Beoordelingen Hotel Moselstern Hotel Fuhrmann***

Moselstern Hotel Fuhrmann***
55 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Moselstern Hotel Fuhrmann***
Moselweinstr. 21, 56821, Ellenz-Poltersdorf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Moselstern Hotel Fuhrmann*** in Ellenz-Poltersdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Moselstern Hotel Fuhrmann*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Moselstern Hotel Fuhrmann scoort een 7,5 uit 10, op basis van 55 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Moselstern Hotel Fuhrmann*** in Ellenz-Poltersdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Moselstern Hotel Fuhrmann***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Moselstern Hotel Fuhrmann*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 15 vakantiefoto's van Hotel Moselstern Hotel Fuhrmann*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Duitsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rheinland Pfalz. Vergelijk Hotel Moselstern Hotel Fuhrmann*** met andere accommodaties in Ellenz-Poltersdorf.
Even geduld a.u.b.

6,5
7,2
5,9
2,9
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Aug. 2014
"NOOIT MEER NAAR DIT HOTEL"vertalen
R. Brouwer
1,0

19-08-2014 Hotel Fuhmann ziet er aan de voorzijde prachtig uit en is gelegen aan de Moezel,Wij kregen kamer 308. Zeer klein aan de achterzijde van het hotel. Het had 1 raam van 60 x 70cm.(Uitzicht op daken en vuilcontainers). Twee eenpersoonsbedden met lattenbodem die aan de binnenzijde schuin af liepen. Het plafond loopt halverwege schuin af. Verder 1 rond tafeltje van 60 cm met 1 eetkamerstoel er naast en in de andere hoek van de kamer de 2e eetkamerstoel. Een oud TVtje met en beeld van slechts 30 cm. De badkamer is slechts 90 cm breed. De badkamerdeur kan maar tot de helft open en stoot vervolgens tegen de WC. Het eten: Het "gaat"(snackbar kwaliteit en weinig variatie). Iedere dag verplicht met andere mensen samen aan 1 tafel moeten eten. Wij hebben 2 keer verzocht (op verschillende dagen) om een andere kamer tegen bijbetaling (aan de voorzijde van het hotel). Tevergeefs.
PLUSPUNT: de kamer goed werd schoon gehouden.
Wij reizen samen al ruim 40 jaar, maar deze "fout" maken we niet meer.

met partner, Juni 2014
"Heerlijke dagen gehad voor herhaling vatbaar"vertalen
fam Zwetsloot
10,0
8,0

28-06-2014 Een upgrate gedaan naar kamer met balkon, uitzicht is super, er is dit jaar een lift in het hotel geplaatst wat erg handig is, heerlijk gefietst naar Cochem ongeveer 10km goed fietspad ook mooie wandelmogelijkheden in directe omgeving eten was goed m'n ontbijt buffet. Avondbuffet veel van het zelfde maar smaak was goed, goede prijs kwaliteit verhouding personeel bij ons klantgericht en vriendelijk. Ook busrit langs de Moezel is een ervaring zo zie je veel van de omgeving en hond mag ook mee in de bus

met een groep, Juni 2014
"Nooit meer naar dit vreselijke hotel"vertalen
Gerard Gerritsen
1,0

30-06-2014 Wij zaten in het hotel in een achterkamertje je kan je kont niet keren en het ruikt ontzettend muf op de kamer. Het uitzicht was een dakgoot. Het ontbijt wasgoed maar het avondeten koud en weinig keus. De service aan de receptie was goed maar de bediening is chagrijnig en zeer onvriendelijk om 22.:00 uur werden we onvriendelijk en dringend verzocht te betalen en vervolgens het gastenverblijf te verlaten. Neem ook voldoende contant geld mee want de pinautomaat is ongeveer 10km verderop. In het hotel moet je telkens contact betalen en geen mogelijkheid om op kamernummer te boeken.

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Moselstern Hotel Fuhrmann**...

met partner, Juni 2014
"Hier komen we niet meer terug."vertalen
Gilbert en jenny
4,0

21-06-2014 Geen rolluiken of schuifgordijnen die het licht buiten hielden,wanneer je op het WC ging zat je met je knieen tegen de muur,in het restaurant moest je met onbekenden samen aan dezelfde tafel,de mini TV was een ramp en zonder afstandsbediening,koelkast was defekt,dessert was 3 dagen hetzelfde,internet was een ramp.
Het ontbijt was wel in orde.

