Gasthof Zur Sonne ***

Gasthof Zur Sonne
Zur Sonne
8,8

11 reviews over Gasthof Zur Sonne in het Nederlands

het was er super , fantastisch

fam van der kruisen, 8-5-2016

wij vonden echt alles goed ,waren heel erg tevreden
Gereisd met partner in mei 2016

zomaar geboekt en het was super echt een aanrader

Daniel, 8-5-2016

Goede ligging rustig vriendelijk
Gereisd met partner in mei 2016

Super

Geert, 23-10-2015

Waar voor je geld,lekker eten,ontbijt meer dan genoeg,personeel erg vriendelijk,goed gelegen.Wij hadden een super fijne vakantie.Gaan zeker terug.
Gereisd met partner in oktober 2015

heel goed

koppel uit kruibeke, 27-7-2015

vriendelijke mensen. wel verouderde kamer,maar in orde.

goed ontbijt en s' avonds keuze uit 3 hoofdgerechten. Lekker.

wij zullen nog wel teruggaan.

Gereisd met partner in juli 2015

voor herhaling vatbaar

jos willems, 26-7-2015

Een fijn authentiek Gasthof gelegen in het oude centrum met vriendelijke mensen en uitgebreid ontbijt ,het dinner met 3 keuzemoglijkheden in het menu, de kamers waren proper en regelmatig gepoetst? ook garage voor E-bikes, we komen nog eens terug voor een wandel week-end
Gereisd met partner in juli 2015

Goed maar onpersoonlijk

Henk_irene, 6-7-2014

Op zich een prima adres, ingesloten in het centrum van het kleine plaatsje Enkirch, daardoor slecht te bereiken met een minimaal uitzicht, wel een heerlijk Sonneteras. Wij maakte gebruik van kamers in de depedance, deze waren ruim, schoon met douche/toilet en goede bedden. Dit in tegenstelling tot de kamers in het hoofdgebouw welke aan de kleine kant zijn. Het ontbijt is goed en het diner is prima. De bediening is redelijk maar voor een familiebedrijf kwam e.e.a. erg onpersoonlijk over. Bij ontvangst "Hallo' en bij vertrek "Auf Wiedersehen" verder geen contact. Jammer vonden wij dat met mooi weer het niet mogelijk bleek te zijn om ons diner (wij hadden HP) op het Sonneterras te nuttigen. Parkeren bij het Gasthof is problematisch, echter een kleine openbare parkeerplaats ligt op loopafstand. Voor fietsen is een Fahrradgarage aanwezig. Ondanks eigen wijnbouw bleek het niet mogelijk te zijn om hier wat wijn in te kopen, jammer.
Gereisd met vrienden in juni 2014

geen 2 de keer

vanhamme leo, 20-5-2013

niet zo goed gelegen,dorpje enkirch is mooi,we hadden geen uitzicht.

rechtover een bakkerij die om 06h s'morgens openging.personeel is behulpzaam.prijs/kwaliteit is ok.restaurant was duister en klein.kamers zijn ruim en vernieuwd.minpunt je hoort alles van de buren.eten is goed

maar desserts zijn simpel.ontbijtbuffet werd karig bijgevuld.niet echt uitgebreid.wel mooi terras.

Gereisd met vrienden in mei 2013

fantastic

Fam Everts, 24-9-2012

gaan volgend jaar terug

super meegevallen zeer vriendelijk

Gereisd met vrienden in september 2012

Sober maar voldoende

Frans, 20-9-2012

De kamers(wij hadden nr. 15 op de 2e verd.) zijn erg klein en heel sober, geen tel. of fohn, wel flatscreen tv. Eenvoudig maar het kan. Badkamer is net als de kamer erg schoon en functioneel. Maaltijden, ontbijt en diner, zijn prima, smakelijk en voldoende. Parkeren is op afstand, ook dat gaat. Na ong. 20.00 uur is er geen drankje meer te krijgen noch in hotel noch in het dorp, heel saai en niet toeristvriendelijk.
Gereisd met partner in september 2012

gewoon goed

Luc en Christine -Dirk en Hilde, 12-5-2010

vriendelijk onthaal in een rustig ,mooi gelegen gasthof
Gereisd met vrienden in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Zur Sonne in Enkirch , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Zur Sonne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Zur Sonne scoort een 8.76 uit 10 op basis van 15 reviews.