De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Berghof** bij :

1 review over Hotel Berghof in het Nederlands

Voor een paar dagen is het prima

Karin, 25-3-2009

Het hotel ligt vrij ver van het centrum en is hoog gelegen. Voor rolstoelers is het er niet ideaal.

Wij hebben op de terugweg een taxi gepakt want de wandeling van een half uur heen naar het centrum was wel erg lang.

Het centrum van Koblenz is wel heel gezzellig, veel terrasjes, winkels en restaurants.

Mooie gebouwen.

Op de dag van aankomst was het ruhetag, dat betekende geen ontvangst en dus ook niks te drinken.

Na wat heen en weer bellen, gelukkig hadden we een Duitssprekende vriend bij ons, konden we de sleutels achter een bloempot vandaan halen.

We wisten niet welke kamer we in moesten dus hebben we maar eentje uitgezocht en even daarna ook nog receptionist gespeeld voor het volgende stel wat er aan kwam.

De kamers zijn voldoende, de badkamer niet ruim, maar er was een douche ( geen bad).

Goed geslapen, de kamers waren schoon, de bedden lagen prima.

De volgende morgen een prima ontbijt buiten op het terras gehad, toen was er wel (vriendelijk) personeel

Gereisd met vrienden in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Berghof in Koblenz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Berghof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Berghof scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.