7,1

WebsiteLink naar website

233 reviews over Camping Echternacherbrück in het Nederlands

Hutje Mutje Camping

Jenny Pereboom, 15-8-2017

Camping waar je echt "kop aan kont" staat. Geen afbakening tussen de plekken en echt elke vierkante centimeter wordt vol gezet. De "tokkiebrigade" heeft hier de overhand. Sanitair wordt op een keer per dag op een vreemd tijdstip schoongemaakt. Juist tijdens de topdrukte wordt het gewoon dichtgegooid voor gebruik. Wel redelijk netjes..dat ligt meer aan de gasten. Zwembad is goed...Voor ons is een weekje net vol te houden maar dat komt meer doordat we op pad zijn in de mooie omgeving!!!!

Goede camping

Gerard Agterhuis, 13-8-2017

Deze camping is na twaalf jaar met gezin en 2 kinderen nog steeds goed. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Sanitair is schoon alleen sommige gasten maken er tegenwoordig een steeds grotere troep van, enkele voorbeelden zijn poep op de wc bril en kots op en naast de wc. Mensen, ruim net zoals thuis je eigen zooi op.

Ook zijn er steeds meer mensen met een grote mond en storen zich aan anderen, verbeter de wereld en begin bij u zelf. Zoekt u rust ga dan naar een camping voor ouderen of een hutje op de hei.

Groeten, G. Agterhuis.

Gereisd familie in juli 2017

Prima camping en prima facaliteiten

Werner, 13-8-2017

Mijn vrouw noemde het een tokkiecamping :) Zegt ook wat over haar natuurlijk.

Camping met van alles te doen. Animatie (moet je voor betalen), rivier (voor oudere kinderen heel leuk, voor jonge kindjes geen echt steenstrandje) Zwembaden (peuterbadje alleen water, geen glijbaan of paddestoel). Sanitair goed en schoon. Plekken prima qua grote. Veel waterpunten wat super praktisch was. Vuil wordt opgehaald van vaste plekken. Je hoeft het niet te scheiden (verbeterpunt). In de omgeving genoeg te doen.

Groot voordeel is dat er een bakker (super lekkere croissants) en supermarkt op loopafstand ligt. Het centrum van Echternach ligt ook op loopafstand. Veel leuke eetplekjes.

Voor ons nooit meer!

Wendy meertens, 9-8-2017

waar moet ik beginnen. laten we Daan maar bij het begin beginnen.

Bij aankomst zat er een oudere vrouw achter de balie. De vriendelijkheid van haar was erg ver te zoeken! Met een snauw werden we geholpen. Of we wisten dat onze plaatsen buiten de camping lagen. Dat is het enige geluk van ons geweest want daar was het rustig en hadden we iets meer plaatse en ruimte! Want de rest van de camping stond allemaal hutje mutje op elkaar gepropt! Voor alles betaal je veel en veel te duur! Iedere morgen word er netjes gepoets door de mensen en is het sanitair weer netjes proper! Maar de camping gasten zelf maken er een grote zooi van! Dan nog niet gesproken over de oudere mensen wat rond om de receptie hangen! Die menen dat ze het voor het zeggen hebben op de hele camping! Knap irritant! Iedere morgen met veel kabaal rijden ze langs de plaatsen om alles te controlen. Elektra is waardeloos in mekaar geduwd. Omdat k hoog zwanger ben en het niet meer ging besloten we om eerder weg te gaan. Dat we moeten betalen prima! Maar de manier waarop dit dan tegen je gezegd word en hoe je dan behandeld word vind ik niet netjes! Die zelfde oude vrouw die er zat bij aankomst. Snauwde het toe alsof ik een of andere grote misdaad had begaan! Wij zijn heel wat gewend en klagen niet snel over iets! Maar hoe ze de mensen uitmelken en behandelen gaat ons echt te ver! Dus voor ons nooit meer deze camping! En iedereen wat het wil weten vertellen we dan ook met groot plezier wat voor een vreselijke camping dit is!

Gereisd met partner in augustus 2017

Mooi, leuk, maar............

