Hotel Terra Ventura Resort & Spa ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Terra Ventura Resort & Spa*** bij :

135 reviews over Hotel Terra Ventura Resort & Spa in het Nederlands

Gezellige drie dagen gehad in een leuke omgeving

Eef Schuurman, 18-2-2017

Kamers perfect, ontbijt prima maar het buffet wel wat minder als we gewend waren.
        Gereisd met vrienden in september 2016

Niet naar toe gaan!

Judith de Boer, 6-8-2016

Ontvangst; zat niemand bij de receptie, in het restaurant werden we compleet genegeerd door de ober. Na 10 minuten wachten kwam er iemand.

Kamer; was schoon, bedden redelijk, hing nog een jas in de kast en een badjas in de badkamer van de vorige bezoekers. Ook lagen er maar 3 handdoeken ipv 4 (waren met z'n vieren op een familiekamer). Bij het badkamermeubel waren de randen afgeplakt met ducktape.

Ontbijt: oke, verse broodjes, yoghurt met ontbijtgranen, verschillende soorten ei, beleg, pannenkoekjes, etc. werd voldoende aangevuld. Ook de zaal zag er verzorgd uit.

Zwembad: Na het ontbijt lekker gaan zwemmen voor vertrek terug naar NL. Geen mens te bekennen, dus het zwembad voor ons alleen. Na een half uur zwemmen kwam er een schoonmaakster om ons te vertellen dat we niet mochten zwemmen omdat het zwembad dicht was ivm problemen. We zouden er net uit, maar dit verbaasde ons erg!! Vreemd dat de deur niet op slot was en er niets vermeld stond of ons iets was verteld. Even later kwam het hoofd schoonmaak en zij vertelde dat het gesloten was omdat er iets met de vloer van het zwembad was, verder moesten we maar even naar de receptie toe. Even laten daar heen gegaan om uit te checken en verhaal te halen hoe dit kon gebeuren en wat voor ons gevolgen konden zijn (tenslotte met 2 kleine kinderen gezwommen). De mevrouw aan de receptie hoorde ons verhaal aan en vertelde dat het zwembad gesloten was omdat er een probleem met de pomp van het zwembad waardoor het water niet wordt ververst. Was sinds de dag er voor gesloten. Zij konden er niets aan doen dat de deur niet was afgesloten, dat kan gebeuren met de schoonmakers die er rond lopen... Ook hoefden we ons geen zorgen te maken dat we ziek zouden worden. Er werd verder niets gedaan, geen excuses gegeven dat er niets gezegd was etc.

Al met al geen goed gevoel aan over gehouden, klant is koning, dat kennen ze hier niet!

Het hele hotel kan een opknapbeurt gebruiken. Jammer, is wel iets leuks van te maken.

Gereisd familie in augustus 2016

nooit meer

Carla Guus, 5-8-2016

ontbijt was goed kamers schoon

verder is daar helemaal niks zwembad was dicht op last van de gemeente

lunch was er niet voor een kop koffie kon je letterlijk een half uur wachten

het avond eten was summier Dus na 1x hebben we voortaan lekker gegeten bij het naast gelegen waldhaus hotel

bij slecht weer is er helemaal niks te doen we hebben dus 2 dagen op de kamer gezeten met wat chips en n paar flessen aperol spritz

sauna is er maar daar is alles meegezegd

personeel (als je ze al ziet) is wel vriendelijk

ze doen geen enkele moeite om er iets leuks van te maken. Ik zou de bar de hele dag open hebben bij slecht weer met een kleine kaart of borrel hapjes. aangezien er veel gezinnen komen zou ik iets met kinderen doen zodat de mensen bij slecht weer in het hotel blijven. het enige waar veel personeel was dat was achter de receptie. kortom buiten het feit dat het weer slecht was was dit een van onze ergste verblijven

Gereisd met partner in juli 2016

Oud hotel...

Christel, 25-7-2016

We werden ontvangen door de gastheer zelf. Deze had er erg veel moeite mee,om gewoon duits te sprekrn,wij verstonden hem niet goed,terwijl onze duits best goed is!!..... bij ontvangst werd gelijk duidelijk dat het zwembad niet in gebruik was,omdat er glas in zou liggen??????...... erg teleurstellend voor de kinderen.....we hadden dit hotel geboekt juist hiervoor geboekt. We hebben een rondje hotel gedaan,en wat ziet ons oog.....zwembad is afgekeurd. ....wees dan eerlijk!!!....hotelkamer op zich prima.... gezamenlijk balkon levensgevaarlijk. ....was blijkbaar ook afgekeurd....er was een noodtrap geplaatst. ...waar makkelijk een klein kind langs kon vallen!!!!... de bar prima,helaas moet je wel ff geduld hebben voor een drankje!!!....handdoeken werden niet verschoond. ..toiletpapier niet aangevuld. ..moet er zelf om vragen....ontbijt is prima....wordt alleen niet goed aangevuld! !!. Voor ons dit hotel nooit meer....en zijn mede hierdoor een dag eerder vertrokken. ....
        Gereisd familie in juli 2016

