Beoordelingen Hotel Moselstern Hotel Fuhrmann***

Moselstern Hotel Fuhrmann***
49 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Moselstern Hotel Fuhrmann***
Moselweinstr. 21, 56821, Ellenz-Poltersdorf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Moselstern Hotel Fuhrmann*** in Ellenz-Poltersdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Moselstern Hotel Fuhrmann*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Moselstern Hotel Fuhrmann scoort een 7,9 uit 10, op basis van 49 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Moselstern Hotel Fuhrmann*** in Ellenz-Poltersdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Moselstern Hotel Fuhrmann***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Moselstern Hotel Fuhrmann*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 15 vakantiefoto's van Hotel Moselstern Hotel Fuhrmann*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Duitsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rheinland Pfalz. Vergelijk Hotel Moselstern Hotel Fuhrmann*** met andere accommodaties in Ellenz-Poltersdorf.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

21 beoordelingen over Moselstern Hotel Fuhrmann***

49 beoordelingen
6,9
7,6
6,4
3,6
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Apr. 2014
"Mooi aan de Moezel"vertalen
Jos en Paula
8,0

17-4-2014 Bijbetalen voor een kamer met Moezelzicht loont de moeite.
Buffet was van redelijke kwaliteit, de kok hield constant zelf toezicht.
Service aardig en vriendelijk.
Gunstig gelegen voor uitstapjes (Cochem en wandelingen).

met partner, Nov. 2013
"Mooi gelegen Moezelhotel"vertalen
jphildering
8,0

18-11-2013 Ligt prachtig direct aan de Moezel; kamers met balkon hebben fantastisch uitzicht. Groot voordeel is de gastenkaart met vrij openbaar vervoer. Bij ontbijt en diner was er voldoende, maar weinig variatie en geen bijzondere gerechten ('goed burgerlijke keuken'). 'Middagsnack'bij vol pension stelt niet veel voor. Kamer aan de Moezel met balkon (met toeslag) was groot en schoon met voldoende inrichting. Soms liet vriendelijkheid bij bediening wat te wensen over.

met vrienden, Sept. 2013
"Geweldig genoten!!!!!!!"vertalen
davelaar
8,0

13-9-2013 Wij zijn net terug van een geweldige 4 dagen met een verblijf in Hotel Fuhrmann. Met 4 pers. 2 zussen en 2 zwagers.
Nadat wij een boeking hadden gedaan en de recenties lazen kregen wij toch een naar gevoel.
Bij aankomst werden al gauw onze twijfels weggenomen. Zeer gezellig hotel meer dan vriendelijk personeel, ontzettend lekker eten ( en elke dag iets anders met veel keuze) gezellige dans avond met live muziek. Goed bed en confortabele kamer. Zeer goede ligging klein dorp niet veel te doen maar vanwege de gunstige ligging kun je gemakkelijk de gezeligheid en de drukte opzoeken. Wel een heel gezellige weinstube ondekt waar we tot in de late uurtjes hebben genoten van een heerlijk flesje wijn met kaasplankje. Dus dit hotel is zeer de moeite waard voor een geweldig verblijf.

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Moselstern Hotel Fuhrmann**...

met partner, Sept. 2013
"1 keer nooit meer"vertalen
Kim
1,0

5-9-2013 Het hotel zal vast en zeker goed zijn maar wij zaten in het gastverblijf en dat is 10x niks! Je kan je kont niet keren en het ruikt ontzettend muf op de kamer. De bedden zijn flink doorgezakt en het uitzicht is een boom. In ieder geval niet de moezel vanaf een leuk balkon. Het ontbijt was super maar het avondeten kon beter. De service aan de receptie was goed maar de bediening is chagrijnig en niet vriendelijk. Wij zijn hier geweest met een hond maar de volgende keer gaan we naar een appartement. Als je met de hond gaat, neem dan voldoende poepzakjes mee want je kan je hond hier niet fatsoenlijk uitlaten. Neem ook voldoende contant geld mee want de pinautomaat is ongeveer 10km verderop.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Ben je 65+ o.k., anders niet!!"vertalen
Suzan Ramakers
1,0

2-9-2013 De ligging is goed, dichtbij kun je gratis parkeren, is handig. Geen lift in het hotel is dit niet!! Heel vriendelijk personeel aan de balie. Het eten is matig en er is weinig te doen in dit kleine dorp. Als je 65+ bent kunnen wij dit aanbevelen, voel je je zeker thuis tussen alleen maar gasten van dezelfde leeftijd. Het hotel is erg oudbollig. Wij hadden een badkamer waarin je je nauwelijks kon draaien. De ingang naar onze kamer was een smal muf gangetje. De prijs/kwaliteit verhouding klopt niet. Is te duur.

met partner, Juli 2013
"Voor ons was alles okay"vertalen
schut
10,0
10,0
9,0

6-8-2013 Wij hadden vanuit dit hotel een super fietsvakantie. Het hotel was overal schoon, ruime kamer, beetje kleine douche maar verder konden wij niets beters wensen. eten ook goed, mensen allemaal bedankt

met partner, Mei 2013
"Nooit meer!"vertalen
Riny
3,0

16-5-2013 Wij hadden comfort kamer geboekt, dekbedden en kussens stonken vreselijk, trappenhuis en gangen worden nooit gelucht. Oude TV zonder afstandsbediening, lege minibar. Met ontbijt wilde ze ons bij vreemde aan een tafel zetten, mevrouw die hielp bij het ontbijt heeft er voor gezorgd dat we toch een eigen tafel kregen. Verder ontbijt was goed en complimenten voor het bedienend personeel!
Maar dit was echt de laatste keer dat wij hier zijn geweest

met partner, Apr. 2013
"Goed Hotel"vertalen
G.Nieter
7,0

13-6-2013 Waren er eind april / begin mei 4 dagen, ontvangst goed. Kamer niet al te groot maar heel schoon, ontbijt heel goed en diner redelijk goed. Bediening heel erg aardig. Met de auto in 15 min. in Cochem.
Wij zullen daar zeker nog eens terug gaan

met partner, Apr. 2013
"De ligging was prima"vertalen
Marita
2,0

27-4-2013 Mijn man en ikzelf verbleven er 2 nachten met een arrangement. We werden op een zijgang in een super-klein kamertje gedumpt.Op zichzelf niet zo erg, maar er waren noch gordijnen of overgordijnen en van een nooduitgang was er ook niet. De kamer was wel proper. Het eten was lekker en het personeel vriendelijk.

met vrienden, Aug. 2012
"4 dagen met vrienden geweldig hotel"vertalen
jonie heutinck
9,0

23-8-2012 4 dagen met vrienden in hotel Furhmann geweest alleen maar lof, ontbijt geweldig, dinerbuffet was voortreffelijk. We hadden 2 comfortkamer met balkon, tv, radio, safe ( in de kast) minibar. badkamer prefect met föhn,vrij kleine douchcabine Het personel is er vriendelijk en behulpzaam, en dragen je bagage naar boven als men dat zelf niet kan, want er is een lift in het hotel, wat wel een nadeel is voor oudere mensen, En een nadeel is dat de douchecabine wat aan de kleine kant is, doordat men, als met en beetje volume heeft klem zit haha. Het is een aanrader een comfortkamer te reserveren, okee, je betaald iets meer ,maar je hebt een prachtig uitzicht met balkon. De standaard kamer heeft geen balkon, is kleiner en geen mooi uitzicht. Wij waren blij dat we de comfortkamers hadden
. Wij waren alle vier bijzonder genoten, en vonden jammer dat de 4 dagen weer om waren.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?