Beoordelingen Appartement Ferienweingut Jürgen Beth****

1 november 2014

Ferienweingut Jürgen Beth****
18 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Ferienweingut Jürgen Beth****
Müller-Thurgau-Str. 15, D-54536, Kröv (Moezel)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ferienweingut Jürgen Beth**** in Kröv (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ferienweingut Jürgen Beth**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Ferienweingut Jürgen Beth scoort een 9,5 uit 10, op basis van 18 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ferienweingut Jürgen Beth**** in Kröv (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ferienweingut Jürgen Beth****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Ferienweingut Jürgen Beth**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 13 vakantiefoto's van Appartement Ferienweingut Jürgen Beth**** vinden. Je kunt 1 video van Appartement Ferienweingut Jürgen Beth**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Duitsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rheinland Pfalz. Vergelijk Appartement Ferienweingut Jürgen Beth**** met andere accommodaties in Kröv (Moezel).
Even geduld a.u.b.

9,1
9,3
8,6
8,4
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met partner, 2014
"Heerlijk vakantiehuisje"vertalen
Ingrid
10,0
10,0
8,0

24-08-2014 Wij hebben een paar dagen doorgebracht in het huisje boven. Zeer compleet ingericht en een heerlijk balkon waar je 's middags een door de eigenaren zelfgemaakt flesje wijn open kan trekken met uitzicht op de wijnranken.
Broodjes worden op bestelling door de bakker zelf elke ochtend langs gebracht, maar een verzorgd ontbijt kan ook. Je kunt in de omgeving prachtig wandelen of binnen 5 minuten op de boot stappen naar Traben-Trarbach of Bernkastel-Kues. Ook paar leuke restaurants op loopafstand.

Met partner, Mrt. 2013
"Ideale vakantie bestemming"vertalen
hans en martine mel...
9,0

17-04-2013 de vakantie appartementen bij weingut en ferienwonungen jurgen en marion beth in krov/mosel duitsland worden bij ons als zeer goed aan bevolen. alles is keurig schoon en onderhouden, ook aan de inrichting van de appartementen is veel aandacht besteed. wij komen drie maal per jaar voor 13 dagen. zowel in de zomer als met kerst en met de paasdagen alle weken hebben zo hun eigen charme aan de mosel, het blijft voor ons een uitstekende plaats om heerlijk uit te rusten en te genieten van de prachtige natuur. dit jaar komen wij voor het zestiende jaar in krov dus dat zegt alles.

"Een fantastische Vakantie in Kröv an de Moezel"vertalen
Horst en Leny Jacob...
9,0

20-04-2009 hallo Jürgen en Marion wij hebben zo als alltijd weer een hele fijne Vakantie bij
jullie gehad.De verbouwde woning,nu voor 4 personen beschikkbar met 2 aparte slaapkamers en 2 badkamers heel mooi. Service en jullie Wein perfekt.groeten Horst en Leny

Met partner, Apr. 2009
"Fantastische plek Kröv an de Moezel"vertalen
Horst en Leny Jacob...
8,0

20-04-2009 hallo Jürgen en Marion, wij hebben voor Pasen wer een fantastische Vakantie bij jullie verbracht.Wij zijn all voor de 12 keer in Kröv en alltijd bij de Familie Beth. De verbouwde Vakantiewoning in het huis is nu voor maximal 4 personen beschikkbar.2 aparte slaapkamers met bad en toilet.De gastvrijheit en de Wein sein het pluspunt van familie Beth.
Horst en Leny

Met partner, Sept. 2008
"Heerlijk vakantieadres"vertalen
Joop Schipper
8,0

16-03-2009 Heerlijk adres voor een ontspannende of actieve vakantie. Mooie omgeving

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?