Beoordelingen Kröv (Moezel)

25 september 2014

Kröv (Moezel)
153 beoordelingen
Beoordelingen Kröv (Moezel)

Ben je benieuwd wat anderen vonden van hun vakantie in Kröv (Moezel). Check op deze pagina dan de beoordelingen van andere reizigers over Kröv (Moezel). Ben je zelf op vakantie geweest naar Kröv (Moezel)? Vul dan direct ook jouw beoordeling in.
Kröv (Moezel) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 153 beoordelingen
Je kunt hier beoordelingen vinden van 3 Appartementen, 2 Campings, 4 Hotels, 5 Vakantiehuizen, 1 Vakantiepark, 1 en 2 Pensions in Kröv (Moezel). Op Zoover vind je bovendien 96 vakantiefoto's van Kröv (Moezel). Je kunt 1 video van Kröv (Moezel) bekijken. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Kröv (Moezel). Bekijk ook andere accommodaties in Duitsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rheinland Pfalz.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

130 beoordelingen over Kröv (Moezel)

153 beoordelingen
8,1
6,1
7,9
8,8
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2014
"Zeer mooie plek"vertalen
fam roke

12-09-2014 mooie plek voor jong en oud

met partner, Sept. 2014
"Veel te bezichtigen in en rond Krov."vertalen
Familie van Luijk.
9,0

11-09-2014 Er zijn zeer veel dingen te bezichtigen in de omgeving en heel veel restaurantjes en het eten is niet duur.

met partner, Sept. 2014
"Schitterend en romantisch"vertalen
judith
10,0

09-09-2014 Een heel gezellig plaatsje vlak bij Mont Royal maar Traben Trarbach vind ik gezelliger

met partner, Aug. 2014
"Leuk klein plaatsje in de Moezelstreek"vertalen
pimvandongen
7,0

30-08-2014 Leuk klein plaatsje in de Moezelstreek. Er waren wat restaurantjes, wat winkeltjes en natuurlijk veel wijn. Prima als uitvalsbasis.

De sfeer was niet bruisend 's avonds, maar dat komt natuurlijk ook omdat het plaatsje niet groot is.

met partner, 2014
"Gezellig dorp"vertalen
Ingrid
3,0
10,0

24-08-2014 Mooie huizen, mooie uitzichten en centraal gelegen aan de Moezel voor leuke tripjes

met partner, Aug. 2014
"Mooi"vertalen
Luuk
6,0
9,0

10-08-2014 Wij hebben veel gewandeld. Echt schitterend. Je moet wel wat ervaring hebben.
Het is veel klimmen en dalen. maar het uitzicht maakt alles goed. De routes staan goed aangegeven. Leuke dorpjes met restaurantjes. Droog weer is wel wenselijk met die berg- en bospaadjes.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Heerlijk ijs eten in Kröv"vertalen
Fam A. Vermeulen
9,0

08-08-2014 Het dorpje Kröv is klein maar heeft een gezellige winkelstraat. Toen wij er waren was er niet veel open ( tussen de middag op donderdag). Later op de dag zou er een feest zijn. Er werd van alles klaargezet. We hebben een favoriete plek gevonden om heerlijk ijs te eten: bij Marcello's natuurlijk! Daar hebben ze ook heerlijke koffie en allerlei gevulde broodjes. Personeel is heel vriendelijk en geduldig. Ben je een wijnliefhebber? Dan kan je in Kröv je hart ophalen. Benzine hebben we getankt in Kröv, langs de moezel. Een aardige meneer hielp ons. Grote supermarkt aan de rand van het dorp. Je moet gewoon even in Kröv geweest zijn. Wil je graag een kerk bezoeken? De kerk van Kröv is volgens ons niet te bezichtigen. Alleen via glazen wand.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Heel mooi maar niet geschikt voor jongelui ( +20)"vertalen
ton
3,0
10,0

05-08-2014 Mooi omgeving en best wel veel te zien, zoals wijn proverij.
In Krov is een heel goed restaurant wat ik iedereen kan aanbevelen.
restaurant Romerkeller Moselstrasse 58 in Krov.
Moet je geweest zijn.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Je gaat heen voor de omgeving."vertalen
Nelis
10,0

01-08-2014 Vriendelijke mensen in Krov en de omliggende dorpen. Sfeer in de dorpjes is gemoedelijk.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Leuk wijndorp met mooi gemeentelijk buitenzwembad"vertalen
Fam. Smallenbroek
8,0

27-07-2014 Mooi oud wijndorp met verschillende eetgelegenheden, mooi openluchtzwembad. Prima locatie voor vakantie. Traben-Trarbach is nog wat toeristischer en groter, maar ligt dichtbij.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?