5,5

Matig

10 reviews over Hotel Landgasthof Moselblick in het Nederlands

erg slecht

hellemans marcel, 4-9-2008

in de winter wert er geen verwarming aan gestoken in het resterant,en het eten wert veel te rap opgedient[MENU MET VIJF GANGEN OP EEN UUR).
Gereisd met partner in september 2008

lies, 5-5-2008

Wij hebben geen goede ervaring met dit hotel.

Bij binnenkomst word er niks verteld,je moet zelf maar alles uitzoeken.

Wij hadden logies met ontbijd,je moest zelf maar uitzoeken hoe laat.

De kamers zijn klein,en heel oud.

Maar verder wel schoon.

De eigenaren zeer onvriendelijk.

De bar was om 20.30 uur al gesloten ,en zeer ongezellig...ze waren de dagomzet al aan het tellen,terwijl de gasten er nog zaten.

Al met al een hotel waar ze ons nooit weer zullen zien.

Gereisd met partner in mei 2008

Anne en Adrie Lucke/ Louis en Renee Evers, 1-5-2008

Leuk hotel , beetje gedateerde inboedel en kamers maar de eigenaar en het personeel waren zeer vriendelijk en gastvrij. Het avondeten was goed en het ontbijtbuffet was ook prima verzorgd. Bedden werden keurig elke dag opgemaakt , zelf de nachthemden werden opgevouwen ,en elke dag schone handdoeken. Onze motoren mochten beneden in de garage staan. Dus al met al een prima service.
Gereisd met vrienden in april 2008

Roel en Willy Ipskamp, 4-7-2007

Gezellig hotel. Eenvoudige kamers. Heidi een vriendelijke gastvrouw. Zijn hier al 4 maal geweest.Zou ik zo weer heen gaan.
Gereisd anders in juli 2007

joop, 16-10-2006

onzakelijk,onvriendelijk en boek je ooit een arangement pas op dan, je krijgt ongevraagd een kamer met balkon en mag deze vervolgens extra betalen onder het mom van u hebt mijn man gebeld met de vraag of dat we een kamer konden krijgen met balkon.

ze liegt zonder ook maar ene rimpel te vertrekken.

Gereisd met vrienden in oktober 2006

Xelca, 7-9-2006

Wij waren in augustus 2006 in dit hotel. De kamers zijn erg ouderwets ingericht, en de badcel is in de kamer zelf. (en niet in de kleine badkamer). Erg eenvoudig ontbijt zonder ei, croissantje of fruit. Een volgende keer gaan we niet meer naar dit hotel.
Gereisd anders in september 2006

Monique, 2-5-2006

Prima hotel met een vriendelijke gastvrouw.

Het ontbijt is prima met harde broodjes, diverse soorten beleg, een ei en koffie/thee/melk en jus d'orange. Ook het avondeten was prima verzorgd.

Gereisd anders in mei 2006

Yvon Nieuwenhuizen, 6-6-2005

In voorjaar 2005 hier geweest met 8 man op de motor, inderdaad voor de motors was gezorgd, de omgeving en ligging van het hotel perfect, maar laten we het vooral niet hebben over de gastvrijheid, nog nooit zo'n onzakelijke en ongastvrije gastvrouw meegemaakt. Wijn krijg je alleen per glas omdat de fles nog niet open is, een ei bij het ontbijt is teveel gevraagd evenals aanvulling van de kaas en het brood, aan de bar gaat om half elf het licht uit terwijl ze tot half 12 open zijn, een lachje hebben we in die 5 dagen dat we er geweest zijn niet gezien. Al met al een ervaring om nooit te vergeten en vooral nooit meer over te doen, een absolute afrader.
Gereisd anders in juni 2005

Gijs den Horder, 22-5-2005

Hebben een paar fijne dagen gehad in 2002 en wij werden voorzien van goed eten.

Als motorrijders waren wij van harte welkom, en mochten wij onze motor in de garage onder het hotel plaatsen.

Gereisd anders in mei 2005

jolanda, 3-10-2004

je kan maar tussen 8.30 en 9.30 ontbijten, waardoor je niet vroeg kan vertrekken als dat nodig is. Teven kan je alleen tussen 18.00 en 19.00 dineren. Op donderdag is er niemand aanwezig dus komt een ander bedrijf het eten bezorgen. Ook in de avonden is er niemand aan de receptie te bereiken.
Gereisd anders in oktober 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgasthof Moselblick in Köwerich (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgasthof Moselblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landgasthof Moselblick scoort een 5.45 uit 10 op basis van 11 reviews.