Beoordelingen Vakantiepark Landal Mont Royal*****

17 september 2014

Landal Mont Royal*****
492 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Landal Mont Royal*****
Zum Mont Royal, D-54536, Kröv (Moezel)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Mont Royal***** in Kröv (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Mont Royal***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Landal Mont Royal scoort een 8,2 uit 10, op basis van 492 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Mont Royal***** in Kröv (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Mont Royal*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Landal Mont Royal***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 502 vakantiefoto's van Vakantiepark Landal Mont Royal***** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Landal Mont Royal***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Duitsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rheinland Pfalz. Vergelijk Vakantiepark Landal Mont Royal***** met andere accommodaties in Kröv (Moezel).
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

478 beoordelingen over Landal Mont Royal*****

492 beoordelingen
8,4
8,1
7,5
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2014
"Fantastisch uitzicht goede gerenoveerde bungalow"vertalen
judith
8,0

09-09-2014 Wij zijn er afgelopen weekend geweest in een 4CE bungalow ( geboekt met preferentie: Mooi Uitzicht, is een aanrader).
We keken uit op de Moezel alleen jammer dat de bank met de rug naar het mooie uitzicht stond en anders neerzetten was geen optie.
De bedden waren goed en het was schoon. De badkamer zag er nieuw en strak uit. Sommige huisjes, de niet gerenoveerde deden een beetje armoedig aan.
Persoonlijk vind ik het wel aan de prijzige kant maar wel voor herhaling vatbaar. Je zit ook vlakbij Kröv en Traben- Trarbach (lekker gegeten in Traben bij de Löwen.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"We willen nog een keer terug!"vertalen
Fam A. Vermeulen
8,0

08-08-2014 Vakantiepark Landal Mont Royal ligt op een fantastische plek met uitzicht op het Moezeldal. Wij hadden geen direct zicht op het dal maar als we het paadje voor ons huisje afliepen zagen wij, diep onder ons, wel een dorpje liggen. Nog mooier: in het donker zagen we allemaal lichtjes van de huizen en straatlantaarns in het dal. Het huisje was perfect schoongemaakt. Genoeg bekers, glazen aanwezig. Perfecte afwasmachine en de koelkast deed het prima. We moesten tien minuten lopen voordat we bij de receptie waren. En dat was klimmen geblazen ( ben je slecht ter been, boek dan een voorkeurshuisje vlak bij de receptie). De patat is heerlijk uit de snackbar op het park. In het winkeltje zijn ook Hollandse producten te vinden. Overheerlijke donuts waar de pubers blij mee waren. Het personeel is beleefd en behulpzaam. Ze verstaan redelijk goed Nederlands. Het zwembad was klein. Lekker warm water. De kinderen (10, 14,16) hebben elke dag gezwommen. Wij voelden ons hier thuis.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Mooie omgeving, park zelf valt wat tegen"vertalen
Patricia Pot
6,0

15-08-2014 Wij bezochten Mont Royal met ons gezinnetje. Wij zaten in huisje 104, een 6-persoons gerenoveerd huisje. Algemene indruk was netjes. Alleen erg klein, zelfs voor 2 volwassenen en 2 kleine kinderen.
We hadden zo goed als geen tuin, een hegje met een kleine betegelde ruimte, maar geen afzetting. Voor ons huisje was een weggetje, waar auto's konden rijden (dat moet ook, anders kom je niet bij je huisje). Uitzicht was top. Omgeving erg mooi, leuke dorpjes. De faciliteiten op het park vallen tegen, voor kinderen is er wel een grote speeltuin (geen indoor), klein zwembad en natuurlijk de Bolloclub, over het park een paar kleine speeltuintjes. Van het restaurant hebben we geen gebruik gemaakt. Personeel was ook wel traag hebben we gemerkt. Voor gezinnen met jonge kinderen die ook veel in en om het huisje willen verblijven is het geen aanrader. Maar voor de omgeving en leuke uitstapjes zeker wel.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Mooi huisje met schitterend uitzicht"vertalen
Rudolf
10,0

31-07-2014 Met 7 personen in een 10 persoons huisje voor een week. "Mooi uitzicht" bij reservering als voorkeur aangekruist (euro 17,50 extra) en ook gekregen! Ligging Park is sowieso schitterend in de bocht van de Moezel. Dankzij het goede weer twee keer gegeten op het terras met uitzicht op de Moezel. Eten en bediening prima! Huisje was ook met rolstoel goed toegankelijk. Het park is te heuvelachtig voor met de rolstoel. Geweldig buitenbad vlakbij in Krov.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Mooi park een aanrader"vertalen
ton
7,0

05-08-2014 Mooi park, met veel huisjes in een uitgestrekt gebied..
Huisje zijn mooi ingericht maar niet groot.
Veel voorzieningen in het huisje, zoals mooi grote TV en ook TV in de slaapkamer. Inrichting van ons huisje was helemaal van deze tijd. Badkamer modern en schoon!
Als je slecht ter been bent, zou ik dit park niet boeken, veel klimmen.

