Vakantiepark Landal Mont Royal *****

Nooit meer

Richard, 25-9-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1

Omgeving was prachtig. Het was onze 2e bezoek bij dit park, maar dit was ook meteen de laatste keer. Wij hadden 11 dagen geboekt en gingen 3 dagen eerder naar huis......waarom?.....muizen, muizen en nog eens muizen. Wij hebben de hele week weinig tot niet geslapen vanwege het getrippel en knagen van de muizen tussen de wanden. Overdag waren wij gewoon vermoeid van het slechte slapen. Onze buren hadden ook last van muizen, dus wij waren niet de enige. Wij kwamen voor de rust en die was op deze locatie niet te vinden. Wij waren het zo zat, dat we na 1 week zijn vertrokken zonder het te melden.

Een dag later zijn wij gebeld door Landal om te vragen of het goed ging met ons, dat vond ik wel goed van ze. Ik heb het hele verhaal verteld en mij werd gezegd dat dit bekend was en dat deze muis helaas niet gedood kon worden, omdat dit een beschermd dier is in Duitsland. Mij is gevraagd waarom wij dit niet gemeld hadden bij Landal. Welicht hadden wij een ander huisje kunnen krijgen, waarop ik zei dat wij een huisje op voorkeur hadden geboekt en dus ook niet een ander huisje wilden hebben. Dit is de 1e keer keer dat wij een slechte ervaring hebben met Landal, dus voor ons nooooit meeer Mont Royal.

Gereisd met partner in september 2017

Prachtich !!

Martje, 21-8-2017
  • Onderkomen8

Prachtige omgeving met mooi uitzicht over de Moezel. Je moet wel een stukje rijden om ergens een dagje door te brengen of een ijzersterkte conditie hebben zodat je het lopend / fietsend kunt doen. Het park op zich is prima maar de weg erdoorheen is iets minder als je met kleine kinderen zou zijn.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heel erg fijn.

N. H., 14-8-2017
  • Onderkomen9

Heel mooi gelegen rustig park in de natuur.

Huisjes voorzien van alles wat je nodig hebt. Zwembad aanwezig.

Voldoende mogelijkheden in de nabije omgeving om te wandelen/fietsen/boottocht te maken/gezellige plaatsjes te bezoeken.

Personeel vriendelijk en heel behulpzaam.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Fantasties

Bart Mees, 13-5-2017
    • Activiteiten9
    • Onderkomen9

Je moet wel goed ter been zijn op sommige gedeeltes van het park

Wat hulp en service betreft bij de receptie, die krijgen een 10 met zeker twee plussen. Brak op de eerste dag mijn been en de hulp die wij daar kregen was van grote klasse.

Gereisd met partner in september 2016

jollykrik, 7-4-2017
    • Onderkomen9

Wat een mooie locatie voor een park! Genoten van de uitzichten! En ze hebben er zo'n prettig team! Een pluim daarvoor! We voelden ons er thuis. Ze zijn op dit moment aan het verbouwen, de oude huisjes maken plaats voor prachtige nieuwe huisjes. Ja en dat geeft wat overlast! Maar ze geven aan wanneer er iets bijzonders gebeurt, even geen elektra of water! En tijdelijk met de auto naar de receptie! Restaurant is ook prima en niet lang wachten!

De huisjes zijn klein, maar prima, heel compleet met oven en magnetron, en nog niet zo lang geleden gerenoveerd! Wij hadden een 4 persoonshuisje 4c2 nr. 215, met een mooi uitzicht en genoeg privacy! Lekker schoon en rookvrij! Alleen douchen in bad vinden wij niet zo fijn en we stoten steeds tegen de uitloop van de badkraan! Maar wel een lekkere sterke straal! Achter je bed langs lopen is ook wat lastiger als je een beetje stevig gebouwd bent! En omdat de licht knop daar ook zit, druk je die regelmatig per ongeluk aan! Maar wij hebben echt genoten daar en komen er beslist een keer terug!

Gereisd met partner in maart 2017

Fijn park en mooie omgeving!

Hans Leseman, 28-3-2017
    • Activiteiten7
    • Onderkomen8

Goede ligging van de bungalows!

Niet goed: het meubilair (zoals in bungalow nr.85)!

Gereisd alleenreizend in maart 2017

super

Meskens Kathleen, 27-3-2017
    • Activiteiten10
    • Onderkomen8

Vriendelijk personeel. heel proper park, tof terras met super uitzicht over Krov en Wolf. Restaurant op het park ook heel lekker. En ook daar is het personeel supervriendelijk. Bungalows klein maar gezellig. Alles wat je nodig hebt is er aanwezig. Wij komen hier zeker nog terug !
    Gereisd met partner in maart 2017

Heel fijn park

Annelies Mossel, 22-3-2017
    • Activiteiten10
    • Onderkomen10

Prachtige omgeving. Net weer geboekt.
    Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijk park met veel rust en ruimte

Willem, 22-2-2017
    • Onderkomen9

Prachtige locatie, prachtige vergezichten over de omgeving en de Moezel in de diepte. Duidelijk gerenoveerd huisje (4CE). Niet groot maar wel heel netjes en schoon. Goede voorzieningen.
    Gereisd met partner in februari 2017

Waarschijnlijk niet meer

Frank, 15-2-2017
    • Onderkomen5

Het park heeft een mooie ligging, en de huisjes liggen elk afzonderlijk, dus geen hinder van de buren. Het algemene afwerkingsniveau laat echter zeer te wensen over. Een verouderde badkamer, met enkel een WC en een vieze aftandse douchecabine. Een wastafel of bad was er niet. Een wastafel kon je vinden in de -jawel ) slaapkamers, net naast het bed. Zeer vreemd en onpraktisch. De douche heeft zelfs geen mengkranen, maar 2 ouderwetse koud en warm kranen. Het niveau van reiniging liet ook zeer te wensen over, het was gewoon niet erg netjes, met stofwebben aan plafond en op de muren, op de plinten,, vuile venstertabletten enzovoort. Toen we aankwamen was het binnen slechts 11 graden, en bleek na een uur dat de verwarming defect was. De mensen van het park waren hulpvaardig, maar kunnen de structurele tekortkomingen niet zomaar oplossen. Ik verwacht voor deze prijs gewoon een betere afwerking en onderhoud van de huisjes.
    Gereisd met partner in februari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Landal Mont Royal bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Mont Royal in Kröv (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Mont Royal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Mont Royal scoort een 8.1 uit 10 op basis van 584 reviews.