Beoordelingen Vakantiepark Landal Hochwald****

_
Landal Hochwald****
487 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Landal Hochwald****
Römerstraße 1, D-54427, Kell am See (Hunsrück)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Hochwald**** in Kell am See (Hunsrück), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Hochwald**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Landal Hochwald scoort een 8,2 uit 10, op basis van 487 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Hochwald**** in Kell am See (Hunsrück), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Hochwald****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Landal Hochwald**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 322 vakantiefoto's van Vakantiepark Landal Hochwald**** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Landal Hochwald**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Duitsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rheinland Pfalz. Vergelijk Vakantiepark Landal Hochwald**** met andere accommodaties in Kell am See (Hunsrück).
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

475 beoordelingen over Landal Hochwald****

487 beoordelingen
8,3
7,9
7,2
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juni 2014
"Fantastische omgeving!"vertalen
Beukers
7,0

29-06-2014 Wij, echtpaar van rond de 60, zijn 1,5 week op hochwald geweest, mooie omgeving, fietsen mee, bij de Saar gefietst, in de omgeving genoeg wandel mogelijkheden! Wat een natuur hier! We hadden een 6b1 huisje gehuurd en liepen zo het bos in! Echter met 6 personen is dit dus echt te klein! En als je 's' nachts naar de wc moet is iedereen wakker, de trap kraakt ontzettend! Hij is ook best eng met die halve treden! En de prullenbak in de keuken is voor 6 personen veel te klein, net zo als de halve afwasmachine!

met partner, Juni 2014
"Komen zeker nog een keer terug !!"vertalen
Jeanne Tissen
9,0

29-06-2014 Andere keren hebben wij steeds een bungalow bij Landal in Nederland geboekt. We wilde nu eens een keer een andere omgeving. Met wat bergen. Hochwald heeft een fantastische ligging. Waar je ook keek, mooie vergezichten.
We werden vriendelijk ontvangen door de medewerkers. Tot mijn verbazing waren er ook Nederlandse werknemers.
We hadden veel ruimte bij onze bungalow.
We hebben hier echt een "vakantie gevoel" gehad. Lekker gerelaxt.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Verrassend leuk"vertalen
RJHK
9,0

13-06-2014 Midweekje in een luxe huisje voor 4 personen gehad. Dat beviel prima. Fijne bedden, lekker ruim en fris. We hadden net zo goed een comfortabel huisje kunnen doen, want die zagen er ook heel goed uit. Voordeel vond ik dat we dicht bij het hoofdgebouw zaten en je de auto zeer dicht bij je huisje kon parkeren. Wij zijn met jonge kinderen gewees (4 en 1,5) en het was voor hun 1 groot feest. De indoor speeltuin in natuurlijk 1 grote hit. En ondanks dat wij volledig buiten de schoolvakantie zijn geweest, was er elke dag een gevuld acitviteiten programma bij de Bollo Club.Wij zijn wezen eten bij hotel Fronhof en bij hotel Typisch en wij waren juist erg tevreden over hotel Typisch. Wij vonden het daar heel gezellig en hebben heerlijk gegeten. Heel lief waren ze voor onze kinderen en er ontbrak ons aan niks. Landal Hochwald was voor ons écht vakantie, ik vond het echt een verrassing hoe goed en leuk het was. We vonden 5 dagen te kort en gaan zeker nog een keer.

met jonge kinderen, Mei 2014
"Leuk voor een weekje"vertalen
Inge & Ron
7,0

13-05-2014 Wij (gezin met 2 kinderen van 4 en 6 jaar) zijn vorige week voor de 2e maal hier geweest. Prima park, mooie omgeving, nette huisjes (de comfort huisjes in ieder geval). Wij zaten mooi aan het meer.
Aanrader: eten bij Hotel Fronhof. Kan je zo naar toe lopen. Erg lekker eten, vriendelijk personeel, speelkamer voor de kinderen en niet duur.
Ook leuk (voor als het minder goed weer is): vliegtuigmuseum in Hermeskeil.
Niet doen: Hotel Typisch. Viel enorm tegen. Ziet er leuk uit, maar het eten is er niet beter dan bij een gemmiddeld cafetaria. En bijbetalen voor friet. Ook irritant personeel dat erg popie jopie probeert te doen.
Al met al leuk park voor een weekje in de meivakantie.

