Hotel Mosella Tanzburg ***

Onvoldoende

3 reviews over Hotel Mosella Tanzburg in het Nederlands

Nooit meer!

B.Radstake, 16-7-2009

Ontvangst door een dametje van hoog uit 18.Kan net goedendag zeggen.

Op de ruime kamer geen tv,geen schemerlamp,geen radio,geen koelkast,geen stoel .Wel schoon.

Geen restaurant,geen bar of id.Dus 's avonds totaal helemaal niets.Sterker nog de deur ging dicht 's morgens na ons ontbijt.

Ontbijt hebben we nog nooit zo slecht meegemaakt.Alles wat over was krijg je de volgende dag weer voorgeschoteld.Na twee dagen zure melk,droge broodjes,brood van een week oud,vleeswaren uitgedroogd en opgekruld.Koud thee water lauwe koffie.Ga zo maar door.

De omgeving is mooi.Het dorpje klein.En niets te doen verder.Een paar terrasjes.

Die je wel moet bezoeken want in het hotel is er verder helemaal niets.Zelfs geen kopje koffie te verkrijgen.

We zijn eerder vertrokken,maar moesten wel volle pond betalen.

Jammer, maar hier komen we nooit meer terug.

Ik denk dat hotel het volgend seizoen ook niet meer bestaat.

Gereisd met partner in juli 2009

Dit nooit weer!!!

J.A. Verweij, 2-11-2008

Aardig stadje,mmoi omgeveing, maar erg slecht, sfeerloos hotel.Mensen aan de receptie erg onvriendelijk.

De kamers zijn groot, maar erg gedateerd en de bedden zijn erg doorgezakt en oud.

Het is meer een partycentrum dan een hotel. Dat betekent, dat er vooral in het weekend feesten zijn. Dat kost je vanwege geluidsoverlast je nachtrust.

Gereisd familie in november 2008

nooit meer

nicky, 14-8-2008

Het hotel ligt er leuk.. in een smalle straat vlakbij het markplein.. wat schattig is, maar met een paar restaurantjes niets bijzonders.

Het hotel zelf; bedden liggen zeer slecht, zakt door, ontbijt... 2 soorten brood, beetje vlees en kaaswaren voor de rest cupjes met smeerworst, kaas enzv..

niet eens een eitje.

Nog nooit zo iets minimaals meegemaakt!!!!

mensen in het hotel zeer vriendelijk.

dorpje zelf stelt echt niets voor.

op terrasje fanta plus koffie verkeerd 5,50 euro

we zijn zelfs eerder uit het hotel weggegaan..

Wat een arme troef.

Gereisd met partner in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mosella Tanzburg in Kobern-Gondorf (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mosella Tanzburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mosella Tanzburg scoort een 4 uit 10 op basis van 3 reviews.