8,3

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen8,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Landal Hochwald***** bij :

613 reviews over Vakantiepark Landal Hochwald in het Nederlands

Mooie omgeving!

Coby, 11-8-2017
    • Onderkomen7

Mooie uitvalsbasis voor het maken van de prachtige wandeltochten van de Traumschleife (boekje bij receptie te verkrijgen) of voor het bezoeken van mooie steden als Trier en Saarburg. De ijssalon in Saarburg is aan te bevelen!

Het huisje was voldoende schoon, maar bevatte helaas wel ongedierte wat voor onze hond een minder plezierige vakantie opleverde (werkzame verdrijvingsmiddelen in Duitsland alleen via dierenarts te verkrijgen).

Eten in het restaurant is niet aan te bevelen, de kwaliteit is niet in verhouding met de prijs. Het afhaaleten (friet en pizza) is wel van redelijke kwaliteit.

Het park is schoon en de omgeving is mooi. Het huisje is vrijstaand en dat is fijn, je hebt redelijk wat privacy.

Het personeel bij de receptie, winkel en in het restaurant is zijn vriendelijk. En proberen je te helpen en je een goed verblijf te bezorgen.

Gereisd familie in augustus 2017

Geweldige locatie, komen er al vanaf 1988

Jan / Annie Bovens, 6-8-2017
    • Activiteiten9
    • Onderkomen9

Een uitschieter in het Landal aanbod, prima park
    Gereisd met partner in januari 2017

erg mooi park

fam witte, 3-8-2017
    • Activiteiten8
    • Onderkomen6

schoonmaak liet te wensen over vond glas onder de bank, niet prettig met een kind van 2 jaar bij je. De bank was totaal aan flarden zat echt niet lekker. In de winkel heb je niet veel keus. Maar ondanks alles toch ontzettend genoten. In Kell am See een goed wok restaurant en supermarkt. Veel te doen in de omgeving
    Gereisd familie in juli 2017

Heerlijk park voor jonge gezinnen

FAM. GEURTS, 2-8-2017
      • Activiteiten10
      • Onderkomen8

Aangenaam kleinschalig park voor jonge gezinnen. Onze meiden van 6 en 8 hebben genoten van de knutsel club, binnenspeeltuin, zwembad en activiteiten van het animatieteam. Voor ouders heerlijk om de kinderen zelfstandig hun weg te zien vinden en 's avonds lekker een drankje te kunnen doen bij het huisje.

Enig minpunt is de bad / douche combinatie. Vrij klein en na het douchen is een groot deel van de badkamer nat.

Gereisd familie in juli 2017

Een heel mooi vakantiepark en veel te doen

p.k, 1-8-2017
      • Activiteiten9
      • Onderkomen9

De omgeving is prachtig, veel bos en een groot meer, je kunt in de directe omgeving heerlijk wandelen of fietsen. Voor kinderen is er op het park genoeg te doen om zich een week te vermaken. Het personeel op het park is zeer vriendelijk en spreken goed Nederlands. Het huisje (pyramide) stond op een mooie plek met vrij zicht.

Vooral de prachtige natuur maakt dit park een echte aanrader.

De steden in de buurt zijn ook zeker de moeite waard om te gaan bezoeken.

Gereisd familie in juli 2017

Erg leuk park en in de omgeving genoeg te doen.

Veerle, 1-8-2017
      • Onderkomen6

Prima park met genoeg te doen, zowel op het park als in de omgeving.

matrassenman, 28-7-2017
      • Onderkomen8

Mooi ruim opgezet park ,ideaal voor wandelaars je kan direct vanaf het park diversen wandelingen doen lang of kort .

ook binnen betrekkelijk korte rijafstand mooie/leuke plaatsen te bereiken b.v. Trier / Saarburg

vriendelijk behulpzaam personeel

Gereisd familie in juni 2016

Mooie omgeving, Klein zwembad.

Mark, 22-7-2017
      • Activiteiten6
      • Onderkomen9

Erg mooie omgeving, lekker in de heuvels waar je lekker kunt wandelen. Het restaurant had genoeg eetmogelijkheden en een prachtig uitzicht op de heuvels. Het zwembad was daarentegen veel te klein. Het zat snel prop vol dat je er niet eens normaal in kunt zwemmen. Ook de service in het restaurant vond ik tegenvallen. We moesten drie kwartier wachten tot het desert. Ik zou dus gewoon ergens anders uiteten gaan. De accomodatie zag er goed uit, maar wel klein. Het personeel is niks op aan te merken. Qua kinderactiviteiten kan ik niet beoordelen. Maar de activiteiten voor de wat ouderen zoals voetbaltoernooi, stormbaan was het niet zo goed geregeld. Een leuk vakantieverblijf waar je vooral terecht kunt om te wandelen.
      Gereisd met vrienden in maart 2017

Mooie omgeving, verschrikkelijk restaurant

Rémi Dogger, 20-7-2017
      • Activiteiten6
      • Onderkomen6

Dit jaar voor de tweede keer in dit park verbleven. Het is een mooie omgeving om te wandelen met de hond. Het huisje zelf was bedoeld voor 6 personen, we vonden het echter al best krap voor 3 personen (weinig ruimte in de keuken vooral). Toilet en badkamer waren keurig schoon.

Het restaurant is ten zeerste af te raden. We hadden een twee gangen menu besteld voor 21 euro. Nadat we het hoofdgerecht op hadden, moesten we erg lang wachten op het toetje. We hebben na 3 kwartier uitgelegd aan personeel dat we te lang moesten wachten en graag wilden betalen, we kregen toen te horen dat er iemand kwam om af te rekenen. Ook hier moesten we tien minuten op wachten en toen zelf maar naar de kassa gegaan. Uiteindelijk 16,50 moeten betalen voor die ene gang (het was niet erg veel eten), en geen excuses in de vorm van korting. De bediening had duidelijk geen grip op de situatie en ging nogal chaotisch te werk.

Samengevat: leuk park, maar ga alstublieft naar een nabijgelegen dorp om te eten.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Geweldig

Cristien, 11-7-2017
      • Activiteiten10
      • Onderkomen9

Mooi park midden in de natuur, ruim opgezet en heel rustig.

Leuke dorpjes in de omgeving.

Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Hochwald in Kell am See (Hunsrück), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Hochwald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Hochwald scoort een 8.25 uit 10 op basis van 620 reviews.