Mei 2014
"Net huisje in mooie omgeving"vertalen
Lia
6,0

14-05-2014 We zaten in een opgeknapt huisje (nr 64) met een mooie nieuwe keuken. Schoonmaak kan beter, spinnenwebben in de hoeken naast de bedden.
(de bewoner van het web zat ónder het bed)
In huisje 64 geen uitzicht, door de hoge haag in de achtertuin.
Eten en entourage in het parkrestaurant matig. Personeel bij receptie en winkel zeer vriendelijk.

met oudere kinderen, Mei 2014
"Heerlijke verrassing"vertalen
Ellen
7,0

13-05-2014 Niet verwacht, maar wat een fijne vakantie hebben we gehad. Park ligt midden in de bossen, maar toch zijn er voldoende uitstapjes in de buurt te doen. Trier, Luxemburg Kazematten, Saarburg o.a. Rodelen, Saarbrücken en genoeg te wandelen. Kinderen vonden het speelparadijs erg leuk. Zwembad ook, maar deze is wel klein. Dit wisten we van te voren, en kinderen vonden het prima om een uurtje te plonsen.
Wij zaten in een driehoek huisje. Zag er van binnen prima en schoon uit. Mooie keuken met oven (heerlijk zelf broodjes afbakken s ochtends), koffiezetapparaat, magnetron. Boven twee slaapkamers en beneden ouderslaapkamer. Prima badkamer, douche toilet en wasbak.

met jonge kinderen, 2014
"Mooi park met mooie huisjes"vertalen
stetos
8,0

05-05-2014 rustig gelegen park met mooi uitzicht op groot meer.
Verschillende activiteiten te doen en een groot speelparadijs.
eenvoudig zwembad, maar wel lekker om even een plons te nemen

met oudere kinderen, Apr. 2014
"Rustig gelegen park in prachtige omgeving"vertalen
Annemiek Berghoef
8,0

10-05-2014 De bungalows zijn heel mooi gelegen. Wij hadden nr. 164 met uitzicht over het bos. Je kan zo het bos in lopen met beekjes en watervalletjes of een wandeling maken rond het meer. Er zijn wandelingen uitgezet zodat je uren kan lopen. De bungalow is prachtig gerenoveerd, nieuwe keuken en badkamer. Wij vinden hem echter te klein voor 6 personen, zo is de eettafel echt voor 4 mensen. Ook het bad, waar je in moet douchen, is heel smal net als het toilet. We hebben een aantal keren naar volle tevredenheid gegeten in het restaurant, ook voor de kinderen uitstekend. Personeel bij receptie is behulpzaam en prettig. Het zwembad is erg eenvoudig, toch vermaakten de kinderen zich er prima. In het dorpje Kell is een ReWe supermarkt (lage prijzen). Er zijn veel bezienswaardigheden: Trier, Saarburg, Luxemburg.

Verder zijn wij heel blij met de prima service: onze dochter merkte thuis dat ze een ketting verloren was. Na een mail bleek hij gevonden en is direct opgestuurd, klasse!

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Mooi vakantiepark voor jong en oud."vertalen
Robert
7,0

05-05-2014 Tijdens meivakantie weekje verbleven in 6CE met gezin met kinderen in leeftijd van 2 t/m 10 jaar.
6 CE bungalow is niet groot, maar voldoende ruim voor twee volwassenen en drie kinderen. Nieuwe inrichting is prima. Primakeuken (met zowel oven als magnetron, senseo etc) en nette badkamer. Beschikking in woonkamer over flatscreen tv en dvd speler. Tijdens verblijf internet dienst genomen voor drie apparaten (29,95 euro voor een week), laat af en toe te wensen over. Regelmatig opnieuw moeten inloggen.
Indoorspeelparadijs geweldig voor de kinderen, ook voor zeer kleine kinderen (2 jaar), maar zelfs kinderen van 10 jaar vermaken zich uitstekend.
Zwembad is teleurstellend. Kinderen van 10 jaar zijn er snel uitgekeken. Te klein, geen glijbaan etc.
Park zelf is schoon is prachtig gelegen. Prima kunnen wandelen.
Omgeving is mooi. Winkel op park is duur. Beter REWE in Kell of Lidl in Saarburg of Hermeskeil.

met een groep, Apr. 2014
"Heerlijke vakantie!!"vertalen
Susan1981
8,0

02-05-2014 Mooi park! We verbleven in een 4Lhuisje met uitzicht over het meer. Mooi huisje, zeer netjes en modern ingericht.
Restaurant is prima! 2 keer gegeten en beide keren erg lekker!
Internet daarentegen is echt slecht. We hadden betaald voor een week voor drie apparaten. 29,95 Echter amper bereik en gewoon traag. De slogan " met hetzelfde gemak als thuis" is echt niet waar. Verder een mooie omgeving en leuke dingen om te doen. Saarburg, Luxemburg, Trier etc etc

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?