Camping Echternacherbrück ***

WebsiteLink naar website

242 reviews over Camping Echternacherbrück in het Nederlands

Erg goed

Verlaan, 13-9-2017

Camping is een leuke familie camping met een mooi zwembad, schoon sanitair, verschillende speeltuinen, nederlands sprekende receptie en voldoende ruime plaatsen (Grote caravan + auto + grote luifel). Wat wij echt zeer ideaal vonden is dat wij door een bruggetje over te steken zo het centrum van Echternach (L) inliepen. Echternach een mooie plaats om te wandelen, te bezichtigen maar ook zeker lekker te eten en te terrassen. En dat op 10 min lopen van onze caravan!! Omgeving zeer mooi, van natuur tot leuke steden. Beek loop heel leuk langs de camping, wat dan wel wat brutale eenden met zich meebrengt.

Conclusie: voor ons een aanrader op redelijk korte afstand van Nederland!

Gereisd met partner in september 2017

Zeer fijne camping

Hoof, 3-9-2017

Wederom weer eens 14 dagen nar deze fijne camping geweest.

Alles keurig mooie plaatsen verzorgd sanitair en een vriendelijke ontvangst bij de receptie.

Dagelijkse schoonmaak van sanitair alleen jammer dat bezoekers het toilet niet zo achter laten zoals ze het aantreffen, vooral kinderen zorgen voor deze rommel.

Dus ouders begeleid deze kinderen tijdens het douchen en de toilet gang dan blijft het schoon.

Verder een prachtige camping in een zeer mooie omgeving.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op een betaalbare camping met prachtig zwembad.

Gewoon goed!

Rick, 27-8-2017

Na een reis door Frankrijk aangekomen op deze camping, de ligging is mooi en we stonden aan de rivier. Redelijk groot, wel rustig! Wat direct opviel is het schone en nette sanitair in vergelijking met die van de Franse campings. Zwembad is schoon en verwarmd!

Prima vakantie

Lindy heijmans, 26-8-2017

Als alleenstaande moeder met twee kinderen, 7 en 10, een hele fijne vakantie gehad. Een tent gehuurd op deze camping via touroperator . Alles was netjes en schoon. Camping is simpel maar schoon. Niet te groot waardoor de kinderen zelf hun gang konden gaan. Geen 'last' gehad van vaste bewoners, vriendelijk geholpen bij eventuele vragen. Af en toe wat geluid na tienen. (Persoonlijk geen moeite mee). Stond in een straatje van 2x 4 rijen. Onze kant 4 tenten, overkant 4 caravans. Vond dat juist wel gezellig. Wij hebben een hele leuke week gehad en gaan volgend jaar terug voor 2 weken.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Gewoon goed

Gepe, 25-8-2017

Zorg wel dat je de rode plekken boekt,anders zit je hutje mutje op de buren. De plekken aan de rivier zijn heerlijk! Totaal geen last gehad van de vaste bewoners,ze zijn behulpzaam en vriendelijk. De vuilnis wordt 2x daags voor je caravan opgehaald, santair is gewoon netjes. Uit eten? Ga naar de Griek naast de camping! Perfect eten,voor een goede prijs. Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad!

Dit was de laatste keer

Anja, 22-8-2017

In het verleden wel vaker geweest dus op terugreis een overnachting gedaan. Wat een tegenvaller. Plaats erg klein voor onze vrij normale caravan. Electriciteitsnet moest van heel ver met snoer over de weg. De paadjes zijn zo klein dat je elkaar niet kan passeren met de auto. Laat staan met caravan. Weinig onderhoud aan plaatsen. Veel lawaai laat op de avond. Wij gaan niet weer naar deze camping

Prachtige omgeving

Barbara, 22-8-2017

De camping is prima. Wij hadden de pech dat we een te kleine plaats hadden voor onze vouwwagen en ik vond het de eerste week ook erg vol staan maar ach dat hebben we langs ons heen gelegd. Er zijn wel ergere dingen die je op een camping kan aantreffen.

Maar prima sanitair, speeltuinen vielen goed in de smaak bij de kids, de rivier is erg leuk en het personeel erg vriendelijk. Ook onze mopshond heeft het erg fijn gehad.

Fijn dat ze ze Nederlands spreken!

Ook het zwembad is erg leuk coor de kids en ook voor de volwassenen.

Wat ik vooral erg fijn vind aan deze camping is da het een goede uitvalsbasis is voor hele mooie wandelingen door de bergen.

Wij komen nooit twee keer op een zelfde camping omdat we graag andere plekken willen ontdekken. Maar na twee weken op deze camping was ik nog lang niet klaar. Misschien dat we nog wel eens terug komen dus.

Wat me wel opviel is da er toch erg smerige gasten zijn. Ze kunnen het sanitair nog zo goed poetsen maar als de gasten er een puinhoop van maken is er geen beginnen aan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Gemoedelijke camping op een prachtige locatie

Familie Oudejans, 21-8-2017

Gemoedelijke en simpele camping, die volgens mij gerund wordt door een groep oudere mensen. Nederlands sprekende dame bij de receptie, allen zeer vriendelijk en behulpzaam. Goed zwembad en natuurlijk de rivier, waar de kinderen zich prima kunnen vermaken. Er zijn inderdaad kleine plekken, maar er is ook een mogelijkheid om grotere plekken te boeken en die zijn echt prima. Aan de kant van de kleine brug staan veel vaste gasten en is het allemaal vrij krap, maar aan de kant van de grote brug zit je echt prima. Supermarkt, drogist en bakker tegenover de camping en dagelijks rijdt er een bakkertje over de camping die ook de telegraaf verkoopt. Op loopafstand van Echternach waar je voldoende leuke tentjes hebt. Veel te doen in de omgeving; wandelen, kanoën, mountainbiken enz. Wij gingen, na alle slechte recensies, met gemengde gevoelens heen en zouden na 2 nachten weer doorrijden, maar zijn een week gebleven.

fantastisch

ronald, 18-8-2017

grootte camping in een prachtige omgeving met een mooi zwembad gelegen aan de sure de comentaren begrijp ik niet goed geen afgebakende pleken electra knullig .

als je weet dat de camping bijna geheel onder water kan staan en dus al deze voorzieningen weer verwijdert dienen te worden ook van onvriendelijkheid is mij niets gebleken wel behulpzaamheid en vriendelijkheid sanitair word dagelijks schoon gemaakt en meermaals gecontroleerd we zullen hier dan ook zeker nog eens terug kommen ook het griekse restaurant is een aanrader

Hutje Mutje Camping

Jenny Pereboom, 15-8-2017

Camping waar je echt "kop aan kont" staat. Geen afbakening tussen de plekken en echt elke vierkante centimeter wordt vol gezet. De "tokkiebrigade" heeft hier de overhand. Sanitair wordt op een keer per dag op een vreemd tijdstip schoongemaakt. Juist tijdens de topdrukte wordt het gewoon dichtgegooid voor gebruik. Wel redelijk netjes..dat ligt meer aan de gasten. Zwembad is goed...Voor ons is een weekje net vol te houden maar dat komt meer doordat we op pad zijn in de mooie omgeving!!!!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Echternacherbrück in Echternacherbrück, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Echternacherbrück zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Echternacherbrück scoort een 7.16 uit 10 op basis van 267 reviews.