Hotel Kurfürst

Kurfürst

2 reviews over Hotel Kurfürst in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Jolanda, 10-5-2017

Het hotel is inderdaad gedateerd.... maar ach ik was met wandelaars dan ben je heel de dag op pad. Het bed lag prima, de douchstraal stevig/heet en schoon. Wel wat vlekken in het tapijt die ze getracht hebben te verwijderen.

We werden heel vriendelijk door de eigenaar ontvangen. S-avonds uitleg over de gang van zaken en werden vrouw en personeel voorgesteld. Erna vertelde hij ook dat ze gaan proberen te kerktoren, die bij t gebouw hoort, te renoveren. Daarom een kleine loterij....er was ook een een schotse busgezelschap. Na het zeer goede diner, met een bijzondere opdiening van de soep, konden we naar de gezellige Kellerbar.

Je kon alles vragen en werd geholpen waar mogelijk. Het is duidelijk dat de eigenaren zeer bevlogen zijn met hun hotel. En dat alles voor 42 euro pp halfpension.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Uitmuntende prijs-kwaliteitverhouding

Roman, 19-6-2015

Ondanks dat de eenpersoonskamer die ik had gedateerd was o.a.

qua inrichting van de badkamer en het ontbreken van een tv en internet en de badstof dekbedden, is de prijs-kwaliteit verhouding uitmuntend voor €31,00 inclusief ontbijt. Dit ontbijt kon al om 6:15 worden genuttigd. Dit was nodig omdat ik naar een beurs moest. Dit vond ik topservice van de eigenaar. De omgeving in het rijndal is ook zeer mooi te noemen.

Gereisd alleenreizend in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kurfürst in Kamp-Bornhofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kurfürst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kurfürst scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.