Wilco, 9-8-2017

Mooie camping, alleen in topseizoen merkbaar maximaal belast. Vooral ook omdat de plaatsen niet bijzonder groot en zonder afbakening zijn, daardoor zijn graslopers er het liefst nog minimaal een meter af aan het snoepen...Staan ze bijna in je tent. Leuk als je contact zoekt, minder fijn als je scheerlijnswipend tenttinderen niet zo nodig vind.

Verder kan er wat gezegd worden over de rust, want gezelligheid kent er geen tijd, schijnbaar slechthorende damschreeuwers met vocale gledingsdrang, fanatieke schlagermeelallers die hun duits aan het bijspijkeren zijn en hoorbaar vakantieverliefde kirrende medekampeerders van allerlei pluimage en leeftijden laten graag van zich horen....ook als de duisternis al lang en breed is gevallen. Maar op wat een gave locatie ligt het geheel, aan de rivier, op wandelafstand van het pitoreske Echternach, bakker, supermarkt en drogist. En daar verkopen ze oorstoppers, kortom lawaaiprobleem is ook daarmee weer prima te managen.

Kijk verder

Zandstra, 4-8-2017

Folder misleidend. Oude camping. Veel vaste bewoners. We zaten links van de camping en de weg geeft veel lawaai. Sanitair rond uit vies. Rivier kun je niets mee. Laat in de nacht lawaai en geschreeuw. Kleine plekken en alles staat erg vol. Animatie voor de kids erg onduidelijk maar norman maakt leuke gipsen beelden die je kunt kopen en beschilderen. Minmunt is dat alle animaties geld kosten. Schoonmaaksters en ander personeel erg vriendelijk. Super mooi gelegen naast het stadje echternach. Ik kom hier echter niet weer.

Prima tokkie camping

Roland, 2-8-2017

Hutje mutje op elkaar. Elk gaatje wordt benut .Veel lawaai muziek en bier. Veel schreeuwende tieners. Schoonmakers doen echt hun best maar mentaliteit van bezoekers is echt erg. In de wc nat wc papier op de grond en modder. Veel vaste stawagens en caravans met overkappingen enz. Ook mensen die hier al jaren komen doen als of ze eigendomsrecht hebben. Vormen ook gelijk groepen en feesten er op los. De brug met druk verkeer is erg lawaaierig tot diep in de nacht met tractoren en vrachtwagens. Ligging en omgeving is prachtig. Wanneer je van tatoos bier harde muziek en feesten houd, prima camping.

Bagger

Barbara, 1-8-2017

Vroeger kwamen we vaker op deze camping, was netjes en de plekken waren ok. Nu is dat wel anders. De prijs van de camping is vrij hoog voor het geen je krijgt. Je zou op zijn minst voor bijna 40 euro per nacht ook animatie verwachten voor de kids. De plek waar we stonden was behoorlijk stijl. We hebben met moeite de caravan goed gekregen. Daarbij loopt iedereen over de plek zowel links als rechtsom om naar het toiletgebouw te komen,dit is makkelijk op te lossen door een hek te plaatsen of de ophoging te verlagen zodat er een fatsoenlijke plek ontstaat en mensen niet meer de neiging krijgen om zo over andermans (goed betaalde) plek te lopen. De schoonmaak is ook zeer slecht. S ochtends even een lappie erdoor een klaar. Dit is niet voldoende met zoveel mensen.

Redelijk

Beagle, 29-7-2017

Sanitair wordt super goed schoon gehouden maar de gasten maken er gelijk weer een... van.

plekken zijn redelijk alleen een autobreedte tussen je overburen is wel aan de magere kant.

@ echte afknapper waren het pinnen op de camping bij de pinmachine in heel duitsland heb ik 1,95 per transactie betaald bij hen 4,95 en wij moesten eerder naar huis ivm ziekte hond , mijn fout geen medisch paspoot meegenomen, daarvoor moesten we wel de dagen dat we eerder weggingen betalen . voor de rest wordt er heel erg veel voor de kleintjes gedaan.

Gewoon een leuke camping voor kids

Gereisd met partner in juli 2017

oppassen met pinnen

Paul, 29-7-2017

In echternacherbruck kost pinnen t a 10 euro extra.

Even wandelen naar de ING in echternach scheelt daardoor veel geld.

Gereisd familie in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Echternacherbrück in Echternacherbrück, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Echternacherbrück zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Echternacherbrück scoort een 7.08 uit 10 op basis van 258 reviews.