Erg gezellig hotel

Fam. Oldenburger, 25-6-2016

Wij waren ook inderdaad wat sceptis na het lezen van de andere recensies. Maar er staan heel vaak negatieve dingen geschreven en geen positieve terwijl die er heel veel zijn. Wij werden ontvangen door een erg aardige receptioniste en ook de andere medewerkers waren over het algemeen erg vriendelijk. Het hotel heeft leuke eyecatchers. Bijv. het ontbijtgedeelte ziet er zo uit dat je je waant op een marktplein in Italië. Ook de bar en de wellness zien er erg leuk uit. Dit zijn zo maar een paar dingen die ik nog nergens gelezen heb. Het ontbijt was goed. Als er iets niet meer was en je vroeg erom werd het zo weer aangevuld. Geen probleem. Bij de receptie waren ze erg hulpvaardig. Ik wilde nml. graag en extra kussen en dekbed. Toen we terug kwamen van het ontbijt was het al op onze kamer gelegd. Ook de kamer was leuk ingericht en superschoon.

Er waren inderdaad wel dingen die aan verbetering toe waren. Bijv. het buitenonderhoud. Maar thuis is toch ook niet alles perfect.

Wij kunnen jullie dit hotel echt aanbevelen. We hebben een week regen gehad maar dat kon de pret niet drukken.

Gereisd met partner in juni 2016

Mooi hotel, goede service

putoris, 30-5-2016

Door omstandigheden op het laatste moment waren we een dag later dan afgesproken. Het bleek geen probleem te zijn en het vierdaagse verblijf werd met een dag verschoven zonder extra kosten.
        Gereisd met partner in mei 2016

"Hotel niet voor herhaling"

Tom V., 11-4-2016

Restaurant was een regelrechte ramp. Buffet werd niet aangevuld, drank wordt pas opgenomen als je bijna gedaan hebt met eten. Afruimen van de tafel is de eerste dag zelfs niet gebeurd, de andere dagen af en toe. Aanbod buffet zéér beperkt. Dagelijks bruine en gele pudding als dessert. In de namiddag bediening onderbemand, als je iets wou drinken had je een half uur wachttijd. Kamers waren in orde, badkamer wel wat klein. Familiekamer tof. Buitenkant van hotel vraagt een opfrissingsbeurt!
        Gereisd familie in maart 2016

leuk verblijf, renovatie in volle gang.

Sven & Anja, 20-2-2016

Door de wisselende recensies beetje met gemengde verwachtingen vertrokken. Warm onthaal, mooie kamers die al gerenoveerd zijn, nieuw sanitair in de badkamers. Volgende stap is het zwembad. Door de lage bezetting bediening aan tafel voor het diner, ontbijt in uitgebreid buffet, erg lekker gegeten. Mooie en uitgebreide wellness, stoombad, 2 sauna's. Helaas is bij het zwembad het bubbelbad weg. Misschien komt dit terug na de renovatie deze maand.
        Gereisd familie in februari 2016

fijn hotel, mooie omgeving.

Geert, 31-1-2016

Ontbijtbuffet was goed, zwembad, kamer goed. Als je rust zoekt zit je hier goed en als je de stad mist zit je vlak bij Bitburg, een aangenaam stadje met leuke bezienswaardigheden. Je zit midden in de natuur en Gondorf is centraal gelegen tov Belgie en Luxemburg.
        Gereisd met partner in september 2014

Aangename verrassing dit Hotel.

Fam. Land, 21-9-2015

Dit is een prima Hotel voor een dag of 4 om veel van de omgeving te zien. In en om het Hotel is weinig te beleven. Verbleven in het bijgebouw, Kamers 1 en 3 Amsterdam aan de achterzijde. Niets mis mee, groot netjes fijne bedden, nette douche ruimte .Van het Hotel was alleen de TV "oubollig".Donkere gang valt reuze mee en er is voldoende licht. Tijdens ons verblijf bijna geen vliegen en het personeel allemaal even aardig. Ontbijt is zondermeer heel uitgebreid en lekker. Eenmaal avondeten gedaan. Tafel keurig gedekt met linnen en kregen zeer ruime portie's en vooral zeer lekker. Vreemd vind ik dat Barrielle het eten een 1 geeft terwijl ze zelf aangeeft er 2 maal Lekker te hebben gegeten. Het zwembad wordt in November gerenoveerd alsmede de omheining van het balkon van de kamers. Voor mij en mijn vrienden kan ik alleen maar zeggen "toppie". Zeker als je rekening houdt met de prijs die je kwijt bent voor 3 overnachting met ontbijt. Dus zeker niet "nooit weer", maar tot een volgende keer.
        Gereisd met vrienden in september 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Terra Ventura Resort & Spa in Gondorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Terra Ventura Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Terra Ventura Resort & Spa scoort een 7.97 uit 10 op basis van 236 reviews.