Beoordelingen Vakantiepark Landal Hochwald****

26 november 2014

Landal Hochwald****
510 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Landal Hochwald****
Römerstraße 1, D-54427, Kell am See (Hunsrück)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Hochwald**** in Kell am See (Hunsrück), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Hochwald**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Landal Hochwald scoort een 8,2 uit 10, op basis van 510 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Hochwald**** in Kell am See (Hunsrück), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Hochwald****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Landal Hochwald**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 360 vakantiefoto's van Vakantiepark Landal Hochwald**** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Landal Hochwald**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Duitsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rheinland Pfalz. Vergelijk Vakantiepark Landal Hochwald**** met andere accommodaties in Kell am See (Hunsrück).
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

496 beoordelingen over Landal Hochwald****

510 beoordelingen
8,3
7,9
7,3
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Okt. 2014
"Heerlijk om er even tussenuit te gaan"vertalen
debora1812
6,0
7,0

18-10-2014 Het park ligt in een rustige bosrijke omgeving aan een stuwmeer. Wij hadden huisje type 4ce nr 213, helemaal achterin met uitzicht op het meer, deze huisjes zijn pas opgeknapt en zijn erg comfortabel. Erg vriendelijk personeel, zowel bij de receptie, parkshop als restaurant. Op het park zelf is weinig te doen, maar eromheen des te meer. Je kunt vanuit het park, vele verschillende wandelingen maken, hardlopen, mountainbiken en je bent niet gebonden aan het restaurant op het park, want aan het meer op loopafstand zijn ook 2 restaurants. Het zwembad is voor een jong stel te klein en we zouden er graag ook een tennisbaan gezien hebben.

Met jonge kinderen, Sept. 2014
"Leuk, kindervriendelijk park"vertalen
gzylstra
8,0

29-09-2014 Het is een erg mooi park, in een mooie omgeving! Het park is een beetje heuvelachtig.
Er is een mooi klein zwembad bij en een indoorspeelparadijs. De kinderen kunnen zich hier dus erg goed vermaken!
De omgeving is prachtig, en je kunt veel ondernemen van steden bezoeken, tot naar de dierentuin gaan.
Het eten bij Landal was niet zo goed. Maar naast het park is een hotel restaurant wat wel erg goed is!
Wij hebben een super vakantie gehad!!

Met jonge kinderen, Sept. 2014
"Leuk park ook met kinderen"vertalen
jenna
8,0

26-10-2014 Het is een mooi park, aan het bos en meertje. Bij de huisjes heb je alle ruimte ( grote tuin) Wij misten wel een omheining (ook al hadden wij een kinderbungalow)
Vriendelijk personeel, zowel Duits als Nederlands sprekend.
Groot winkeltje met een hoop (bekende) producten.

Leuk dat ze zoiets als kinderbungalows hebben.
Hebben niet in het restaurant gegeten op het park, wel een mooi en gezellig restaurant dichtbij (staat ook aan het stuwmeer) ik dacht hau's am see... Ontzettend lieve eigenaren, en lekker betaalbaar eten.

Met partner, Aug. 2014
"Heerlijk park."vertalen
Monique
8,0

27-09-2014 Hier voor de 7e keer geweest en weer genoten van de omgeving, mooie uitzichten. Je kunt er heerlijke wandelingen maken en voor MTB tochten zit je hier goed. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Restaurant is uitstekend bevallen, de kaart is voldoende en prijs kwaliteit verhouding goed.

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Goede service op leuk park"vertalen
sellie34
7,0

28-08-2014 Het park zelf was erg leuk met heel veel activiteiten voor jongere kinderen zoals Bollo show, voorlezen en een hele leuke binnenspeeltuin. Het zwembad, kon wel wat schoner (toiletten en douche)
heerlijk gegeten in het restaurant op het park. Personeel is erg klantvriendelijk en behulpzaam. Fietsen gehuurd mooie fietstoct met kleine kinderen over het Ruwer fahrrad pad gemaakt.
Ook in de omgeving is veel te doen. Trier, saarburg, Saarbocht bij Mettlach.
Lekker gegeten bij Hotel Fronhof, vlak naast het park. Prijs/kwaliteit verhouding van het restaurant op het park minder goed, duur vergeleken met restaurants in de buurt.

