Hotel Schlossschenke ***

Schlossschenke

3 reviews over Hotel Schlossschenke in het Nederlands

Super verblijf in Idar Oberstein

rieng1968, 1-9-2009

Inmiddels 2 maal verbleven in de Suite. Kamer is groot met mooie oude kast, waterbed, tegenwoordig een airco, stereo installatie, minibar een werkelijk super de luxe badkamer met stoomcabine and Jacuzi en twee wastafels en meer een zaal dan een kamer. Vriendelijke service altijd een praatje en bereid te helpen. Ontbijt is lekker en redelijk gevarieerd in een lekker oubollige ontbijtzaal. Ook kun je buiten zitten aan 1 van de picknicktafels en lekker om je heen kijken. We komen hier heel graag en je zit midden in Oberstein onder de Felshen Kirche. Verder is de kasteelruine vlakbij en is het leuk alle edelsteen winkeltjes eens te bekijken. wel vergane glorie want 10 jaar geleden zaten er 4x zoveel winkels en groothandels. maar het blijft leuk om rand te banjeren.
Gereisd met partner in juli 2008

Tiny, 1-5-2006

Na een paar goede vakanties in dit hotel ( 3 jaar) komen wij in dit hotel niet terug. We hadden voor 2 dagen gereserveerd. Na 1 overnachting kwamen we bij de receptie om info te vragen over de omgeving. De dame achter de receptie vroeg of we de rekening wilden betalen. Wij legden uit dat we dit niet wilden want we bleven imnmers nog 1 nacht. De dame vertelde dat we het hotel moesten verlaten omdat onze kamer nog een keer verhuurd was. We konden dus vertrekken terwijl we voor twee nachten hadden geboekt. We konden de suite wel huren maar dan een bijbetaling van 80 euro. Ik had verwacht dat we na al die jaren dat we in hethotel hadden verbleven wel beter behandeld zouden worden, maar in dit geval werd er duidelijk gekozen voor de reservering va een grote groep mensen. Dus niet echt klantvriendelijk
Gereisd anders in mei 2006

Carolien, 8-12-2005

Dit hotel is een echte aanrader als je midden in het centrum van het edelsteen stadje Idar-Oberstein wilt zitten. Het is een echt duits hotel in een vakwerk pand. Het restaurant met originele "Obersteiner" gerechten is voortreffelijk, ook het ontbijt is prima met op zondag zelfs champagne! Gastvrij en vriendelijk personeel. In de zomer kun je lekker buiten zitten. Kortom een prima hotel!
Gereisd anders in december 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schlossschenke in Idar - Oberstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schlossschenke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schlossschenke scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.