Gasthof Brunnenhof

Matig

2 reviews over Gasthof Brunnenhof in het Nederlands

Beter overslaan

Jan Vos, 2-9-2015

Wij waren een fietsvakantie aan het maken van Trier naar Koblenz, gekomen in Hartzenport was een boeking gedaan bij Brunnenhof, daar aangekomen en aangemeld kregen wij te horen van de eigenaar ,, Oh het is maar voor één nacht hé, dan kan je wel in die kamer slapen" nou die kamer was gewoon een omgebouwde kast en had niet zo veel met een normale kamer van doen. een twee persoon bed paste er beslist niet in dus werden er twee één persoons bed haaks in gepast. waardeloos verblijf en gelukkig maar voor één nacht. De rest van de andere verblijven tijdens de fietstochten waren perfect en ook maar telkens voor één nacht, dus het kan wel degelijk goed zijn en voor herhaling vatbaar behalve Brunnenhof sla dat maar over.
Gereisd met partner in augustus 2015

Prima plek voor wandelaars

A.J., 21-6-2011

Wij hebben in het Pinksterweekend met 8 volwassenen in dit Gasthaus gelogeerd. Er zijn 2 vakantiewoningen voor elk 4 personen. Wij hadden hiernaast ook nog een 2 persoonskamer gehuurd zodat we in 1 vakantiewoning niet in de huiskamer hoefden te slapen. De vakantiewoningen zijn gezellig ingericht met veel hout en de inventaris is compleet. De bedden zijn prima. De eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Er bestaat de mogelijkheid om een huifkartocht te maken en van de wijnproeverij gebruik te maken. Er is een kleine kaart met Strausswirtschafts-maaltijden. Er is broodjesservice smorgens. Prima lokatie voor het maken van wandelingen. Hatzenport zelf is stil en biedt maar weining vermaak.
Gereisd met vrienden in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Brunnenhof in Hatzenport, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Brunnenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Brunnenhof scoort een 4.67 uit 10 op basis van 2 reviews.