"Heerlijk vakantiepark!"vertalen
Heleen
7,0

25-08-2014 We hebben hier 2 weken lang een geweldige vakantie gehad. Prima huisje (type 4CE, comforthuisje met vernieuwd interieur), leuk park en veel mogelijkheden voor uitstapjes (Saarburg, wildpark Freisen, edelsteenmijn in Idar-Oberstad, varen over de Saarschleife, rodelen etc.). Vooral voor iets oudere kids - onze tweeling is 8 - zijn hier veel 'stoere dingen te doen, zoals stuwdammen maken in de beek, hutten bouwen of klimmen in het (naastgelegen) klimpark.

Met jonge kinderen, 2014
"Fantastisch!"vertalen
Astrid1234
8,0

24-08-2014 We zijn hier twee weken op vakantie geweest in 6 CE huisje. Netjes schoon en leuk ingericht. Geweldig uitzicht over het meer met veel privacy in de tuin. Park is ruim opgezet, veel gras waar kids lekker kunnen spelen. De indoorspeeltuin is echt te gek voor jonge kinderen. Ook heel jonge kinderen kunnen zich hier goed vermaken. Op het voorlezen na word er niks georganiseerd voor kinderen onder de zes jaar, maar dat maakt de speeltuin weer goed. Groot springkussen buiten, skelterverhuur, vissen, er is van alles wat. Ik las overal dat het internet zo duur is, wij gebruiken een maandabonnement op een hotspot van t-mobile. Kost 29 euro, wel voor 1 apparaat, maar de verbinding is prima! Beter dit dan 60 euro voor drie apparaten ;) wij gaan niet snel twee keer naar hetzelfde park, maar grote kans dat we hier volgend jaar weer zitten!

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Leuk park, veel faciliteiten in een mooie omgeving"vertalen
Veerle
8,0

18-08-2014 Last minute 6 persoon kinderbungalow geboekt. Fijn huisje wat net is gerenoveerd. De kies waren er helemaal weg van. Speelgoed aanwezig en een leuke verrassingsrugzak. Op elke slaapkamer een tv. Verder oven, magnetron, senseo aanwezig. Ook veel voor baby's o.a. babybadje, aankleedkussen, eetstoel, potje, verkleiner, flessenwarmer. Fijne binnenspeeltuin en leuke buitenspeeltuinen op korte afstand van het huisje. Leuke omgeving met genoeg te doen. Je koopt zo naar het meer of het bos in.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Heerlijk genoten!"vertalen
peugie
8,0

07-08-2014 Vakantiepark Hochwald is een ruim opgezet park. Ons huisje lag prachtig, we keken uit op het stuwmeer, hadden voldoende privacy door het groen tussen de huisjes, we konden heerlijk buiten zitten.
De kinderen hebben lekker gespeeld in de leuke buitenspeeltuin en gingen zelf broodjes halen in de parkwinkel.
We hadden een 6CE huisje met nieuw interieur, huisje was op de harde bedden na, prima in orde.
Service is goed, veel Nederlands sprekend personeel.
Enige minpuntje is dat er wel wat vliegen zitten, niet storend, maar neem voor de zekerheid een vliegenmepper mee!

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Voor ons echt thuiskomen"vertalen
carolabaker
10,0

21-08-2014 Wij komen komen hier thuis! Voor mijzelf was het dit keer de 22ste keer op het park.
Het is geen luxe park maar het heeft alle faciliteiten doe je nodig hebt.
Dit keer een 4c huisje geboekt. Prachtige ligging, mooie uitkijk op het meer.
Zwembad is niet al te groot maar groot genoeg. En het is er schoon.
In het hoofdgebouw is er een binnenspeelplaats. Kinderen kunnen hun hart ophalen, ouders drinken lekker een kop koffie en of lezen dan lekker de krant of een boek. Animatie is goed vertegenwoordigd, iedere dag is er van alles te doen.
Voor ons blijft het de vakantie plek nummer 1 als zullen we niet meer met de kids gaan als ze ouder worden, rond de 11-12 jaar. Vanaf die leeftijd is er weinig nog te doen voor de jeugd.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vind jij het leuk om landgenoten tegen te komen tijdens je wintersportvakantie?

Bent u de eigenaar?