Hotel Landgasthaus Alter Posthof **

7,4

17 reviews over Hotel Landgasthaus Alter Posthof in het Nederlands

Perfect overnachtings hotel.

Jos, 28-8-2017

De ligging was perfect voor ons op de terugweg vanuit Toscane. Vooraf werd gevraagd of wij van het restaurant gebruik wilde maken en dat hebben we gedaan. Toen wij om vijf uur smiddags aankwamen zijn wij lekker in de biertuin gaan zitten aan een heerlijke koude pils. Kinderen vermaakte zich prima met alle speel attributen zoals tafel voetbal,biljarttafel,trampoline enz. Rond zeven uur zijn we naar het restaurant gegaan en heerlijke biefstuk met gebakken aardappelen gegeten. De kamer was perfect met twee slaapkamers en een grote badkamer en een regendouche. Voor ons zeker een hotel omme onthouden!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Bijzonder Gastvrij

E v B, 7-8-2017

Een bijzonder hartelijke ontvangst gehad wij hadden een familiekamer met Hond geboekt waar de zorg hetzelfde voor was.

De familiekamer had 3 x een 2 persoons bed.

Een super ontbijt €7,50 p.p bij geboekt

En er voor € 12 p.p een heerlijk diner gegeten

Hotel bezit over een heerlijke tuin met biljart tafel voetbalspel en een echte "bierkarten"

Heb niets negatiefs te melden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima hotel in mooie omgeving

Bart, 28-9-2016

Leuk hotel, goede bedden (kamer 5), prima en zeer betaalbaar eten (diner en zeer uitgebreid ontbijt buffet). Let op, kamers 4 en 5 zijn ruim en rustig gelegen maar alleen bereikbaarheid via een soort brandtrap. Voor ons was dit echter geen enkel probleem.
Gereisd met partner in september 2016

eenvoudig niet duur

Dick, 10-7-2016

De kamer was wat appart. Bereikbaar via de brandtrap.

Goede uitvalsbasis voor wandelen en fietsen.

Door de lage prijs een goede beoordeling

Gereisd met partner in juni 2016

nooit meer

vanleen, 26-8-2015

Wij hadden ruim van te voren gereserveerd voor een kamer .We kregen kamer 5; deze is bereikbaar via een brandtrap!! buiten om; Op het eerste gezicht lijkt de kamer redelijk; 2! twee persoonbedden en een luxe badkamer.

's avonds na het eten, dat goed was, klapte de electriciteit eruit. Kon niet worden gerepareerd (geen aardlek schakelaar). Dan maar met een zaklantaarn.

'smorgens toen we de kraan in de badkamer aan zetten hadden we wel electriciteit!!, maar als we die uit deden ging het licht ook weer uit; hier klopte dus niets van.

Hadden een optie voor 2 nachten; maar zijn weggegaan omdat de hotelhoudster ons niet serieus nam (nooit eerder voorgekomen) en ze ons ook geen andere kamer aanbood.

Ook de regendouche werke niet en het putje van de waterafvoer was vuil; Slecht bed.

Gereisd met partner in augustus 2015

Voor de tweede keer, maar laatste keer

Hans, 16-12-2014

We waren hier vorig jaar ook, toen alles OK; dus hadden we nu hun arrangement "wildes wochenende" rechtstreeks geboekt. Maar nu: bij aankomst deur gesloten, werd wel na enige tijd open gedaan.Bij het eerste avondmaal moest er wel een vol uur gewacht worden op het dessert terwijl de zal voor amper de helft gevuld was. De tweede dag kwam het nog slechter: de bediening wist niet dat er eten voorzien was, noch hoe het menu eruit zag. We bestelden een glas sekt als aperitief.... maar terwijl wij alles konden gadeslaan werden 2 soorten sekt gemengd in onze glazen en was die nog niet eens koel, tot overmaat van ramp hadden we amper 1 maal van ons glas kunnen drinken of de soep werd geserveerd. Hier eindigt het nog niet; bij het verlaten van de zaal op weg naar onze kamer loopt de bediening ons na en roept ons toe " je moet niet weglopen hoor, ik zou willen dat je nu eerst je ganse verblijf eerst betaald voor je morgen vertrekt. Dit is wel jammer omdat we zien dat de kamers wel verbeterden.
Gereisd met oudere kinderen in december 2014

Uitstekend hotel voor een doorreis

dutchboy, 26-10-2014

Wij hebben 1 nacht in dit hotel verbleven, op de terugreis van Italie naar Nederland. Heel gastvrij personeel, een redelijk uitgebreide menukaart en schone, ruime kamers. Hotel ligt zo'n vijf minuten van de snelweg, die je overigens niet hoort wanneer je het raam open zet. Er zit een leuke tuin bij, vol met speeltoestellen (waaronder een trampoline). Wij konden rustig eten, terwijl de kinderen zich buiten vermaakten.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Prima voor onderweg

Hans, 3-2-2014

Prima hotel en restaurant. Zeer vriendelijke bediening en prettig geprijsd
Gereisd met partner in januari 2014

Ideaal voor kort verblijf

Hans, 10-11-2013

Dit Hotel heeft een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding; De Kamers zijn eenvoudig en ontbreken aan afwerkingskwaliteit doch zijn wel zeer ruim, er zijn goede bedden en een minibar aan zeer democratische prijzen. het ontbijtbuffet is ruim voldoende voorzien van vers afgebakken broodjes, vlees soorten enz. Het restaurant is een aanrader voor elk, klein van prijs, lekker, mooie porties en vlotte ongedwongen sfeer en bediening (een fles sekt kost er amper 9 uro en een 3 gangen dagmenu 12 euro).

de ligging is zeer vlot bereikbaar en ligt niet ver weg van emmelshausen waar je alle nodig winkels hebt.

Gereisd met oudere kinderen in november 2013

Goed te bereiken vanaf de A61

Anita, 16-9-2013

Hotel is niet ver van de A61, dus goed als doorreis hotel.

Wij hebben er een nacht overnacht ivm doorreis. Kamer was schoon, maar niet groot. Ontbijt is goed. Eten in het restaurant is goed.

Gereisd met partner in september 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Landgasthaus Alter Posthof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgasthaus Alter Posthof in Halsenbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgasthaus Alter Posthof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landgasthaus Alter Posthof scoort een 7.39 uit 10 op basis van 17 reviews.