Beoordelingen Kröv (Moezel)

25 oktober 2014

Kröv (Moezel)
156 beoordelingen
Beoordelingen Kröv (Moezel)

Ben je benieuwd wat anderen vonden van hun vakantie in Kröv (Moezel). Check op deze pagina dan de beoordelingen van andere reizigers over Kröv (Moezel). Ben je zelf op vakantie geweest naar Kröv (Moezel)? Vul dan direct ook jouw beoordeling in.
Kröv (Moezel) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 156 beoordelingen
Je kunt hier beoordelingen vinden van 3 Appartementen, 2 Campings, 4 Hotels, 5 Vakantiehuizen, 1 Vakantiepark, 1 en 2 Pensions in Kröv (Moezel). Op Zoover vind je bovendien 96 vakantiefoto's van Kröv (Moezel). Je kunt 1 video van Kröv (Moezel) bekijken. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Kröv (Moezel). Bekijk ook andere accommodaties in Duitsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rheinland Pfalz.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

133 beoordelingen over Kröv (Moezel)

156 beoordelingen
8,1
6,2
7,9
8,8
Toon score en beoordelingen van:
"Aardig stadje"vertalen
Jeroen
7,0

03-10-2014 Aardig wijndorp. Paar mooie vakwerkhuizen.

"Leuke stad"vertalen
jaapmeeuwsen
9,0

01-10-2014 Kröv is samen met Traben-Trarbach een heel leuk stadje. Je kunt er lekker eten en drinken en vanaf daar prachtige fietstochtjes langs de Moezel maken.

"Schitterende omgeving"vertalen
Zwart
9,0

10-10-2014 Ik zou niet zo snel met jonge kinderen naar deze omgeving gaan, dan bedoel ik kinderen in de puberleeftijd.

Met partner, 2014
"Zeer mooie plek"vertalen
fam roke

12-09-2014 mooie plek voor jong en oud

Met partner, Sept. 2014
"Veel te bezichtigen in en rond Krov."vertalen
Familie van Luijk.
9,0

11-09-2014 Er zijn zeer veel dingen te bezichtigen in de omgeving en heel veel restaurantjes en het eten is niet duur.

"Schitterend en romantisch"vertalen
judith
10,0

09-09-2014 Een heel gezellig plaatsje vlak bij Mont Royal maar Traben Trarbach vind ik gezelliger

Met partner, Aug. 2014
"Leuk klein plaatsje in de Moezelstreek"vertalen
pimvandongen
7,0

30-08-2014 Leuk klein plaatsje in de Moezelstreek. Er waren wat restaurantjes, wat winkeltjes en natuurlijk veel wijn. Prima als uitvalsbasis.

De sfeer was niet bruisend 's avonds, maar dat komt natuurlijk ook omdat het plaatsje niet groot is.

Met partner, 2014
"Gezellig dorp"vertalen
Ingrid
3,0
10,0

24-08-2014 Mooie huizen, mooie uitzichten en centraal gelegen aan de Moezel voor leuke tripjes

Met partner, Aug. 2014
"Mooi"vertalen
Luuk
6,0
9,0

10-08-2014 Wij hebben veel gewandeld. Echt schitterend. Je moet wel wat ervaring hebben.
Het is veel klimmen en dalen. maar het uitzicht maakt alles goed. De routes staan goed aangegeven. Leuke dorpjes met restaurantjes. Droog weer is wel wenselijk met die berg- en bospaadjes.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Heerlijk ijs eten in Kröv"vertalen
Fam A. Vermeulen
9,0

08-08-2014 Het dorpje Kröv is klein maar heeft een gezellige winkelstraat. Toen wij er waren was er niet veel open ( tussen de middag op donderdag). Later op de dag zou er een feest zijn. Er werd van alles klaargezet. We hebben een favoriete plek gevonden om heerlijk ijs te eten: bij Marcello's natuurlijk! Daar hebben ze ook heerlijke koffie en allerlei gevulde broodjes. Personeel is heel vriendelijk en geduldig. Ben je een wijnliefhebber? Dan kan je in Kröv je hart ophalen. Benzine hebben we getankt in Kröv, langs de moezel. Een aardige meneer hielp ons. Grote supermarkt aan de rand van het dorp. Je moet gewoon even in Kröv geweest zijn. Wil je graag een kerk bezoeken? De kerk van Kröv is volgens ons niet te bezichtigen. Alleen via glazen wand.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...