Hotel Falkenstein

Lind
Hotel Falkenstein
Falkenstein

1 review over Hotel Falkenstein in het Nederlands

In the middle of nowhere . . .

nine-eleven, 16-7-2010

Via een vriend, die enkele pensions in Adenau (D) exploiteert, en wegens volledige bezetting zijn wij uitgeweken naar dit een voudige hotel. Ons gezelschap, 10 personen en 5 Porsches hebben van hier uit een aantal toertochten in de Eiffel gemaakt.

Het hotel is eenvoudig van opzet en ligt bijzonder afgelegen, gunstig voor onze diefstalgevoelige auto's, maar ook voor diegenen die absolute rust in een bijzonder mooie omgeving willen.

De kamers zijn eveneens eenvoudig, maar het eten daarentegen steekt met kop en schouders boven de middenmoot uit. Het restaurant geniet dan ook goede bekendheid in de wijde omgeving.

Kortom, eenvoudig, bijzonder rustige omgeving (ca. 10 km van Adenau) maar heerlijk eten.

Gereisd met vrienden in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Falkenstein in Lind, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Falkenstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Falkenstein scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.