Beoordelingen Vakantiepark Landal Mont Royal*****

30 juli 2014

Landal Mont Royal*****
482 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Landal Mont Royal*****
Zum Mont Royal, D-54536, Kröv (Moezel)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Mont Royal***** in Kröv (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Mont Royal***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Landal Mont Royal scoort een 8,3 uit 10, op basis van 482 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Mont Royal***** in Kröv (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Mont Royal*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Landal Mont Royal***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 493 vakantiefoto's van Vakantiepark Landal Mont Royal***** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Landal Mont Royal***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Duitsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rheinland Pfalz. Vergelijk Vakantiepark Landal Mont Royal***** met andere accommodaties in Kröv (Moezel).
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

468 beoordelingen over Landal Mont Royal*****

482 beoordelingen
8,4
8,1
7,5
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooi gebied, park is minder"vertalen
Fam. Smallenbroek
5,0

27-07-2014 Wij zijn op diverse parken geweest in Duitsland, o.a. Dwergte Sand, Sonnenberg, Wirftal, Eifeler Tor. Helaas was dit wel de minste ervaring en daarmee ook het minste Landal park waar we geweest zijn. De ligging is goed, mooi centraal in het Moezel gebied en mooie uitvalbasis voor leuke uitstapjes. Het personeel op het park doet haar best en is servicegericht, alleen de accomodaties zelf zijn oud en zien er niet gezellig uit van de buitenkant. De inrichting is bij sommige huizen opgewaardeerd. De bedden zijn goed, maar helaas doet de Wifi het niet in veel huizen, wat tegenwoordig wel belangrijk is. Gelukkig kregen wij we ons geld terug voor de wifi. Ook de weg die dwars door het park loopt is vooral in de zomer als je buiten zit niet altijd bevordelijk voor de rust. Sommige huisjes zoals 94 staan bijna letterlijk aan deze weg waar ook vrachtverkeer langsgaat, wat vooral in de zomer storend is. Dat mag tijdens het boeken best vermeld worden vinden wij. Kortom: niet voor herhaling vatbaar

"Super, ook met kids!"vertalen
Fam. Kramer
10,0
9,0

28-07-2014 We zijn vandaag teruggekomen van een weekje Mont Royal en komen zeker nog eens terug. De huisjes zijn erg eenvoudig, de klim van ons huisje naar de receptie was behoorlijk en het was niet overal even veilig voor ons tweejarige handenbindertje, maar man man man, mat hebben we genoten! Vooral het terras (met SUPER uitzicht én speeltuin voor de kinderen) viel erg in de smaak. De combinatie met topweer en heerlijke wijn, maakt dat we zeker nog eens terugkomen.

"Omgeving geweldig. park minder"vertalen
Fam Peters
5,0

22-07-2014 wij waren hier met 2volw en een kind van 3 .
Een hele mooie omgeving, leuke stadjes en lekker wandelen.
Park is heel erg lekker rustig.
daarom ook een ideaal park voor de rust, wandelen, natuur.
wij zaten in een 4ce huisje, dat is helemaal opgeknapt. maar toch een beetje klein. helaas geen ruimte om het huisje voor onze zoon die dus niet echt fijn buiten kon spelen. alleen bij de receptie is 1 redelijk speeltuin, verder waren er enkele oude speeltuintjes wat eigenlijk niks voorstelt
verder viel ons erg op dat veel dingen onduidelijk waren. we wilden bv lekker vroeg gaan eten, 16:30 maar men had nog niks voor bereid in het restaurant dus konden we nog niks bestellen en moesten later maar terig komen. restaurant zou open zijn van 12:00 tot 21:00.
kort om.
prachtige omgeving. park prima voor rust en wandelen, wel zorgen dat je een vernieuwd huis boekt.
voor kinderen is dit park niet prettig. weinig te beleven

met partner, Juni 2014
"Het is de omgeving; NIET de accommodatie!"vertalen
Rieks
6,0

01-07-2014 Mont Royal biedt aan een kant van het park een prachtig uitzicht op het moezeldal met de plaatsjes Krov en Wolf.
Het is qua accommodatie vooral een seniorenpark, hoewel de hoogteverschillen voor diverse senioren lastig zullen zijn. Voor jonge stellen met kleine kinderen is het ook geschikt. Zo is er bijvoorbeeld een leuke speeltuin en klein overdekt zwembad.
Maar een gezin met tieners zal zich hier stierlijk vervelen. Als je echter alleen voor de omgeving komt, dan is Mont Royal een goede uitvalsbasis.
Veel huisjes op het park zijn verouderd. De eerste aanblik van veel huisjes is teleurstellend. Ook na een renovatie vind ik ze niet passen bij datgene dat Landal uit wil stralen. Mijn vrouw en ik verbleven in een zespersoons huisje. Het enige dat zespersoons was, was het aantal bedden. De mini douche is niet meer van deze tijd. Ik kon me er niet in bewegen. De wasbak en spiegel op de slaapkamer zijn veel te laag geplaatst.
Conclusie: de omgeving is prachtig; de accommodatie matig.

