Appartement Hommes Weingut

9,2

6 reviews over Appartement Hommes Weingut in het Nederlands

fantastisch

Fam. Montizaan, 14-8-2016

Appartement nr. 6: beneden appartement/huisje.

Het huisje was super schoon en netjes. Met genoeg ruimte. Heerlijk om een eigen tuintje te hebben, maar tegelijkertijd was je ook zo in de wijngaarden en bij de Moezel. Een prachtig plekje. Goede uitvalbasis voor leuke uitstapjes. Auto kan zeer dichtbij geparkeerd worden (prive parkeerplekken)

Het zijn gastvrije en behulpzame verhuurders, maar totaal niet opdringerig.

Was voor ons een super geslaagde vakantie.

Voor jonge kinderen een leuk speeltuintje op loopafstand (achter de kerk).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Compleet en gastvrij

Annemarie, 22-8-2015

Heel fijn appartement en ontzettend vriendelijke en gastvrije verhuurders
Gereisd met partner in augustus 2015

Heerlijke plek een echte aanrader!

Familie Potters, 15-7-2014

We hebben een heerlijke vakantie doorgebracht bij Weingut Hommes in Ernst a/d moezel. Zelden hebben we zo'n compleet en schoon appartement gezien. We hadden het appartement 6 op de begane grond met heerlijke sfeervolle tuin. 3 slaapkamers en 2 badkamers. We waren met een gezelschap van 4 personen in een 6 pers. appartement en hadden dus ruim voldoende ruimte. De Familie Hommes is zeer vriendelijk en gastvrij en doen er alle aan om het je naar de zin te maken. Ernst is een leuk klein dorpje direct aan de moezel met verschillende restaurants, wijnhuizen, een slager en een bakker. Cochem wat op 4 km afstand ligt heeft verschillende supermarkten. Het is een prima. uitvalsbasis voor trips in de omgeving zoals Cochem, Bernkastel, Trier Koblenz etc.!
Gereisd anders in juni 2014

Mooi appartement geweldig gelegen aan de Moezel

Patrick, 22-8-2011

Dit appartement heeft volledig voldaan aan onze wensen. We hebben 5 mooie dagen gehad. Het dorpje Ernst ligt op 5 minuten van Cochem en is heel goed te bereiken met de auto, de bus en de boot. Het appartement was heel erg netjes en de eigenaren zijn zeer gastvrij.

Achter het huis van de eigenaar is een café (Konshake) waar je voor weinig geld heerlijk kunt ontbijten.

De eigenaren produceren zelf heerlijke wijn (prijswinnaars tijdens de wijnfeesten). In de grote binnentuin kun je dan ook gebruik maken van een proeverij. In de periode dat wij hier waren, waren ook de wijnfeesten van het dorp.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Aan te raden

natalie, 5-8-2009

Mooi appartement met twee slaapkamers en twee badkamers. De uitbaters zijn heel gastvrij maar niet opdringerig. In het dorp kan je heel goedkoop lekker eten (vooral bij de Italiaan), er zijn twee bakkerijen, één naast en één achter het appartement. Het dorpje Ernst is heel rustig maar je zit op een vijftal minuten van Cochem waar er vanalles te doen is. Kortom een geslaagde vakantie voor een mooie prijs.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Prima startpunt voor fiets of wandeltochtjes.

Toon , 16-7-2009

Leuk appartement direct aan de moezel.Jammer dat het uitzicht aan de achterkant ligt,waardoor je van het grote balkon niet over de rivier uitkijkt.

Wijnproeverij inbegrepen. Als je van fietsen of wandelen houdt is dit een uitstekend startpunt buiten de drukte van Cochem (5Km).

Inrichting en ruimte prima.

Gereisd met partner in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hommes Weingut in Ernst (Mosel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hommes Weingut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Hommes Weingut scoort een 9.17 uit 10 op basis van 6 reviews.