Beoordelingen Vakantiepark Landal Hochwald****

_
Landal Hochwald****
470 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Landal Hochwald****
Römerstraße 1, D-54427, Kell am See (Hunsrück)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Hochwald**** in Kell am See (Hunsrück), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Hochwald**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Landal Hochwald scoort een 8,2 uit 10, op basis van 470 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Hochwald**** in Kell am See (Hunsrück), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Hochwald****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Landal Hochwald**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 321 vakantiefoto's van Vakantiepark Landal Hochwald**** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Landal Hochwald**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Duitsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rheinland Pfalz. Vergelijk Vakantiepark Landal Hochwald**** met andere accommodaties in Kell am See (Hunsrück).
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

458 beoordelingen over Landal Hochwald****

470 beoordelingen
8,3
7,2
6,3
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Apr. 2014
"Mooie huisjes met moderne inrichting"vertalen
cor
5,0
4,0
2,0
3,0

10-4-2014 Wij hebben met z'n tweeën een zespersoons huisje gehuurd. Wij vonden dit huisje niet geschikt voor 6 personen. De bedden waren niet comfortabel (kussen ook niet gelukkig hadden we die meegenomen van huis).
Het huisje zag er verzorgd uit. De badkamer en toilet deden ietwat ouderwets aan (grijs sanitair) maar die worden waarschijnlijk vernieuwd aangezien wij bouwvakkers aan het werk gezien hebben. De omgeving is erg mooi, het is alleen jammer dat alles ver weg is je moet dus telkens met de auto weg. Het personeel is erg aardig het grootste deel spreekt Nederlands of probeert je in ieder geval te verstaan/ helpen. De prijs kwaliteit verhouding is in orde. Wij hadden een huisje met bad, oven, magnetron en vaatwasser voor 8 dagen voor € 330.- Dit Landal park had een eetgelegenheid. Wij hebben hier maar 1 keer gebruik van gemaakt, die friet was zo geel en vies dat dat gelijk de laatste keer was. Ons huisje was redelijk schoon. Ons huisje was ingericht voor een gezin van 5 volwassenen......

met partner, Mrt. 2014
"Mooi wandel- en fietsgebied"vertalen
Guillaume
7,0

6-4-2014 Weekend 28 maart t/m 31 maart 2014: Je moet wel het rustige dorp door om het park te bereiken. Je kan om het meer en in het bos wandelen en fietsen.
Kindvriendelijk park. Het park wordt goed schoon gehouden.
Het huisje 73 is vrij comfortabel en heeft een aardig uitzicht op het meer. Op je terras en groenstrook heb je veel privacy.

De wegen in de bossen zijn vrij steil en hoog tot 720 meter boven zeespiegel. Maar dan heb je een gegarandeerd mooi uitzicht.

met jonge kinderen, Feb. 2014
"Mooi kindvriendelijk Landalpark"vertalen
Deesje
8,0

4-3-2014 Wij zaten een weekend in huisje nr. 178. Vrijstaand met parkeerplaats voor de deur. Uitzicht over het meer en geen inkijk! Van binnen was alles keurig verzorgd en modern ingericht. Het was er superschoon. Hochwald is mooi gelegen aan een meer waar je verschillende wandelingen kon maken. Wij zaten vrij dicht bij het hoofdcomplex, dus binnen 5 minuten wandelen waren we bij al het entertainment. Voor de kinderen een vrij groot indoorspeelparadijs, waarin zelfs de oudste van 10 en de jongste van 1 zich prima hebben vermaakt. Het zwembad was wat klein, maar voor de kleinsten genoeg voor een uurtje waterpret. Alleen jammer dat de omkleedhokjes erg klein waren. Omkleden met 2 kleine kinderen was bijna niet te doen. Een baby kon je in de ruimte waar het zwembad lag wel omkleden op een omkleedtafel. De bediening in de brasserie bij de indoorspeeltuin had een uitgebreide kaart en de bediening was vlot en aardig. De meesten spraken vloeiend Duits en Nederlands en de receptie was klantvriendelijk.

met vrienden, Feb. 2014
"Mooi plekkie!"vertalen
Roger
9,0

15-2-2014 Landal Hochwald was verrassend leuk: ondanks het mindere weer hebben we dankzij de centrale ligging veel mooie uitstapjes gemaakt. De bungalow was compleet, schoon en verzorgd. Bovendien was iedereen van het park voornaam en vriendelijk.