Voorzieningen zijn okay, hoewel het zwembad erg klien is, maar in de directe omgeving is een prachtig zwembad.
Internetters, pas op, dit is duur en werkt slecht, tot zeer slecht.
Op de laatse dag zag ik dat er bij de receptie repeaters verkrijgbaar zijn welke het signaal versterken, een gemiste kans dat dit niet aan ons verteld is.

Maar al met al een geslaagde vakantie

met jonge kinderen, Juli 2014
"Tweede kans gegeven maar er komt geen derde keer."vertalen
Nelis
1,0

01-08-2014 Het animatie team met Duitse en Nederlandse meisjes en jongens doen echt 100% hun best. Dikke pluim voor hun. Maar het restaurant en de bediening op het terras is werkelijk om te huilen. Duurde 35 minuten voor er een meisje de bestelling opnam. Daarna duurde het 15 minuten voor de bestelling kwam. Deze klopte ook nog niet. Medewerkers hebben duidelijk geen eigen tafels en lopen maar wat in mekaar om. Er zit totaal geen systeem in. Zelfs het betalen van de rekening is moeilijk.
Manager snauwt je af dat je maar naar buiten moet gaan om te betalen.
Bestek tijdens steak eten was ERG vies.
Poedersuiker en stroop moet je zelf van binnen halen. Welk kind eet nu een kale pannenkoek?
Eten op het overdekte terras buiten? Je moet de salade bar binnen gebruiken en dat werkt niet.
Dag 2 eten in restaurant zijn we er bijna uitgelopen. Duurde een uur voor het eten kwam. Manager snauwt medewerksters af waar wij bijzaten. Medewerksters lopen op hun tenen als de manager in de buurt is.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooi gebied, park is minder"vertalen
Fam. Smallenbroek
5,0

27-07-2014 Wij zijn op diverse parken geweest in Duitsland, o.a. Dwergte Sand, Sonnenberg, Wirftal, Eifeler Tor. Helaas was dit wel de minste ervaring en daarmee ook het minste Landal park waar we geweest zijn. De ligging is goed, mooi centraal in het Moezel gebied en mooie uitvalbasis voor leuke uitstapjes. Het personeel op het park doet haar best en is servicegericht, alleen de accomodaties zelf zijn oud en zien er niet gezellig uit van de buitenkant. De inrichting is bij sommige huizen opgewaardeerd. De bedden zijn goed, maar helaas doet de Wifi het niet in veel huizen, wat tegenwoordig wel belangrijk is. Gelukkig kregen wij we ons geld terug voor de wifi. Ook de weg die dwars door het park loopt is vooral in de zomer als je buiten zit niet altijd bevordelijk voor de rust. Sommige huisjes zoals 94 staan bijna letterlijk aan deze weg waar ook vrachtverkeer langsgaat, wat vooral in de zomer storend is. Dat mag tijdens het boeken best vermeld worden vinden wij. Kortom: niet voor herhaling vatbaar

"Super, ook met kids!"vertalen
Fam. Kramer
9,0

28-07-2014 We zijn vandaag teruggekomen van een weekje Mont Royal en komen zeker nog eens terug. De huisjes zijn erg eenvoudig, de klim van ons huisje naar de receptie was behoorlijk en het was niet overal even veilig voor ons tweejarige handenbindertje, maar man man man, mat hebben we genoten! Vooral het terras (met SUPER uitzicht én speeltuin voor de kinderen) viel erg in de smaak. De combinatie met topweer en heerlijke wijn, maakt dat we zeker nog eens terugkomen.

"Omgeving geweldig. park minder"vertalen
Fam Peters
5,0

22-07-2014 wij waren hier met 2volw en een kind van 3 .
Een hele mooie omgeving, leuke stadjes en lekker wandelen.
Park is heel erg lekker rustig.
daarom ook een ideaal park voor de rust, wandelen, natuur.
wij zaten in een 4ce huisje, dat is helemaal opgeknapt. maar toch een beetje klein. helaas geen ruimte om het huisje voor onze zoon die dus niet echt fijn buiten kon spelen. alleen bij de receptie is 1 redelijk speeltuin, verder waren er enkele oude speeltuintjes wat eigenlijk niks voorstelt
verder viel ons erg op dat veel dingen onduidelijk waren. we wilden bv lekker vroeg gaan eten, 16:30 maar men had nog niks voor bereid in het restaurant dus konden we nog niks bestellen en moesten later maar terig komen. restaurant zou open zijn van 12:00 tot 21:00.
kort om.
prachtige omgeving. park prima voor rust en wandelen, wel zorgen dat je een vernieuwd huis boekt.
voor kinderen is dit park niet prettig. weinig te beleven

"Vergaande glorie"vertalen
rokla
3,0

06-08-2014 De accommodaties slecht onderhouden. Zelfs een gerenoveerd huisje was slecht. De veren in de bank sprongen als je er naar keek. De bedden waren net hangmatten. De laag stof op de radiatoren waren niet van enkele weken maar jaren.

Grootste deel is alleen maar schuin. Niet te doen met kleine kinderen of kinderwagen. We moesten met de auto naar het zwembad.

Omgeving is mooi. Ga vooral het park af om leuke dingen te doen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ben jij weleens gezakkenrold op vakantie?

Bent u de eigenaar?