Hotel Castle Kerpen

Hotel Castle Kerpen
Castle Kerpen
8,8

4 reviews over Hotel Castle Kerpen in het Nederlands

Prachtige ligging, wel veel trappen (geen lift)

Anita, 18-8-2013

Hotel ligt prachtig bovenop een berg met uitzicht over het dorp. Om de receptie te bereiken moet een lange trap beklommen worden (meer dan 100 treden) en er is geen lift. Ook de bagage moet via deze manier naar boven gebracht worden. Voor mensen die slecht ter been zijn, geen optie! Ook in het hotel zelf is geen lift.

Onze kamer (Ritterkammer ofwel Ridderkamer), was voorzien van een douchecabine in de kamer zelf, maar het toilet dat bij deze kamer hoorde bevond zich één verdieping lager. Ik weet niet of er meer van dergelijke kamers zijn, of dat wij het "getroffen" hadden. Personeel is wel superaardig en de kamers zijn schoon.

Gereisd met partner in augustus 2013

Unieke plek! Zeer aan te raden!

Fam. Mulder, 12-8-2013

Castle Kerpen is een unieke vakantiebestemming voor zowel jong en oud. Ons zoontje van 8 heeft zich geen moment verveeld. Appartement is trendy, zeer schoon en van alle gemakken voorzien. Het personeel is zeer vriendelijk en servicegericht. Er wordt alles aan gedaan om het je naar de zin te maken. Bistro/restaurant is zeer aan te raden. Fijne terrassen met werkelijk schitterend uitzicht. Kortom alleen maar positief. Ervaar het zelf. Wij komen zeker terug in ieder geval!!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Het bestaat nog!

Fam. De Vos, 28-7-2013

Ons 4 daagse bezoek aan Hotel Castle Kerpen was voor ons een fantastische ervaring. De ligging is prachtig, de sfeer gemoedelijk, de activiteiten voor de kinderen fantastisch en bovenal de gastvrijheid groot. Alles wordt in het werk gezet om het je helemaal naar de zin te maken en dat op een ongedwongen manier.

's Avonds vertrekt het personeel en blijven de gasten achter op het kasteel (alles wordt netjes afgesloten en gasten krijgen een eigen set sleutels). We waanden ons dan echt even kasteelbezitters.

Ons appartement was ruim en prima verzorgd, inclusief een eigen badkamer, toilet en keuken. 's avonds genoten we van een wijntje op 1 van de terrassen met prachtig uitzicht. Op het kasteel zelf is genoeg te doen voor de kinderen, maar ook in de omgeving is er genoeg te doen en te bekijken. Ook het restaurant biedt een prima kwaliteit-prijs verhouding.

En ja er is een trap van de parkeerplaats naar het kasteel, maar ja zonder trap geen kasteel. Wat ons betreft een absolute aanrader.

Gereisd familie in juli 2013

Unieke ervaring, bijzondere sfeer...

F. Lammers, 7-7-2013

Een bezoek en verblijf in Castle Hotel Kerpen is een unieke ervaring. Er zijn wel wat trappen om te beklimmen maar bent u zoals wij niet in puike conditie, neemt u dan wat extra tijd om in uw eigen tempo boven te komen.
Gereisd met partner in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Castle Kerpen in Kerpen ( Eifel ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Castle Kerpen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Castle Kerpen scoort een 8.75 uit 10 op basis van 4 reviews.