Beoordelingen Vakantiepark Landal Mont Royal*****

1 november 2014

Landal Mont Royal*****
497 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Landal Mont Royal*****
Zum Mont Royal, D-54536, Kröv (Moezel)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Mont Royal***** in Kröv (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Mont Royal***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Landal Mont Royal scoort een 8,2 uit 10, op basis van 497 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Mont Royal***** in Kröv (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Mont Royal*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Landal Mont Royal***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 504 vakantiefoto's van Vakantiepark Landal Mont Royal***** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Landal Mont Royal***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Duitsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rheinland Pfalz. Vergelijk Vakantiepark Landal Mont Royal***** met andere accommodaties in Kröv (Moezel).
Even geduld a.u.b.

8,1
7,6
7,7
7,5
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Heerlijke ontspannen vakantie gehad!"vertalen
familiedelange
8,0

25-10-2014 Super mooie plek voor een gezellig vakantiepark.zeer gastvrij personeel, schoon huisje, zeer modern ingericht.
Prachtig uitzicht in een omgeving waar voor jong en oud genoeg te doen is.
Ook kun je erg lekker eten in het restaurant waar je kunt kiezen uit gevarieerde (seizoens) gerechten.

"Wat een fantastische ligging!"vertalen
Jeroen
7,0

03-10-2014 Wij hadden een huisje type 4L. Huisje had een aardig uitzicht. Meubilair is prima. Keuken is compact met een te kleine vaatwasser. Aanwezigheid van sauna is heerlijk. Badkamer is erg krap maar de regendouche vergoed veel. Huisjes liggen op dit deel van het park ver van elkaar. Voldoende privacy dus.

Ons huisje was voldoende schoon met uitzondering van de slaapkamer. Spinnenrag aan de muur en stof achter de tv maakt dit vertrek onvoldoende schoon.

De ligging van het park is werkelijk fenomenaal. Door de hoge ligging, fantastische vergezichten over de moezel. De hoge ligging heeft als nadeel dat je snel de auto moet pakken, bijvoorbeeld voor de boodschappen. Een wandeling vanaf het park eindigt altijd met een stevige klim. Maar vanwege het uitzicht mag dit geen nadeel heten.

Zwembad is klein maar voor ons voldoet het. Helaas was het bubbelbad om 19:00 uitgeschakeld.

"Geweldige park !"vertalen
jaapmeeuwsen
8,0

01-10-2014 Net terug van een twee weken vakantie op Landal Mont Royal.
Wij hadden bungalow 210 ( type 4C2 ) geboekt vanwege het mooie uitzicht en dat klopte helemaal, prachtig !
Huisje 210 ( rookvrij & huisdiervrij ) is helemaal vernieuwd en ziet er keurig uit. Lijkt ons voor vier personen aan de krappe kant, vooral qua kastruimte,
maar wij zijn met z'n tweeen en dan voldoet het prima. Alles is aanwezig, nieuwe keuken met magnetron, ingebouwde oven, afwasmachine, koffiezetapparaat
en waterkoker. Nieuwe badkamer met ligbad en douche boven het ligbad + apart toilet.
Voor de wat ouderen onder ons, even met de fiets naar Traben-Trarbach ( heel gezellig ) om een boodschap te doen doe je niet elke dag.
Heen, naar beneden, gaat prima maar terug is het, vooral het eerste stuk, zeer stijl weer naar boven. Op het park zelf valt het wel mee, vanaf
ons huisje naar het hoofdgebouw is het zo'n beetje op dezelfde hoogte. Kinderbadje was 2 weken gesloten ( technisch probleem ), niet leuk voor de kleintjes.

"Heerlijke vakantiebestemming"vertalen
Zwart
8,0

10-10-2014 Wij zaten in huisje 131 en daar hebben we het prima naar ons zin gehad. We waren er samen, dus lekker veel ruimte. De inrichting was wat gedateerd, maar het huisje was wel lekker schoon. Prima bedden! We hadden een royale berging, dus dat was ideaal voor de fietsen die we bij ons hadden. We hadden wel gezien dar wifi tegen een geringe vergoeding was, maar toen wij op het park aankwamen, bleek wifi 30 euro per week te kosten, dus voor 2 weken, zouden we 60 euro kwijt zijn geweest. Dit hebben we dus niet gedaan, vonden het belachelijk veel geld en niet meer van deze tijd, als je nagaat dat je tegenwoordig op de meeste parken gratis wifi hebt. Verder een prachtige omgeving om vakantie te vieren, om veel te fietsen of te wandelen en gezellige terrasjes te over.

