Appartement Landhaus Michelroth ***

8,7

3 reviews over Appartement Landhaus Michelroth in het Nederlands

Het was helemaal "af".

Theo Sweep, 13-9-2009

Vriendelijke mensen, prachtige omgeving, huis heel mooi gelegen, keurig schoon.

Alles aanwezig. Zeker voor herhaling vatbaar. Wij voelden er ons meteen thuis.

Gereisd met partner in augustus 2009

leuk appartement in mooie omgeving

Marianne Jacobs, 2-6-2009

Het drie-kamer appartement in Landhaus Michelroth is ons heel goed bevallen. Het was er erg schoon en de inrichting heel compleet. De eigenaren zijn een heel aardig bejaard echtpaar (geholpen door hun zoon) en ze waren erg blij verrast dat wij kinderen (6 en 8 jaar) bij hadden. Achter het huis hadden ze wat verouderde speeltoestellen met een klein zandbakje waar onze kinderen zich prima mee vermaakten als we "thuis" waren. Op 100 mtr afstand liggen de bossen waarin je verschillende wandelroutes kunt lopen. Het dorpje Irrhausen is klein maar vlakbij liggen grotere supermarkten. De directe omgeving van het landhuis is rustig en mooi. Ga je verder op verkenning blijft de natuur prachtig en biedt voor kinderen en volwassen genoeg leuke activiteiten. Vianden is op zo'n 25 km afstand makkelijk te bereiken en zit je in het mooie natuurgebied van Luxemburg.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

leuk, rustig en schoon appartement

Marianne Jacobs, 2-6-2009

Het 3-kamer appartement in Landhaus Michelroth is ons heel goed bevallen. Het was er erg schoon en de inrichting heel compleet. De eigenaren zijn een heel aardig bejaard echtpaar (geholpen door hun zoon) en ze waren erg blij verrast dat wij kinderen (6 en 8 jaar) bij hadden. Achter het huis hadden ze wat verouderde speeltoestellen met een klein zandbakje waar onze kinderen zich prima mee vermaakten als we "thuis" waren. Op 100 mtr afstand liggen de bossen waarin je verschillende wandelroutes kunt lopen. Het dorpje Irrhausen is klein maar vlakbij liggen grotere supermarkten. De directe omgeving van het landhuis is rustig en mooi. Ga je verder op verkenning blijft de natuur prachtig en biedt voor kinderen en volwassen genoeg leuke activiteiten. Vianden is op zo'n 25 km afstand makkelijk te bereiken en zit je in het mooie natuurgebied van Luxemburg.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Landhaus Michelroth in Irrhausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Landhaus Michelroth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Landhaus Michelroth scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.