Hotel Lellmann ***

Hotel Lellmann
Lellmann
7,5

155 reviews over Hotel Lellmann in het Nederlands

word steeds slechter wel heerlijk eten

mvr berg, 21-8-2017

goed vond ik het ontbijt en avond eten

en het zwembad is heerlijk en

slecht is te weinig bediening de meisjes liepen smorgen s bij ontbijt moesten kamers

schoonmaken en savond s om 11 uur waren ze er nog

alleen wifie op het toillet beneden of in rest ernaast moet je wel wat drinken

vaak was de fitness niet 1 x open smorgens ook smiddag s niet

geen goede gordijnen voor de ramen

geen water koker op de kamer en koelkast geen airco

de bar van rita is weg is geen avond open geweest

ik heb klachten gehoord van andere mensen

dat hun kamer bezet was toen ze aankwamen

kamers niet opgeruimd laat in de middag

wij hadden 1 x helemaal geen handdoeken gekregen

het ging rommelig maar ze deden allemaal hun best

Gereisd met partner in augustus 2017

Een droomvakantie.

Elsen, 29-7-2017

Lekker eten. Vriendelijk onthaal. Het personeel bedient iedereen met de glimlach. Heb je iets nodig, vraag het hen en het wordt onmiddellijk gehaald of bijgevuld. Voor ons zeker een aanrader, wij komen graag terug.
Gereisd met partner in juli 2017

supper goed hotel,we gaan zeker terug

Fam Heyndrickx Caluwe, 30-4-2017

Wij vonden het een van de betere hotels dat we al kennen.

Het eten was zeer lekker , en vriendelijke bediening, zeker de lieve lach van elke dag van het lieve blonde meisje dat ons elke morgen zo vol levenslust begroete.

Kamers waren zeer proper en mooi.

Het was ook mooi van natuur, en dan nog gratis het vervoer met de trein . ook nog het zwembad was goed verwarmd met bad handdoeken genoeg

Gereisd met partner in april 2017

Voor herhaling vatbaar!

MD en JH, 19-4-2017

Wij herkennen ons totaal niet in de reviews die eerder gegeven zijn. Onze kamer was netjes, een ruime kamer aan de achterzijde van het hotel, voor ons fijn, daar hebben wij onze auto geparkeerd. De badkamer was netjes, niet overdreven groot, maar alles aanwezig, douche, toilet, wastafel, föhn. Gewoon zeer netjes wit/zwart van deze tijd. Ontbijt, onvoorstelbaar assortiment. niks kunnen ontdekken wat er NIET was! Er werd bijgevuld, koffiekan op de tafel, zoveel als je wil. Gebakken roerbak ei werd ter plekke bereid op aanvraag. Snel, en geen enkel probleem. We hadden 3 keer avond eten in het arrangement. Keuze uit vlees, vis en vegetarisch. Heerlijk! Personeel loopt de benen onder de komt uit. Zwembad en sauna, lekker hoor! Omgeving is mooi, hebben gemountain biked en gewandeld, dagje Cochem. We komen beslist nog eens terug!
Gereisd met partner in april 2017

Nooit meer !!

Gemma, 12-1-2017

Kamers oud bollig of je 50 jaar in de tijd terug ging ,wel schoon . Het eten vond ik echt slecht , smakeloos niet goed bereid .Lange wachtijd 2 uur wachten op het eerste gerecht .

De dag van vertrek zijn er 6 mensen met ambulance vervoerd naar het ziekenhuis om ongeveer 8 uur .Wij kwamen om halftien ontbijten en hadden dus niets in de gaten .We gingen allen op eigen gelegenheid naar huis .De dag erna kwamen de berichten binnen via mail Veel zieken met braken en diarhee ook moest men ambulance naar ziekenhuis er is zelfs een even buiten westen geweest .Dit duid op voedselvergiftiging .Ik neem het de familie die het hotel runt zeer kwalijk dat ze niets hebben gezegd niet gewaarschuwd ,wij waren met een kwetsbare groep ouderen die onderweg wel ziek hadden kunnen worden .Gelukkig heb ik weinig gegeten omdat ik het zo slecht vond en daarom geen last gehad .Er is ontlasting naar het lab..

Toch nog een plus punt het ontbijt was prima !

Gereisd met vrienden in december 2016

Leuk hotel

Elien, 3-12-2016

Zeer vriendelijk personeel zeker voor onze dochter. Ze zijn in de weer geweest voor onze kleine meid.

Lekker eten, we hadden a la carte. Witte wijn Lellman is zeker een aanrader! Zwembad tof, niet groot maar Proper spijtig dat de whirlpool niet werjte. Kamers zijn goed, goede bedden, ruim,..

In de buur is niet veel te verkenne. Misschien wel leuk voor wandelingen.

Op 500m kan je een trein nemen naar Trier of Koblenz op kosten van het hotel.

Gereisd met vrienden in december 2016

Hotel der verleden

Stephen Meijerink, 11-10-2016

Terug id de tijd verouderd sanitair en onvriendelijke persoonneel
Gereisd met vrienden in oktober 2016

Fantastisch verblijf. Lekker eten.

Elsen, 28-9-2016

Op vakantie neem je rustig de tijd. Het personeel kan niet iedereen tegelijkertijd bedienen.
Gereisd met partner in juli 2016

Nooit meer

fam. Reus, 25-8-2016

Redelijk hotel met goed ontbijt. Dat was het dan ook. Voor de rest problemen met reservering, die alleen met bijbetaling kon worden waargemaakt, anders word je in een naburig appartementen complex ondergebracht. Ronduit slechte bediening in de bar en op het terras. Men laat de klanten rustig drie kwartier wachten en als een klant het lef heeft om die wachttijd onder de aandacht te brengen, wordt hij afgebekt.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

oud hotel maar wel netjes, goed eten

Arjan, 4-8-2016

- ontbijt en diner goed

- te weinig personeel ontbijt, diner, terras (lange wachttijden), ontbijt niet opgeruimd etc., zaken op niet bijgevuld bij ontbijt

- kamer ruim, oud maar wel netjes

- geen wifi op kamer, wifi alleen in lobby en terras echter werkte niet

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Lellmann bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lellmann in Löf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lellmann zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lellmann scoort een 7.5 uit 10 op basis van 344 reviews.