Bed and Breakfast Black Jack Ranch

9,5

7 reviews over Bed and Breakfast Black Jack Ranch in het Nederlands

Gewoon Goed en zeker niet duur. Leuke themakamers

irma de Graaf, 11-2-2017

Het is wel fijn dat er een gemeeschappelijke ruimt boven is tussen de kamers in, met banken tv en spelletjes, maar je kan ook beneden bankhangen of gezellig zitten. Wat wel vervelend kan zijn is de krakende vloer boven bij de zithoek waar je door moet om naar de kamers te gaan. Wij waren met een groep en hadden de hele B en B maar kan wel lastig zijn misschien met meerdere mensen die op verschillende tijdstippen naar hun kamers gaan.

Goed ontbijt, Fijne bedden, schoon en moderne mooie badkamer met heerlijke douche.

We zijn hier paar keer per jaar als we naar de groeve gaan om kristallen te zoeken.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Paradijs voor paarden en ruiters

Vonny rijnsburger, 28-8-2016

Bij Rinus en Nelly is het net of je thuis komt. Gastvrijheid van Nelly en Rinus die je op een rustige en relax manier begeleid met paardrijden is een perfecte manier voor een grandioos vakantie.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Aanrader !

Natasja Blomme, 24-4-2015

Niet enkel voor paardenliefhebbers een aanrader. Eigenaars doen al het mogelijke om elke gast het naar zijn zin te hebben. Wandelaars, motards, fietsers en uiteraard paardenfans zullen hun hartje kunnen ophalen. We hebben gesmuld van Nellie's kookkunsten :) Zeer vriendelijke en gastvrije ontvangst.
Gereisd met oudere kinderen in april 2015

super fijne tijd gehad

Peter, 4-9-2014

Aanrader voor paardenliefhebbers en motorrijders maar ook voor ieder ander die opzoek is naar wat anders. De gastheer en -vrouw zijn bijzonder vriendelijk, de omgeving is erg mooi en de kwaliteit van het verblijf is meer dan goed. En dat alles voor een hele redelijke prijs.

We komen hier hoe dan ook weer een keer terug .

Gereisd met partner in januari 2014

prachtig concept

thomas smulders, 2-9-2014

De black jack ranch is prachtig gelegen in hellertshause. Niet al te ver van bern kastel aan de moesel. Het is een prachtige omgeving waar ik als motorrijder graag een ritje maak. Ze hebben genoeg ruimte voor stalling. Nellie en Rinus zijn zeer fijne en vriendelijke mensen , ik heb bijna geen betere gastheer en gastvrouw meegemaakt.

Dit is dan ook de reden dat ik het andere mensen ten zeerste aan kan raden en dat ik nog vaker terug zal keren naar de black jack ranch

Gereisd met vrienden in januari 2014

Deze B&B is heel bijzonder en echt een aanrader!

Andrea, 2-9-2014

Wij hebben 2x op de hooizolder van de Black Jack Ranch gelogeerd. Een bijzondere manier om een paar dagen er uit te zijn! Het slaapt er heel erg relaxt: de ene keer sliepen we op matrassen, de andere keer alleen op een laken, beide zijn prima bevallen. In tegenstelling van wat je van hooi zou verwachten, prikt het niet en we hadden geen last van hooikoorts!:-) De hooizolder zelf is een grote, hoge ruimte onder een zadeldak, stil en heel sfeervol. Naast de hooizolder zijn er kamers te huur; deze hebben we niet bekeken en kunnen daarom niks over zeggen. We hebben begrepen dat het ook mogelijk is om een tent in de tuin op te zetten. De ranch heeft een grote tuin met gras en bomen, en kijkt uit op een weide, akkers en heuvelachtig landschap. De paarden op de ranch maken het plaatje af. Wij hebben hier beide keren een heel relaxte vakantie gehad. Prachtig gebied, bijzondere, warme en niet te vergeten, voordelige accommodatie, veel rust en heel aardige eigenaren. Daarom echt een aanrader!
Gereisd met vrienden in juni 2014

Hele leuke verrassing

Noor, 27-8-2014

Overnacht op de hooizolder. Ontzettende aardige mensen. Hele leuke ervaring in het hooi slapen. Er liggen ook matrassen om te gebruiken. We waren met 2 kinderen van 5 en 10 jaar. Zij vonden het een ontzettend leuke belevenis. Beneden is een gezamenlijke ruimte met tafels en stoelen en een barretje waar je zelf drinken kunt pakken en zelf aankruist op een papiertje. Er liggen spelletjes voor de kinderen. Wij zijn geen paarden gewend, dus dit was voor de kinderen een leuke belevenis om te zien hoe de paarden werden verzorgd en gezadeld. Rinus en Nellie zijn hartstikke aardige mensen, we voelden ons erg welkom. het ontbijt was uitgebreid en prima. Nog even gekeken in de kamers die werden verhuurd, zag er heel leuk uit. De badkamer die bij de hooizolder hoort, was erg schoon. Nellie weet veel van de omgeving. Rinus en Nellie verzorgen paardentochten. Nordic walking kun je ook goed doen in de omgeving. . We hebben het erg naar ons zin gehad.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Black Jack Ranch in Hellertshausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Black Jack Ranch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Black Jack Ranch scoort een 9.45 uit 10 op basis van 7 reviews.