"Oubollig en alles summier"vertalen
H. Klappe
5,0

15-06-2014 Hotel gedateerd. Kamers klein en oubollig ingericht. Internet ronduit slecht. Eten redelijk.bediening: redelijk.

met partner, Apr. 2014
"Mooi aan de Moezel"vertalen
Jos en Paula
8,0

17-04-2014 Bijbetalen voor een kamer met Moezelzicht loont de moeite.
Buffet was van redelijke kwaliteit, de kok hield constant zelf toezicht.
Service aardig en vriendelijk.
Gunstig gelegen voor uitstapjes (Cochem en wandelingen).

met partner, Nov. 2013
"Mooi gelegen Moezelhotel"vertalen
jphildering
8,0

18-11-2013 Ligt prachtig direct aan de Moezel; kamers met balkon hebben fantastisch uitzicht. Groot voordeel is de gastenkaart met vrij openbaar vervoer. Bij ontbijt en diner was er voldoende, maar weinig variatie en geen bijzondere gerechten ('goed burgerlijke keuken'). 'Middagsnack'bij vol pension stelt niet veel voor. Kamer aan de Moezel met balkon (met toeslag) was groot en schoon met voldoende inrichting. Soms liet vriendelijkheid bij bediening wat te wensen over.

met vrienden, Sept. 2013
"Geweldig genoten!!!!!!!"vertalen
davelaar
8,0

13-09-2013 Wij zijn net terug van een geweldige 4 dagen met een verblijf in Hotel Fuhrmann. Met 4 pers. 2 zussen en 2 zwagers.
Nadat wij een boeking hadden gedaan en de recenties lazen kregen wij toch een naar gevoel.
Bij aankomst werden al gauw onze twijfels weggenomen. Zeer gezellig hotel meer dan vriendelijk personeel, ontzettend lekker eten ( en elke dag iets anders met veel keuze) gezellige dans avond met live muziek. Goed bed en confortabele kamer. Zeer goede ligging klein dorp niet veel te doen maar vanwege de gunstige ligging kun je gemakkelijk de gezeligheid en de drukte opzoeken. Wel een heel gezellige weinstube ondekt waar we tot in de late uurtjes hebben genoten van een heerlijk flesje wijn met kaasplankje. Dus dit hotel is zeer de moeite waard voor een geweldig verblijf.

met partner, Sept. 2013
"1 keer nooit meer"vertalen
Kim
2,0
1,0

05-09-2013 Het hotel zal vast en zeker goed zijn maar wij zaten in het gastverblijf en dat is 10x niks! Je kan je kont niet keren en het ruikt ontzettend muf op de kamer. De bedden zijn flink doorgezakt en het uitzicht is een boom. In ieder geval niet de moezel vanaf een leuk balkon. Het ontbijt was super maar het avondeten kon beter. De service aan de receptie was goed maar de bediening is chagrijnig en niet vriendelijk. Wij zijn hier geweest met een hond maar de volgende keer gaan we naar een appartement. Als je met de hond gaat, neem dan voldoende poepzakjes mee want je kan je hond hier niet fatsoenlijk uitlaten. Neem ook voldoende contant geld mee want de pinautomaat is ongeveer 10km verderop.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Ben je 65+ o.k., anders niet!!"vertalen
Suzan Ramakers
2,0
1,0

02-09-2013 De ligging is goed, dichtbij kun je gratis parkeren, is handig. Geen lift in het hotel is dit niet!! Heel vriendelijk personeel aan de balie. Het eten is matig en er is weinig te doen in dit kleine dorp. Als je 65+ bent kunnen wij dit aanbevelen, voel je je zeker thuis tussen alleen maar gasten van dezelfde leeftijd. Het hotel is erg oudbollig. Wij hadden een badkamer waarin je je nauwelijks kon draaien. De ingang naar onze kamer was een smal muf gangetje. De prijs/kwaliteit verhouding klopt niet. Is te duur.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel foto’s maak jij gemiddeld tijdens je vakantie?

Bent u de eigenaar?