Hotel Laufelder Hof ***

8,2

67 reviews over Hotel Laufelder Hof in het Nederlands

Heel fijn hotel

Ilvy, 15-8-2017

4 dagen in Laufelder hof geweest, incl 4 gangendiner. Eten was heel lekker, goede porties, met hele fijne en (gast)vriendelijke bediening.

Kamer was ruim, met veel kastruimte en heel schoon. Heerlijke douche. Bed was wat hard en het kussen super zacht... Maar aan de receptie was een 2e kussen snel geregeld.

Ontbijt is erg lekker met super vriendelijke service van de gastvrouw.

Alle medewerkers willen je echt goede service verlenen en zijn vriendelijk en meedenkend.

Omgeving is super mooi om te lopen of een rondrit te maken. Wij deden een rondrit rondom Daun, zeker een aanrader.

Wel erg jammer dat de kerklokken iedere ochtend om 7 uur afgaan. Kerk ligt recht tegenover het hotel dus dat was een echte wake up call iedere ochtend.

Gereisd met partner in augustus 2017

Vergane glorie maar oke

danielle, 24-7-2017

Het hotel interieur is erg verouderd, zwembad was er niet meer stond nog wel in de folder en de omschrijving 'spa' is nogal overdreven. Niks was in bedrijf toen wij er waren. Eten oké maar drankjes flink geprijsd. Bediening was vriendelijk maar met de eigenaresse moet je denk ik geen ruzie krijgen, we hoefden nog net niet in de hoek toen ze onze tafel niet konden vinden. En die overjarige thermoskannen met plakkerige dop kunnen echt niet!
Gereisd met partner in juli 2017

fantastische plek

dhondt, 31-5-2017

Laufelder hof is een ideale uitvalbasis om zowel het eifelgebied als het moezelgebied te bezoeken. Het eten is prijs/kwaliteit super. Keuze van het hoofdgerecht. Vriendelijke gastvrouw alsook het personeel zeer behulpzaam. Kamers alles wat je moet hebben. Zijn al 4 keer daar geweest omwille van het lekker eten en de ideale ligging. Een aanrader zowel voor wandelaars, fietsers en ook voor iemand die iets wil zien met de wagen. Keren zeker nog terug
Gereisd anders in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Laufelder Hof bij:

Rustig gelegen hotel in mooi wandelgebied

M van de Ven en coppens, 11-2-2017

We hadden een super fijn bed.....we hebben heerlijk gegeten......en hoteleigenaars waren super aardig.Jammer dat Mijnheer pastoor lang de klokken moest luiden om 7.00 smorgens😅😅😅Al bij al voor wandelaars een aanrader en neem een spelletje mee om je savonds te vermaken ...Groetjes ""damens uit Brabant"""(sleutel sturen we nog op!!!!)
Gereisd met vrienden in februari 2017

Echt fantastisch

visser, 11-10-2016

Dorp inderdaad erg rustig, maar omgeving fantastisch net als het hotel. Fantastisch schone en mooie ruime kamers, fantastische uitbaters en personeel, heerlijk en genoeg eten, gewoon een accommodatie om terug te komen.
Gereisd met partner in september 2016

prima verhouding kwaliteit/prijs

Peter, 11-5-2016

Bij aankomst in het dorp bekroop ons even het gevoel: 'wat moeten we hier in dit saaie dorp?' Dat valt echter heel erg mee. Het dorp is niet veel, maar even buiten het dorp is het fantastisch wandelen. Open veld op de hoogvlakte veranderd al snel in bos met beekjes en prachtige wandelpaden. Op een klein half uurtje rijden ligt de Moezel.

We werden in het hotel uiterst vriendelijk ontvangen. Kamer brandschoon. Eigen kussen meenemen want de kussens in het hotel kunnen een beetje tegenvallen. Diner eenvoudig maar van goede kwaliteit. Ontbijt uitgebreid. Overigens is de dame die de scepter bij het ontbijt zwaait altijd goed gemutst en vrolijk. Minpuntjes? Voor deze prijs? Wij hebben ze niet kunnen ontdekken.

Gereisd met partner in april 2016

Goed tot zeer goed

Beunen Christiaan, 10-5-2016

Voor ons mocht het avondeten ietsjes meer zijn, daar wijzelf nogal actief bezig tijdens de dag (fietsen, wandelen).
Gereisd met partner in mei 2016

Zeer aangenaam verblijf.

Ines, 8-4-2016

Wij waren hier met een actie, waardoor het verblijf zeer goedkoop was. Het hotel was zéér proper. Kamers waren mooi en bedden waren goed. De hoofdkussens waren op zijn Duits, dus al een geluk hadden wij ons eigen hoofdkussen bij. Het ontbijt was zeer uitgebreid, ze kwamen ook vragen wat voor soort eieren je wilde ( omelet, zachtgekookt, spiegelei,....). Het avondeten was lekkere, degelijke dagelijkse kost. Iedereen was heel vriendelijk, wel werd er geen Engels gesproken. Het was gelegen in een rustig dorpje, waar voor de rest weinig te doen was.

Samengevat: Een ideaal verblijf voor een rustige, zorgeloze vakantie.

Gereisd met partner in april 2016

Degelijke Duitse Gastfreundschaft en goed eten

R.lemmens, 20-3-2016

Een Hotel uit de jaren 70 waar je vriendelijk wordt bejegend, met een zeer goed uitgebreid ontbijt en ook een goede keuken voor het diner. Er waren weinig gasten, maar dat gaf geen verschil in de wijze waarop alles tot in de puntjes werd geregeld. Iedere dag werd de sauna voor ons gereed gemaakt. Het dorp is zeer rustig in een agrarische streek met ook grote boscomplexen. Goed te fietsen en veel bewegwijzerde fietsroutes, doordat ze veelal ook oude spoor tracés volgen ook voor recreatieve fietsers goed te doen.
Gereisd met partner in maart 2016

uitstekend

Sabine Willersen, 27-1-2016

Een unicum, grote verkenning, zelfs het diner kwamen ze met tips, voor die prijs!
Gereisd met partner in januari 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Laufelder Hof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Laufelder Hof in Laufeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Laufelder Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Laufelder Hof scoort een 8.19 uit 10 op basis van 67 reviews.