Camping Burg Lahneck

7,2

15 reviews over Camping Burg Lahneck in het Nederlands

Heerlijk genoten van uitzicht

Steinbusch/ Van Velsen, 18-8-2017

Prachtige ligging met een magnifieke blik op de Rhein, waar we vanaf de camping Rhein

im Flammen hebben gezien, uitzicht alleen voor de campinggasten.

zeer correcte eigenaar en vriendelijke hulp. Duidelijke regels en toezicht waardoor er een prettige orde heerst.voor de kids inderdaad alleen een speeltuintje waar ze mogen spelen maar mijn kinderen hadden daar absoluut geen moeite mee. Sanitair eenvoudig maar schoon en onderhouden. Winkeltje heerlijke vers gebakken broodjes in de ochtend. Camping is een goede uitvalbasis voor diverse uitstapjes in de omgeving waarna men erna kan terugkeren en genieten van het uitzicht en de rust.bij camping ligt een bulgaars restautant waar heerlijk en goedkoop kan worden gegeten of eten afgehaald. Naast de camping een prachtig buitenbad met panoramazicht, bij winkeltje op de camping kortingkaartjes verkrijgbaar voor het zwembad. Wij hebben ons hier met 2 jonge kinderen prima vermaakt en een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

camping met mooi uitzicht op de Rijn

Wim, 20-5-2016

prima camping naast zwembad met goed restaurant en als je het treft ( afhankelijk van de plaats die je krijgt toegewezen) en mooi uitzicht op het Rijndal

Erg stugge beheerder, alles moet volgens zijn regels en puntjes veel moet en weinig mag.De hulp van de beheerder is een prima kerel !!

Gereisd met partner in mei 2016

Prachtig gelegen camping in mooi gebied

Tino, 28-9-2014

Camping Burg Lahneck is een prachtig gelegen camping in een mooi gebied. Zeker aanrader. Je hebt er plaatsen met 'blick'. U kijkt dan op de Rijn en Lahnstein. Voorbij varende boten, voorbij rijdende treinen en auto's. Prachtig. De camping is heel rustig, echter het dal waar u op uitkijkt is dat niet. Even rekening mee houden. Zeer correcte beheerders. Zou er zeker weer eens teruggaan!
Gereisd met partner in september 2014

Mooie camping, kindvriendelijk?!

gezin, 8-8-2014

In eerste instantie baalden we van de onvriendelijkheid tov kinderen. Maar 1 plek waar ze mogen spelen en speciale plekken voor gezinnen. Maar zodra we daar stonden geen problemen gehad. Mooie camping, rustig, mooi uitzicht. Zwembad naast de deur.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Iddylisch gelegen en pure rust uitralend

Michel Althoff, 25-7-2014

Bovenop de berg/heuvel gelegen camping met prachtig uitzicht op Rijn en burcht.

Plaatsen zeer ruim, prachtig gras en worden door de stipte doch duidelijke eigenaar aangewezen.

Mooi uitgangspunt om tochtjes in de omgeving ( bijv.Koblenz) te maken of helemaal tot rust te komen.

Geen plek om met kids te komen die nogal uitbundig zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

mooi gelegen

han van rooij, 18-9-2013

prachtig gelegen camping voor de rustzoeker met volop vertier in de omgeving
Gereisd met partner in augustus 2013

DIT NIET WEER

kasje, 30-6-2013

Geboekt voor 5 dagen,dit was verplicht door de campingeigenaar.De camping is gesloten van 11-3 uur smiddags.Dit is natuurlijk niet zo leuk wanneer je om 12 uur aankomt.Camping is goed verzorgd,enGoed schoon.Campingeigenaar brengt je naar de plaats, en de auto moet zo staan volgens eigenaar.Wij konden niet betalen met de pin,en er was ook geeh wifi.Stroom moest ook extra betaald worden.Wij vonden de camping te duur en zijn ook na 5 dagen vertrokken naar een andere gezellige camping. Camping lag op 200m hoog,wij durfden niet met de fiets naar beneden.en waren verplicht om het fietsenrek met de auto naar beneden te nemen.Wij komen niet weer.
Gereisd met partner in juni 2013

Mooie camping!

Elly, 19-9-2012

mooie camping op een mooie plek! wij hebben de fietsen op de auto gezet, parkeerden beneden in Lahnstein en maakten van daaruit onze fietstocht: als je géén electrische fiets hebt, is het lastig naar boven rijden. Zeer rustig, géén kinderen. Je hoort wel geluid van passerende goederentreinen in Lahnstein, maar wij vonden het absoluut niet storend.

Uiteraard een prachtig uitzicht op de Rijn! Zeer schoon sanitair en lekker warm binnen, ook in de afwas- en wasruimte. in Lahnstein is een zeer grote supermarkt: Globus, 3 verdiepingen, alles wat je nodig hebt. Wij hebben gefietst langs de Lahn naar Bad Ems (11km) en naar Koblenz langs de Rijn (9km) redelijk goede, vrijliggende fietspaden direct langs het water. Wij hadden gereserveerd (kort van tevoren) en kregen prima plaats aangewezen. Er is een groot (redelijk) vlak veld en wat lager gelegen terrassen: langs de randen het mooiste zicht. Niet vóór 3uur aankomen anders moet je buiten de camping wachten!

Gereisd met partner in september 2012

Lustoord

A.Keijsper, 27-8-2011

Burg Lahneck is een fantastische plek om in een pracht omgeving nog ECHT te kamperen.

Geen autos die af en aan rijden,een centrale plek voor (prima) sanitair en water tappunt.

Bijna vlak terrein met pracht uitzicht over het Rijndal.Stroom via meter en voor douche gebruikt men de 50 eurocent munt voor 8 min.heet water.Je betaalt dus voor wat je gebruikt.Beheerder wijst de plaats aan,ook bij reserveren!!Belangrijk: Je hebt er geen last van steekmuggen zoals aan de Lahn.Vlak bij Koblenz,( 6 km.per fiets ) en makkelijk gebied om te fietsen langs de Rijn,Lahn en/of Moezel of een boottocht met fiets aan boord mee en terug op de pedalen langs de rivier.Pracht tocht !!

Gereisd met partner in augustus 2011

Mooi gelegen boven de Rijn.

G. van der Moore, 20-9-2010

Hoog boven Lahnstein, naast de oude burcht ligt de Camping. De beheerders zijn een beetje merkwaardig. De camping was bijna leeg, maar een plekje vinden is moeilijk. De beheerder begeleid je naar de plaats "die nog wel vrij" is. Je moet de caravan precies zo neer zetten als hij dat wil en niet anders.

De camping ligt erg mooi. Je hebt een uitzicht over de rijn. Hij ligt niet ver van Koblenz. Er komen veel Engelsen, en die zijn heilig. Voor hen zijn de mooiste plaatsjes. Het sanitair is niet nieuw meer. De douches zijn klein en je hebt munten nodig. Maar het is wel schoon en dat is belangrijk. Kinderen moeten zich gedragen anders wordt er wat van gezegd.

Een mooie camping. Wie de beheerders voor lief neemt heeft kan er een fijne vakantie hebben. De omgeving is het zeker waard.

Gereisd met partner in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Burg Lahneck in Lahnstein (Rijndal), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Burg Lahneck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Burg Lahneck scoort een 7.15 uit 10 op basis van 17 reviews.