Met partner, Sept. 2014
"Fantastisch uitzicht goede gerenoveerde bungalow"vertalen
judith
8,0

09-09-2014 Wij zijn er afgelopen weekend geweest in een 4CE bungalow ( geboekt met preferentie: Mooi Uitzicht, is een aanrader).
We keken uit op de Moezel alleen jammer dat de bank met de rug naar het mooie uitzicht stond en anders neerzetten was geen optie.
De bedden waren goed en het was schoon. De badkamer zag er nieuw en strak uit. Sommige huisjes, de niet gerenoveerde deden een beetje armoedig aan.
Persoonlijk vind ik het wel aan de prijzige kant maar wel voor herhaling vatbaar. Je zit ook vlakbij Kröv en Traben- Trarbach (lekker gegeten in Traben bij de Löwen.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"We willen nog een keer terug!"vertalen
Fam A. Vermeulen
8,0

08-08-2014 Vakantiepark Landal Mont Royal ligt op een fantastische plek met uitzicht op het Moezeldal. Wij hadden geen direct zicht op het dal maar als we het paadje voor ons huisje afliepen zagen wij, diep onder ons, wel een dorpje liggen. Nog mooier: in het donker zagen we allemaal lichtjes van de huizen en straatlantaarns in het dal. Het huisje was perfect schoongemaakt. Genoeg bekers, glazen aanwezig. Perfecte afwasmachine en de koelkast deed het prima. We moesten tien minuten lopen voordat we bij de receptie waren. En dat was klimmen geblazen ( ben je slecht ter been, boek dan een voorkeurshuisje vlak bij de receptie). De patat is heerlijk uit de snackbar op het park. In het winkeltje zijn ook Hollandse producten te vinden. Overheerlijke donuts waar de pubers blij mee waren. Het personeel is beleefd en behulpzaam. Ze verstaan redelijk goed Nederlands. Het zwembad was klein. Lekker warm water. De kinderen (10, 14,16) hebben elke dag gezwommen. Wij voelden ons hier thuis.

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Mooie omgeving, park zelf valt wat tegen"vertalen
Patricia Pot
6,0

15-08-2014 Wij bezochten Mont Royal met ons gezinnetje. Wij zaten in huisje 104, een 6-persoons gerenoveerd huisje. Algemene indruk was netjes. Alleen erg klein, zelfs voor 2 volwassenen en 2 kleine kinderen.
We hadden zo goed als geen tuin, een hegje met een kleine betegelde ruimte, maar geen afzetting. Voor ons huisje was een weggetje, waar auto's konden rijden (dat moet ook, anders kom je niet bij je huisje). Uitzicht was top. Omgeving erg mooi, leuke dorpjes. De faciliteiten op het park vallen tegen, voor kinderen is er wel een grote speeltuin (geen indoor), klein zwembad en natuurlijk de Bolloclub, over het park een paar kleine speeltuintjes. Van het restaurant hebben we geen gebruik gemaakt. Personeel was ook wel traag hebben we gemerkt. Voor gezinnen met jonge kinderen die ook veel in en om het huisje willen verblijven is het geen aanrader. Maar voor de omgeving en leuke uitstapjes zeker wel.

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Mooi huisje met schitterend uitzicht"vertalen
Rudolf
10,0

31-07-2014 Met 7 personen in een 10 persoons huisje voor een week. "Mooi uitzicht" bij reservering als voorkeur aangekruist (euro 17,50 extra) en ook gekregen! Ligging Park is sowieso schitterend in de bocht van de Moezel. Dankzij het goede weer twee keer gegeten op het terras met uitzicht op de Moezel. Eten en bediening prima! Huisje was ook met rolstoel goed toegankelijk. Het park is te heuvelachtig voor met de rolstoel. Geweldig buitenbad vlakbij in Krov.

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Mooi park een aanrader"vertalen
ton
7,0

05-08-2014 Mooi park, met veel huisjes in een uitgestrekt gebied..
Huisje zijn mooi ingericht maar niet groot.
Veel voorzieningen in het huisje, zoals mooi grote TV en ook TV in de slaapkamer. Inrichting van ons huisje was helemaal van deze tijd. Badkamer modern en schoon!
Als je slecht ter been bent, zou ik dit park niet boeken, veel klimmen.

Voorzieningen zijn okay, hoewel het zwembad erg klien is, maar in de directe omgeving is een prachtig zwembad.
Internetters, pas op, dit is duur en werkt slecht, tot zeer slecht.
Op de laatse dag zag ik dat er bij de receptie repeaters verkrijgbaar zijn welke het signaal versterken, een gemiste kans dat dit niet aan ons verteld is.

Maar al met al een geslaagde vakantie

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Tweede kans gegeven maar er komt geen derde keer."vertalen
Nelis
4,0
4,0
3,0
1,0

01-08-2014 Het animatie team met Duitse en Nederlandse meisjes en jongens doen echt 100% hun best. Dikke pluim voor hun. Maar het restaurant en de bediening op het terras is werkelijk om te huilen. Duurde 35 minuten voor er een meisje de bestelling opnam. Daarna duurde het 15 minuten voor de bestelling kwam. Deze klopte ook nog niet. Medewerkers hebben duidelijk geen eigen tafels en lopen maar wat in mekaar om. Er zit totaal geen systeem in. Zelfs het betalen van de rekening is moeilijk.
Manager snauwt je af dat je maar naar buiten moet gaan om te betalen.
Bestek tijdens steak eten was ERG vies.
Poedersuiker en stroop moet je zelf van binnen halen. Welk kind eet nu een kale pannenkoek?
Eten op het overdekte terras buiten? Je moet de salade bar binnen gebruiken en dat werkt niet.
Dag 2 eten in restaurant zijn we er bijna uitgelopen. Duurde een uur voor het eten kwam. Manager snauwt medewerksters af waar wij bijzaten. Medewerksters lopen op hun tenen als de manager in de buurt is.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?