Hotel Schoos ***

7,7

13 reviews over Hotel Schoos in het Nederlands

Goede uitvalbasis

Henk. B, 16-8-2017

Schoon hotel met goed eten.

Voorkant hotel gelegen aan drukke straat.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Zeker voor herhaling vatbaar, zeer goed hotel.

Fam. Verhelle, 29-7-2017

Kan eigenlijk geen negatieve punten geven. Komen zeker nog terug.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

zeer tof hotelletje

nancy willems, 22-4-2014

ik begrijp de negatieve beoordelingen van de mensen niet zijn hier geweest met het paasweekend en dit is een zeer tof hotel vriendelijke mensen zeer lekker eten ruime kamers en toffe faciliteiten de omgeving die is ook prachtig en er is van alles te doen alleen van het gebak mag je ni teveel verwachten dat zijn 2 stukjes cake maar daar ga ik nu ni over zeuren hier gaan wij zeker nog eens naar terug
Gereisd met jonge kinderen in april 2014

Mooi en verzorgd hotel

Wendy, 31-7-2013

Wij waren hier met onze hele familie en hebben genoten van ons weekend! Mooie ruime kamers, lekker en uitgebreid ontbijt avondeten was ook super lekker. Kinderen hebben hun super geamuseerd in het zwembad(wel niet groot maar voldoende) Wij hebben ondertussen kunnen genieten van de sauna. De mensen waren ook heel vriendelijk. Voor mij hadden de kinderen voldoende keuze voor het avondeten.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Voor herhaling vatbaar!

W. Peeters, 31-10-2012

We zijn pas terug van een gastronomisch arrangement in hotel Schoos: het 3-gangen menu de eerste avond was zeer eenvoudig maar lekker; het 5-gangen menu was voortreffelijk!De hotelaccomodatie is verzorgd en proper. Het personeel is klantvriendelijk en gemoedelijk. Het wellnesgedeelte is in orde.Mooie wandelomgeving. Eén minpuntje: roken in de bar en inkomhal is toegestaan.Verhouding prijs/kwaliteit is ok.
Gereisd met vrienden in oktober 2012

Voor herhaling vatbaar!

W. Peeters, 31-10-2012

We zijn pas terug van een gastronomisch arangement in hotel Schoos: het 3-gangen menu de eerste avond was zeer eenvoudig maar lekker; het 5-gangen menu was voortreffelijk!

Mooie wandelomgeving. Eén minpuntje: roken in de bar en inkomhal toegestaan.

Prijs/kwaliteit correct.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

Dubbel gevoel

paul.paridaens, 30-9-2012

Wij waren dit week-end te gast(?) in hotel Schoos.

Kamers,klein maar zeer net,idem linnen.Zeer degelijk onderhouden welness-center,Meer dan behoorlijk ontbijt.

Min- punten: onpersoonlijke sfeer,roken in de bar, en bar slechte warme keuken .restaurant personeel heeft geen stijl,dit tart elke verbeelding.

Niet voor herhaling vatbaar.Paul Paridaens

Gereisd met vrienden in september 2012

nooit meer!

johan mertens, 2-8-2011

als tussenstop gehad van willingen upland naar belgie. bedroevend hotel.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Een redelijk mooi en rustig hotel

Jean, 10-12-2010

Een rustig en redelijk mooi hotel voor wandelaars.Het eten kon voor ons part iets beter.Kamers proper en verzorgd.Het personeel heel vriendelijk en beleefd
Gereisd met vrienden in december 2009

tegenvaller

sandra.aerts, 6-8-2010

het hotel ligt langs een drukke baan, slapen aan de voorkant is veel lawaai!!

de kamers zijn netjes maar klein.

het eten was een tegenvaller, vooral omdat we gemeld hadden dat we geen vlees aten. het saladebuffet: groenten uit blik, fruit uit blik.

mijn zoon, 12 jaar kreeg een kindermenu (veel te weinig) die altijd hetzelfde was. voornamelijk friet en steeds een ijsje. het restaurant is ongezellig en het eten wordt in een spurttempo gebracht.

het personeel spreekt enkel duits, ook de receptioniste spreekt geen letter Engels.

de koffie met dessert om 15.30 is een piepklein gebakje, te nuttigen in een muffe bar. welness is ok.

we hebben deze reis verschillende hotelletjes aangedaan en dit hotel was veruit het duurste en bood het minste comfort.

geen aanrader, alleszins niet!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Schoos bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schoos in Fleringen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schoos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schoos scoort een 7.67 uit 10 op basis van 13 reviews.