met jonge kinderen, Dec. 2013
"Geweldig park"vertalen
karin Wienen
7,0

6-1-2014 Accommodatie was zeer goed, netjes en schoon. We zaten in bungalow nr. 105. De omgeving om te wandelen met honden was ook in 1 woord top! Even stukje langs de weg, en je zit in het bos. Waar je verschillende kanten op kunt. Personeel heel erg behulpzaam en klantvriendelijk. Restaurant was het eten ook goed. Indoorspeelparadijs was ook erg goed gekeurd door onze zoon van 8 jaar. Zwembad ja dat is landal. Maar dat weet je vantevoren zie website.

met jonge kinderen, Dec. 2013
"Mooi park in rustige omgeving"vertalen
Francis
6,0

31-12-2013 1 week in dit park geweest. Het is niet zo'n groot park, maar mooi aangelegd. Wij zaten in huisje 6b1. Het meubilair en de keukeun was redelijk nieuw! De badkamer was wat verouderd, maar deze types worden ook begin 2014 gerenoveerd, dus dit kan nog veranderen.

met partner, Okt. 2013
"Mooi gelegen park"vertalen
Johanna
7,0

29-10-2013 Het is een erg mooi gelegen park, ruim opgezet met veel groen en bomen, waardoor je niet direct het 'bungalowpark gevoel' hebt.
Wij hadden een huisje type 4L, mooi en gezellig gerenoveerd, met een mooie sauna en douche, grote bank en fijne keuken met vaatwasser en oven.
We hebben 1x een afhaalmaaltijd in het restaurant op het park gehaald, was niet echt heel lekker. Je kunt ook prima zelf koken in het huisje.
De omgeving is erg mooi, Saarburg is een leuk stadje omgeven door druivenvelden. Bernastel Kues en de route hier naartoe is ook een aanrader.
De moezel is erg mooi, wel veel bejaarden :)

met jonge kinderen, Okt. 2013
"Leuke plek voor een ontspannen vakantie"vertalen
Jose
6,0
8,0

19-10-2013 Hebben herfstvakantie 2013 een weekje doorgebracht op en rond dit park. was heel erg leuk en gastvrij, de kinderen krijgen alle ruimte in het indoor speelpark en in het naastgelegen restaurant. hierdoor hebben papa en mama ook echt vakantie. het personeel is meedenkend en vriendelijk en spreekt/is veelal Nederlands.
Ook in de omgeving is het prachtig wandelen met of zonder de kinderen en op redelijke auto afstand (1/2 uur tot 1 uur rijden) is genoeg te doen en te zien.
Het zwembad is zeer klein maar in Tholey is een prima zwembad waar je voor maar € 16,- de hele dag kunt zwemmen. Dit is een prima bad met glijbaan, stroomversnelling, peuterbadje en 2 gewone baden.
In het dorpje wordt Hotel Typisch aanbevolen voor te gaan eten, wordt gerunt door Nederlanders maar wij vonden het niet geweldig, beetje vreemde mensen. Er werden zelfs gasten gewoon de deur gewezen omdat de eigenaar geen zin had in meer gasten, vinden wij niet kunnen.

met partner, Sept. 2013
"Prima park"vertalen
Con
7,0

26-10-2013 Weekje doorgebracht in een 4-pers. per 3 geschakeld huisje. Huisje ziet er niet echt aantrekkelijk uit, buitenkant nogal vies met stofdraden en spinrag. Maar binnen gelukkig schoon en hoewel niet gerenoveerd waren we tevreden over inrichting en de meer dan voldoende keukenuitrusting. Mooi park, winkel met 's morgens verse broodjes. Familievoucher voor wifi gekocht: 3 apparaten kunnen van de internettoegang gebruik maken, verbinding is snel en storingsvrij. Vanuit het park heel veel te wandelen door de mooie omgeving en ook met de auto op max. 45 minuten rijden mooie natuurgebieden en steden. In dorp een ReWe supermarkt, op 15 autominuten in Hermeskeil o.a. een grote Lidl. Bij Fronhof op 5 minuten lopen, heerlijk en niet te duur gegeten.

met partner, Sept. 2013
"Prima park op een prachtige plek"vertalen
mario
8,0

30-9-2013 Wij hadden een vernieuwd huisje nr 165. Wij waren maar met 2 personen maar dit huisje word als 6 persoons huisje aangeboden. Naar onze mening is het daar veel te klein voor zeker met 6 volwassenen. Verder is alles prima in orde. De keukenuitrusting was zelfs boven onze verwachting alles is aanwezig. Voor ons is het zeker voor herhaling vatbaar maar wel weer in een vernieuwd huisje.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?