Juni 2014
"Slechte accomodatie"vertalen
F.Hakze
4,0
3,0
1,0

14-07-2014 Prachtige omgeving, maar wij hadden een luxe huisje, er was geen luxe te bekennen. Oud huisje, klein, wastafel op de slaapkamer, mini douche, wij gingen bij het zwembad douchen. Dit verwacht je niet bij een luxe huisje.
personeel erg vriendelijk. Op het terras was het vaak lang wachten, terwijl het niet druk was.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Park met fantastisch uitzicht"vertalen
Laura en Mark
4,0

30-06-2014 Voor de tweede keer in dit park, voor het eerst als gezin. Genoten van de omgeving, het zwembad en het mooie weer.
Het enige minpunt was voor ons het restaurant! Dat was een en nooit weer! Na het zwemmen gingen we daar eten. We zaten er om half6. Om 6uur kregen we eindelijk wat te drinken. Om 7 uur hadden we nog geen eten, dus nagevraagd. Volgens de nederlands sprekende meneer hadden we tussen 5 en 6 moeten komen en niet deze tijd als we snel wilden eten. Dit was helemaal niet onze vraag.
Deze meneer doet populair bij gasten, maar als jong gezin werden wij als zeikerds neer gezet. Zonde! Vooral voor de leuke meiden die erbij lopen die het je WEL naar de zin willen maken.

met vrienden, Juni 2014
"Fantstisch park mooie omgevin"vertalen
g.bos
1,0

23-06-2014 het restaurant kan niet slechter na 1 uur kwam het voorgerecht (soep was koud) na nog eens 1 uur kwam het hoofdgerecht maar was niet compleet de salade was er niet bij en die kregen we ook niet meer. De manager wilde niet met ons in discussie dat moesten we maar bij een collegea die nederlands sprak regelen ondanks dat ik vrij redelij duits spreek,hij beloofde ons een presentje maar heeben wij nooit gekregen

met partner, Juni 2014
"Wat een prachtige ligging"vertalen
mariopeter
10,0
7,0

26-06-2014 Wij hadden huisje nummer 87 wat een uitzicht. Het huisje was prima schoon alles was aanwezig. Ik moet er wel bij vertellen dat dit een vernieuwd huisje was. Hoe de rest is weet ik niet. De wifi werkte bijna niet, na melden kregen we bij vertrek meteen ons geld terug. Aan de receptie en in het winkeltje erg vriendelijk personeel. Prima geregeld. Het restaurant vonden wij wat sfeerloos het eten zozo. Wij hadden niet het idee dat iedereen die er werkte er ook veel zin in had. Jammer voor degenen die wel hun best doen om je een fijne avond te bezorgen.

met partner, Mei 2014
"Ge-wel-dig!!"vertalen
Rene
9,0

26-05-2014 Blij verrast. De kleuren doen jaren 70 aan maar de huisjes zijn opgeknapt en voldoen prima. Het is schoon. Ook douche, toilet e.d. Geen vochtplekken of i.d. Geen vreetschuur maar een volwassen restaurant met groot terras met geweldig uitzicht. Erg aardig personeel. Een kleine super met vinotheek.

met partner, Apr. 2014
"Supermooie omgeving!"vertalen
Kim
7,0

11-04-2014 Landal Mont Royal ligt in een schitterende omgeving! Elk huisje heeft een mooi uitzicht. Wij zaten in een huisje welke nog niet gerenoveerd is. Met name de badkamer is oud en klein. Alleen een douche en een wc en wasbakken op elke slaapkamer. Verder wel schoon en netjes. Het personeel is heel vriendelijk, zowel bij de receptie als het restaurant. In het restaurant heb je wel geduld nodig... Maar wat mij betreft geen probleem, het is vakantie! Het terras is leuk met een mooi panorama uitzicht. En voldoende speelgelegenheid voor de kinderen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?