Hotel Haus Hilda

Haus Hilda

3 reviews over Hotel Haus Hilda in het Nederlands

zeer gezellig en zeer rustig gelegen!!!!

nick, 15-10-2011

wij zijn er 4 dagen geweest en gaan volgend jaar zeker terug! De uitbaatster is zeer vriendelijk en ist altijd zeer druk bezig om taartjes en andere dingen te maken!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Nog net te doen?

Sigerson Holmes, 13-6-2011

Wij waren in 2007 2 weken in Echternacherbruck, bij Haus Hilda, Frau Zimmerman probeerde bij aankomst de afgesproken prijs al te veranderen. Toen dit niet lukte waren wij al direct minder welkom. De kamers hebben wij na aankomst direct zelf schoon moeten maken, want dit was kennelijk de laatste jaren niet meer gebeurd. Het meubilair kwam zo te zien van een vuilnisbuild en het bestek bestond uit vorken zonder tanden, de ontbijttafel zelf versterkt met schroeven die wij gelukkig bij ons hadden anders was de tafel vanzelf in elkaar gezakt. Het enige dat prettig was, was de omgeving!! De glorietijd is hier kennenlijk al ruim 20 jaar voorbij. Vies en kleverig interieur! Wij gaan hier niet meer heen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2007

Johan Vervaeke, 7-7-2008

Rustig gelegen appartement (geen hotel) op 2km wandelen van Echternach. Goedkoop, verzorgd en voldoende parkeergelegenheid. Indien interesse kan je er zelfs een bbq houden.

Je kan er onmiddellijk wandelingen aanvatten naar o.a. de Liboriuskapel en Teufelsschlucht (Irrel).

Gereisd familie in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haus Hilda in Echternacherbrück, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haus Hilda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Haus Hilda scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.