Hotel Gemündener Hof

6,1

24 reviews over Hotel Gemündener Hof in het Nederlands

Wát een tegenvaller!

Passie, 10-9-2017

Foto's bij touroperator kloppen niet en zijn zeker al 10 jaar of ouder. We hebben 5x moeten kijken of we wel goed waren. Oud en Vervallen onderkomen. Er hangt binnen echt een stink lucht.. en het is er een gigantische rommel.. De eigenaar heeft er duidelijk geen zin in. Een gezellig gesprek zit er niet in. Eten was redelijk. Ontbijt basic.Oud en zeer rommelig vervallen gehorig gebouw. Bedden staan scheef door het verzakken van het gebouw. Kamers gedateerd maar wel redelijk netjes. Komen we er s'morgens achter dat we gewoon opgesloten zaten en dus nergens het pand konden verlaten! Scary! De prijs kwaliteit verhouding klopt zeker niet! Voor ons niet meer !
Gereisd met vrienden in september 2017

Niks voor ons

Smit, 6-8-2016

Wij als jong stel, 24 en 25 jaar, hebben voor 5 nachten geboekt en zijn 3 nachten gebleven.

De service was goed. We werden vriendelijk ontvangen en de kamer werd elke dag netjes gemaakt. Er was voldoende parkeergelegenheid. We hebben er 2x ontbeten en dat was prima.

Helaas waren er ook minder goede punten.

Het hotel was een doolhof van gangen dus we konden onze kamer moeilijk vinden. De kamer zelf was ontzettend gedateerd. Donkere meubels, slechte verlichting en een muffe lucht in de badkamer.

Het hotel is gelegen aan de hoofdstraat waar veel (vracht)verkeer langs moet. Dus vanaf een uur of 5 's ochtends is er ontzettend veel lawaai.

Er was ons verteld dat je van 9u tot 10.30u kon ontbijten. Op onze laatste dag wilden we ontbijten om 9.45u en tot onze verbazing was het al afgeruimd. Geen ontbijt voor ons dus.

Er was WiFi in het hotel maar dit deed het vaker niet, dan wel. Omdat het een klein dorpje is, is er ook geen verbinding met het internet van je telefoonprovider.

Gereisd met partner in augustus 2016

super wandelvakantie

van de voorde p, 8-7-2016

Veel wandelroutes in omgeving.

Zalige keuken, super lekker gegeten.

Kamers waren wat oud en een nieuw tapijt zou zeker mogen maar verder was het wel schoon. De kamer werd dagelijks gepoetst en als je wil krijg je dagelijks nieuwe handdoeken.

Gereisd met partner in juli 2016

Prima hotel

Anneke, 12-10-2015

Wij (32 en 40) hebben een prima verblijf gehad.

Het hotel is schoon, wel wat verouderd qua interieur.

Maar de familiaire sfeer was daar en tegen weer top.

Ontbijt was zeer voldoende, verse broodjes, gekookt ei, diverse ontbijtgranen, vleeswaren,

kaas en zoetigheden. Koffie Thee en Jus d'orange.

Wij hebben 1 avond het diner in het hotel geboekt, a la carte, keuze was goed, en de prijzen zeker niet hoog! Wij hebben heerlijk gegeten!

Al bij al: wij zouden terug gaan. Prijzen zijn niet hoog, en de service en sfeer prima!

Gereisd met partner in oktober 2015

Nooit meer!

Toussaint Bon, 16-9-2015

We hadden 3 daags arrangement geboekt l.o basis.

Kwamen om 14.00 uur aan.

Oudere dame bracht ons naar onze kamer. Doolhof van gangen en trappen.

Donker, naargeestig en zwaar oubollig en gedateerd.Restaurant en cafe gesloten tot 18.00 uur.

Het was buiten lekker zonnig,dus geen terras.

In het hele dorp alleen een bakkerij annex lunchroom waar we dus koffie met gebak hebben genomen. Voor de rest in het hele dorp geen enkel terras of andere gelegeheid om iets te drinken of te eten. Dus geen lunch.

Om 18.30uur eten a la carte in het hotel.

Zeer beperkte kaart met redelijke prijzen.Na het eten in het cafe gedeelte nog wat gedronken,geen muziek in de zaak.

Toen we naar bed gingen kregen we op de valreep te horen dat morgen wederom alles gesloten was en zelfs geen gelegenheid om te eten. Sluitingsdag!!

We kregen te horen dat er savonds wel een pizzaboer open was.

Na een slechte nachtrust zijn we de volgende dag na het ontbijt vertrokken.Dus 2 dagen eerder.

Gereisd met partner in september 2015

we hebben genoten!

M van Wijk, 16-7-2013

Gastvrij hotel met zeer vriendelijk personeel. Het eten was uitstekend en gevarieerd. Kamers schoon, maar beetje gedateerd. Wel wordt er hard gewerkt aan renovatie. Veel te doen in de omgeving, Rijn en Moezel.
Gereisd met partner in juni 2013

Mooie vakantie

Jack, 29-3-2013

Dit was een geschenk van onze kinderen omdat we er eens uit moesten zeiden ze.

Het was een leuk uitstapje met in het hotel uiterst vriendelijk personeel

De kamers waren wel gedateerd maar netjes

De bedden sliepen prima maar ja de kussens kan je beter van huis meenemen want die zijn waardeloos

Voor de rest is het er prima en rustig gelegen

Er zijn veel wandelroutes in de buurt .

Gereisd met partner in oktober 2012

Matig hotel in saai stadje

Petra Alink, 20-2-2013

3 dagen in Hotel Gemündener Hof waren niet geweldig. Vooral de receptionist/eigenaar wekte ergernis op en leek zich te vervelen. Het was erg koud en volgens de "extra service" waren extra dekens geen enkel probleem. De "baas" was echter vergeten om dit door te geven. De dames in de bediening waren erg vriendelijk en deden hun best. De inrichting is erg ouderwets, de kamers waren wel schoon. Het eten was redelijk maar weinig variatie. Wij hadden vooraf een dinerarrangement geboekt maar dat hadden we beter niet kunnen doen want andere gasten die a la carte aten, kregen meer voor minder geld. Wij komen er niet terug.
Gereisd met partner in oktober 2012

gedateerd hotel/wel schoon

tonia scholten, 30-7-2012

op het personeel en op het eten niks aan te merken/kamer lag aan de straatkant leek of het vrachtverkeer door je kamer ging smorgens om 5.30 heel storend tijdens vakantie/omgeving zeer geschikt voor wandelaars verder niks te doen zeer zeker geen geschikte omgeving voor kinderen wel op 3 km afstand een buitenbad maar moet het warm zijn/ leuk voor hondeliefhebbers honden zijn welkom ook in de ruimte waar men eet niet zo fris vonden wij
Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

Opnieuw genoten

w.weber7, 14-4-2012

Voor de tigste keer 5 dagen gelogeerd. Men kan in de omgeving goed wandelen. Anders een trip naar Zell of andere plaats in het Moezelgebied.

De keuken is excellent en gevaarlijk door zijn eenvoudige maar erg lekkere maaltijden(die kunnen worden aangepast) Personeel is vriendelijk, voorkomend en laat je "gast" wezen. Kamers schoon.

Nu nog een behoorlijk flatscreen op de kamers en voor Internet WiFi.

Gereisd met partner in april 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gemündener Hof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gemündener Hof in Gemünden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gemündener Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gemündener Hof scoort een 6.05 uit 10 op basis van 24 reviews.