Vakantiepark Landal Hochwald *****

Gewoon erg leuk

Rob, 5-10-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Dit is een niet meer heel nieuw maar wel erg ruim opgezet park in een prachtige natuurrijke omgeving. De ontvangst bij de receptie is vriendelijk en hartelijk. Bollo de Beer speelt hierin een belangrijke rol. Hij weet ook in volwassenen het blije kind los te maken en dat zorgt voor een gezellige start van de vakantie.

In het centrale gebouw bevinden zich een restaurant, de fietsverhuur, een kinderspeelparadijs, het zwembad en een winkel waar je niet mis grijpt. Ons huisje ( model 'puntje ') was niet nieuw maar modern ingericht en van alle denkbare gemakken voorzien. Door de slimme plaatsing van de huisjes beschik je over heel veel privacy. Een wandeling rond het mooie meer is leuk en goed te doen. Wij maakten meer wandelingen en kwamen wild tegen ( reeën, zwijnen en een vos ). Leuke eetgelegenheden bevinden zich rond het meer op loopafstand en in Duitsland krijg je waar voor je geld. De steden Saarburg en Trier zijn op korte afstand en een bezoek zeker waard. Kortom: een aanrader !

Gereisd met partner in september 2017

Leuk park in prachtige omgeving

Leonie, 8-9-2017
  • Onderkomen8

Wij hebben een heerlijke week doorgebracht op dit park. De omgeving is prachtig en op korte afstand rijden is er genoeg te beleven. Het huisje was netjes en schoon. De indoor speeltuin viel erg in de smaak bij onze peuter. Wel vinden we dat er meer aandacht aan de buitenspeeltuintjes mag besteed worden. In het dorp is een goede supermarkt te vinden en genoeg restaurantjes voor als je uiteten wilt.
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Prachtig verblijf in een mooie omgeving

Mark, 4-9-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Wij hebben een 6c huisje geboekt en het huisje zag er netjes uit. Met 6 personen is het niet erg ruim, maar voor ons 3en was het perfect. Er waren wat kleine technische mankementen, maar die werden direkt verholpen. Op het park is veel te doen voor jonge kinderen. Het ziet er allemaal netjes uit en het personeel is erg vriendelijk en veelal ook Nederlands sprekend. Echt een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Christien, 2-9-2017
    • Onderkomen10

Geweldige vakantie gehad. Ligt prachtig tussen de bomen. Huisje had volop privacy. Erg schone accommodatie en gezellige inrichting. We zaten in type 4 CE. Het eten in het restaurant was niet super te noemen. Je kunt wel heerlijk eten vlakbij het park bij Hotel Fronhof, voor een vriendelijke prijs. Heel veel NL tv-zenders en WIFI is goed. Zwembad was vrij klein en druk bezet met kinderen, zodoende daar niet geweest. In de omgeving is genoeg te doen o.a. Saarburg, Trier en Luxemburg en wandelen in de prachtige natuur.

Mooi gelegen

Sigrid, 29-8-2017
    • Onderkomen7

Landal Hochwald is in een woord fantastisch voor mensen die graag tot rust willen komen. Doordat het park niet al te groot is en de voorzieningen heeft die passend zijn voor dit kleinschalige park, heb je alles in handbereik en eigenlijk alles wat je nodig hebt. Zeer vriendelijk personeel die je graag helpt en net iets extra's doet. Huisjes zijn van alles voorzien. Een klein maar goed zwembad en een goede winkel met alles wat je nodig hebt. Een aanrader voor mensen die van de natuur en rust houden. Veel wandel mogelijkheden. Dorpjes op een goede afstand van het park.
    Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Heerlijk park

Danielle, 27-8-2017
    • Onderkomen7

Rustig, niet al te groot park. Leuke uitstapjes gemaakt naar Trier en Saarburg. Edelstenenstad Idar Oberstein viel ons wat tegen. Enorm veel wandelroutes te volgen die goed aangegeven zijn. Honden kunnen bijna overal los, mits het geen jachthonden zijn, want dan ben je ze waarschijnlijk kwijt. Wij hebben lekker gegeten bij Haus am See en afhaal bij Asia Wok.

Mooi park

Jessica Dwarshuis, 21-8-2017
    • Onderkomen7

Wij hadden een 6 persoonshuisje geboekt 6C. Family fun arrangement bijboeken is echt een aanrader. Je mag op dit park BQQen. Het huisje was prima voor 4 personen met niet voor 6 personen vooral merk je dat met de eettafel. Als het regent kunnen de kinderen indoor spelen. De indoor speelhal al om 10:00 uur open tot laat in de avond. Dagje Trier is echt super als je van winkelen houd. Zijn nog naar een kopermijn geweest en naar Naturpark Saar-Hunsrück. Voor de meeste uitjes moet je één uur heen reizen. Hadden een uit en thuis arrangement bijgeboekt. Maar het eten in het restaurant is ons erg tegen gevallen qua smaak. Niet wat je gewend bent in Duitsland. Verder vriendelijk personeel. Ze werken veel aan de weg in Duitsland dus vertrek op tijd.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijk park

D., 20-8-2017
    • Onderkomen7

Wij komen hier al enkele keren terug in de carnavalsvakantie. Altijd een fijne vakantie. Sommige huisjes wat verouderd maar voor ons voldoende. Huren wel altijd een zes persoonshuisje alhoewel we maar met vier zijn. Fijn speelparadijs voor de kinderen met activiteiten die enthousiast begeleid worden.

Er zit een supermarkt in Kell am See. Eten kun je beter bij de manege naast het park, erg goede prijs-kwaliteitverhouding beter dan op het park, dat is duur en minder lekker.

Trier is een aanrader veel te bekijken en rosenmontag is erg leuk voor de kids, snoep vangen en dat is in overvloed. Patatje op de hauptmarkt. Godswana, prehistorisch park is zeker de moeite waard. Eten in Trier is helemaal leuk, lekker eten voor een fijne prijs.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Mooie omgeving!

Coby, 11-8-2017
    • Onderkomen7

Mooie uitvalsbasis voor het maken van de prachtige wandeltochten van de Traumschleife (boekje bij receptie te verkrijgen) of voor het bezoeken van mooie steden als Trier en Saarburg. De ijssalon in Saarburg is aan te bevelen!

Het huisje was voldoende schoon, maar bevatte helaas wel ongedierte wat voor onze hond een minder plezierige vakantie opleverde (werkzame verdrijvingsmiddelen in Duitsland alleen via dierenarts te verkrijgen).

Eten in het restaurant is niet aan te bevelen, de kwaliteit is niet in verhouding met de prijs. Het afhaaleten (friet en pizza) is wel van redelijke kwaliteit.

Het park is schoon en de omgeving is mooi. Het huisje is vrijstaand en dat is fijn, je hebt redelijk wat privacy.

Het personeel bij de receptie, winkel en in het restaurant is zijn vriendelijk. En proberen je te helpen en je een goed verblijf te bezorgen.

Geweldige locatie, komen er al vanaf 1988

Jan / Annie Bovens, 6-8-2017
    • Activiteiten9
    • Onderkomen9

Een uitschieter in het Landal aanbod, prima park
    Gereisd met partner in januari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Landal Hochwald bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Hochwald in Kell am See (Hunsrück), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Hochwald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Hochwald scoort een 8.27 uit 10 op basis van 628 reviews.