Hotel Pension Schlömer

Hotel Pension Schlömer
Pension Schlömer

1 review over Hotel Pension Schlömer in het Nederlands

Rustig gelegen midden in de natuur

ikosk, 20-11-2013

Hotel Schlömer ligt in een dorpje boven op een heuvel. De weg naar boven is een doodlopende weg zodat er alleen bestemmingsverkeer komt. Het hotel is gunstig geprijst. De kamer is met balkon en ruime badkamer. Het ontbijt is niet in buffetvorm maar wordt aan tafel geserveerd. Wanneer je volpension boekt en je bent 's middags aanwezig, dan eet je 's middags warm. Het lunchpakket dat je mee kunt nemen is ruim voldoende en gevarieerd. Een nadeel vonden wij dat op de dag van aankomst je 's avonds geen diner kreeg maar soep met brood, dit was ons bij boeking niet verteld, hadden we dit geweten dan hadden we onderweg een warme hap genomen. Elke maaltijd bestond uit soep, gekookte aardappelen vlees en groente en een dessert. Iets meer variatie was welkom. Het gebied is prachtig om te wandelen, de Wacholderheide

is op loopafstand. Prima voor uitstapjes naar Mayen, het Ahrtal, Maria Laach, Andernach en de Nurburgring. Het hotel is erg in trek bij senioren.

Gereisd met partner in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pension Schlömer in Langscheid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pension Schlömer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pension Schlömer scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.