9,7

Uitstekend

49 reviews over Pension Panorama in het Nederlands

Formidabel fantastisch goed.

Vandendriessche Walter, 31-7-2017

Voor mij een mooi hotel, we hadden de keuze uit een kamer in het oude of het nieuwe gedeelte we namen het oude gedeelte waar ook een enorm groot terras was. Eigenaars en personeel zijn fantastische mensen en zorgen voor een aangenaam vakantieverblijf. Slaapkamer en badkamer waren uitmuntend netjes. Wij verbleven er in half pension met een 4 gangen diner naar keuze wat echt meer dan voldoende was. Volgende zomervakantie ga ik er weer naartoe. Dit hotel verdiend een 12 op 10.

Vakantie was van 20 juli 2017 tot en met 28 juli 2017.

Gereisd met partner in januari 2017

altijd zeeeeer goed

fam leysen bax, 12-6-2017

zeer vriendelijk personeel een familie hotel lekker eten en een mooi zicht op de moezel we komen hier al vele jaren 2tot 3 keer per jaar en blijven kome
Gereisd met vrienden in juni 2017

Super fantastisch !

Delmotte, 8-6-2017

Een super leuk hotel, heel rustig, een groot terras met direct zicht op de moezel, super vriendelijke uitbaters, goed eten, heel proper, en redelijk centraal gelegen om uitstappen te doen of om te gaan wandelen of fietsen.
Gereisd met partner in juni 2017

Fantastisch verblijf!

Kelly & Dries, 14-5-2017

Super vriendelijke mensen, goede ligging en lekker eten.

Ze staan steeds klaar om u verder te helpen.Niets is te veel gevraagd!

Gereisd familie in mei 2017

Fantastisch Hotel/pension

Tonnie & Vera Jansen, 26-9-2016

Alles was goed. Gastheer en Gastvrouw, alsmede het personeel zeer vriendelijk en hartelijk. Ze stellen alles in het werk om je het naar de zin te maken. Voor hun is dit een dagtaak. Kamers zijn schoon en netjes. Als je terugkomt van het ontbijt, zijn de kamers al weer schoon. Verder is het eten prima. Er staat voldoende op de kaart. En de ligging en de omgeving, ik raad een ieder aan om dit te gaan beleven. Zeker als je houdt van de cultuur in en om de kleine stadjes, de wijn, en alles wat er mee te maken heeft. Trachten treffen bijvoorbeeld, een aanrader. De mensen in Krov en omgeving zijn zeer vriendelijk en altijd te vinden voor een praatje. Doen. En zeker in dit hotel. Staat 50 mtr. van de Moezel met een geweldig uitzicht. Verder is het een mooi startpunt voor allerlei uitstapjes.

Ons hart ligt bij de Moezel en omgeving en komen meerdere malen per jaar daar onze vrije tijd vieren. Ook Panorama gaan we nog regelmatig bezoeken.

Van ons uit voor alle medewerkers: Bedankt en een dikke duim.

Gereisd met partner in september 2016

Zo als altijd weer een heerlijk verblijf gehad

E Bos, 16-9-2016

Schone kamers en zeer goed eten.

Vriendelijke bediening en plezierige eigenaren .

Gereisd met vrienden in september 2016

Vreys Ivo, 24-8-2016

mooie kamers, mooi terras en lekker eten, heel goed ontbijt en vriendelijk onthaal.
Gereisd familie in augustus 2016

Voortreffelijk hotel - aanrader

Borsalino, 26-7-2016

Prijs zeker waard – Geen bijzonderheden alles rechttoe rechtaan – geen franjes

Griekse invloed

Rustige ligging – mooi uitzicht op Moezel vanuit de kamer met enorme terras aan zuid-oostkant, doorlopend met apparte privéhoekjes. Een kleine afscheiding zou ongewenste bezoeken van honden bij de buren kunnen vermijden

Vriendelijke ontvangst en begeleiding door gastvrouw. Ook personeel heel vriendelijk

Centrale ligging aan Moezel

Nette ruime kamer , modern meubilair - nette badkamer

Maaltijden : Prima ontbijt in buffetvorm gevarieerd en ruim voldoende

Avondmaal in half pension : beperkte variatie in keuzemenu, wel heel lekker en keurig bediend

Jammer van het voorgerecht : dagelijks identiek dezelfde bereide sla-combinatie

Gereisd met partner in juli 2016

Super hotel op fantastisch mooie locatie

Familie Leenheer, 30-6-2016

Panorama is een mooi, schoon en rustig hotel met ontzettend vriendelijk personeel.

Wij gaan hier zeker weer naar toe, een aanrader voor als je tot rust wil komen.

Voor de prijzen hoef je het zeker niet te laten

Gereisd met partner in juni 2016

Topper!

Jacqueline Exter, 27-6-2016

Prachtig gelegen, mooie locatie, we hebben genoten.
Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Panorama in Kröv (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Panorama scoort een 9.73 uit 10 op basis van 54 reviews.