthal in het Nederlands

Heel gewoon, niets bijzonders

Cor de Mooy, 5-1-2013

Ik was hier met mijn vrouw en zoon voor een overnachting op doorreis. De kamers zijn netjes. Het hotel is wel wat gedateerd, naar mijn smaak dan.

Het ontbijt stelt niet veel voor. Dat zijn we in Duitsland veel beter gewend. Het is dan wel een buffet, maar het valt tegen. Halve plakjes kaas en vleeswaren. Weinig keus en niet echt lekker. Neem vooral geen roerei. Daar zit weinig smaak aan. De smaak die er aan zit lijkt wel chemisch. We hadden voor dit hotel gekozen omdat de cijfers zo goed waren. Maar dat vinden we iets te zeer geflatterd. Jammer.

Gereisd met partner in december 2012

op het waterbed na prima

wouter, 2-3-2011

Twee nachten gebruik gemaakt van dit hotel op heen en terugreis naar wintersport.

Heenreis prima, grote kamer met op verzoek een extra bed kind toegevoegd. Terugreis andere kamer (522 'op zolder') met een soort van waterbed. VRESELIJK!! niet te doen!!

Ontbijtbuffet, schoonmaak etc etc is overigens prima.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Achat Ludwigshafen / Frankenthal in Ludwigshafen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Achat Ludwigshafen / Frankenthal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Achat Ludwigshafen / Frankenthal scoort een 7.33 uit 10 op basis van 2 reviews.