Appartement de Steenenhoeve *****

9,4

Zoover award

47 tips over de Steenenhoeve

ivo egas, 16-6-2015
Wij hadden zelf app 1. Deze lag tov de tuin perfect. Ook als we met kinderen komen is deze top. Babyfoon aan en toch in tuin drankje doen of jacuzzi in
M. Brandenburg, 2-5-2015
Wij en onze kinderen van 3,5 en 7 vonden het pretpark met dierenpark in Klotten heel leuk. Je kan zelfs met de kleinste in veel attracties. Leuk om samen te doen. Ook het Moselbad was een groot succes, leuke glijbanen en kinderspeelbad. En een kasteel/burcht bezoeken is ook echt de moeite waard. Ook nog gekart op de weg terug bij de nürburgring.
Merceille van Egmond, 7-4-2015
Kamer 6 was echt perfect!

herpers , 21-10-2014
wim en thea en kids hebben super genoten niks aan toe te voegen
Peter, 9-9-2014

Het verblijf in de tuin met vijver is al een belevenis

alle kamers zijn goed maar mijn voorkeur gaat uit naar nummer 6

coby brouwer, 29-8-2014

TE gek ,dat we de 3 hondjes mee mochten nemen.

Ze hadden het naar hun zin.

Peter, 13-8-2014
Gezinnen met kinderen kan een bezoekje aan het prachtige openluchtzwembad in Treis-Karden niet ontbreken. Schoon zwembad en betaalbaar en kinderen tot 5jaar gratis. Ook de ruïnes van Sankt Goar is zeker een bezoekje waard. Maar er zijn tal van leuke plaatsen in de buurt zoals Rudesheim, Cochem, Koblenz, Trier, Etc,Etc.
claudia, 22-7-2014
De omgeving is geweldig er is heel veel te doen zo kun je naar de rijn maar ook naar de moezel. Het vliegtuigmuseum in Hermeskeil is ook zeer zeker een kijkje waard. Er zijn ook veel kastelen die je kunt bezichtigen Burg Eltz is daar een van je kunt er voor kiezen om met een schuttle bus naar het kasteel te nemen je loopt vanaf de parkeerplaats naar beneden ongeveer 20 minuten. Wij hebben er voor gekozen om de bus terug te nemen naar boven.
Jan de Wilde, 6-7-2014
Mooie plaatsen om de te bezoeken zijn o.a. Cochem, Rudesheim en Bacharach, de laatste 2 aan de rijn (die zeker zo mooi is als het Moezel dal)
Dennis en Caroline, 16-6-2014

-Goede up to date navigatie, soms werden we een route ingestuurd terwijl er een weiland voor ons lag of een eenrichtingsweg (bv route naar de sprookjeskasteel). In die omgeving geld het spreekwoord: alle wegen leiden naar Rome.

-Boodschappen gedaan in een nabije grote dorp Kastellaun.

-Cochem een uitstekend Duits winkeldorp met verschillende winkels.

-Rudesheim is heel touristisch.

-wildpark Klotten voor de kids

Accomodatie:

-een zwembad, maar die zou komen.