Beoordelingen Vakantiepark Landal Mont Royal*****

19 april 2014

Landal Mont Royal*****
469 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Landal Mont Royal*****
Zum Mont Royal, D-54536, Kröv (Moezel)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Mont Royal***** in Kröv (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Mont Royal***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Landal Mont Royal scoort een 8,3 uit 10, op basis van 469 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Mont Royal***** in Kröv (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Mont Royal*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Landal Mont Royal***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 493 vakantiefoto's van Vakantiepark Landal Mont Royal***** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Landal Mont Royal***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Duitsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rheinland Pfalz. Vergelijk Vakantiepark Landal Mont Royal***** met andere accommodaties in Kröv (Moezel).
Even geduld a.u.b.

8,2
7,7
7,6
7,8
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Apr. 2014
"Supermooie omgeving!"vertalen
Kim
7,0

11-4-2014 Landal Mont Royal ligt in een schitterende omgeving! Elk huisje heeft een mooi uitzicht. Wij zaten in een huisje welke nog niet gerenoveerd is. Met name de badkamer is oud en klein. Alleen een douche en een wc en wasbakken op elke slaapkamer. Verder wel schoon en netjes. Het personeel is heel vriendelijk, zowel bij de receptie als het restaurant. In het restaurant heb je wel geduld nodig... Maar wat mij betreft geen probleem, het is vakantie! Het terras is leuk met een mooi panorama uitzicht. En voldoende speelgelegenheid voor de kinderen.

met jonge kinderen, Mrt. 2014
"Geweldige ligging, gigantisch mooi uitzicht"vertalen
Alexander Thonissen

8-4-2014 Lekker bijkomen tussen de wijnbergen

met partner, 2014
"Fantastische ligging"vertalen
Linda
8,0

14-3-2014 Landal Mont Royal is een gezellig vakantiepark op een prachtige locatie, vanuit ons huisje hadden we een mooi uitzicht op de Moezel. Er zijn diverse mooie wandelroutes in de omgeving en je komt er helemaal tot rust,
Het personeel is zeer vriendelijk en het eten in het restaurant is prima.

met partner, Mrt. 2014
"Mooi gelegen park"vertalen
Rob
7,0

4-4-2014 Landal Mont Royal in Kröv is mooi gelegen boven de Moezel. Vanuit het park zijn er goede uitgezette wandelingen.

met oudere kinderen, Mrt. 2014
"Geweldig uitzicht"vertalen
f_bergsma
8,0

16-3-2014 Vakantiepark Landal Mont Royal in Kröv is een fijn , mooi park met een super uitzicht vanaf het terras en vanuit de bungalow. Zwembad is niet al te groot maar wel schoon. Bungalow goed met fijne bedden en schoon. Geweldige omgeving met mooie wandelroutes vanuit het park. Super midweek gehad en zeker voor herhaling vatbaar !!

met partner, Feb. 2014
"Nooit meer!"vertalen
Anja
4,0

22-2-2014 Niet Landal waardig, 4 persoons luxe huisje.
Geen luxe te bekennen. Huisjes zeker niet voor aantal personen geschikt. Klacht ingediend, park beaamd dit. Niet te vergelijken met Nederlandse Landal parken,

met partner, Feb. 2014
"Wat 'n prachtig Moezelpanorama"vertalen
lenicees
9,0

15-2-2014 Hebben genoten van ons verblijf in een schitterend gelegen bungalow.
Inrichting is wat gedateerd. Men is volop bezig met renovatie. Daardoor overigens geen overlast ervaren.
Uitstekende bedden, dus prima geslapen.

met vrienden, Jan. 2014
"Sigarettenrook."vertalen
syl1955
6,0

7-2-2014 Wij hadden huisje 212 wij hadden prachtig uitzicht. Het huisje was klein en stonk naar sigarettenrook, zelfs in de slaapkamers was gerookt. Wij wilden een luchtreiniger lenen maar dat kostte 5 euro per dag. De omgeving was heel mooi met al die wijngaarden. De weg die door het park liep hoorde je wel.

met jonge kinderen, Dec. 2013
"Erg leuk plek om vakantie te vieren."vertalen
ajdn
8,0

6-1-2014 Wij hebben in de kerstvakantie een week gelogeerd in een 6-persoonshuisje (6B). Hoewel op de website van Landal stond dat deze huisjes zonder oven en vaatwasser waren, zaten deze er toch in. Het huisje was netjes, met een mooi uitzicht in het dal. De ruimte met douch en w.c. was aan de kleine kant. Het zwembad is erg netjes en we hadden het regelmatig voor onszelf alleen.

Vanuit het park zijn leuke wandelingen te maken. Daarnaast is er in de omgeving voldoende te doen. Bij de receptie kun je informatie krijgen over de mogelijkheden.

met vrienden, Nov. 2013
"Zo'n mooie ligging en prachtig uitzicht"vertalen
Johan
8,0

2-12-2013 Wij komen hier graag omdat ligging zo bijzonder is, maar ook voor de uitstapjes naar de dorpen in de omgeving. Voor ons is het ook belangrijk dat de honden mee kunnen, zelfs naar het restaurant op het park. Daar kun je trouwens prima eten. Dit keer hadden we een huisje met nieuwe inrichting, erg mooi.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?