Pension Oeffling

9,8

3 reviews over Pension Oeffling in het Nederlands

Top pension

JMW de Reus, 24-12-2010

Wij zijn nog maar één keer geweest maar werden als familie ontvangen. Het eten was niet te overtreffen, de kamers netjes en schoon.

Gaan we zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in oktober 2007

Geweldig pension

A.J. Willems, 16-12-2008

Fantastisch pension in de prachtige Vulkan Eifel. Kleinschalig, 7 kamers, in zeer klein dorpje, is niets te doen. Maar heerlijk rustig en prachtige natuur. Vanuit het pension prachtig uitzicht over de Eifel. Als je, zoals wij, hier al 20 jaar komt dan behoor je gewoon tot de familie. Het eten is geweldig. Het echtpaar Oeffling geeft je elke keer dat je komt weer het gevoel of je thuis komt.
Gereisd met oudere kinderen in december 2008

A.J. Willems, 14-1-2008

Geweldig pension, wij komen hier zeker 1x per jaar. Echt een gouden tip. Alleen je moet wel van rust houden, het pension ligt in het plaatsje Dodenburg, erg klein plaatsje, paar honderd inwoners. Er is hier geen vertier, alleen maar mooie natuur. Het pension is niet erg groot, maar erg gezellig. Als je er een paar keer bent geweest, zoals wij, dan wordt je beschouwd als familie.

De kamers zijn mooi ruim, het eten is echt geweldig.

Gereisd familie in mei 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Oeffling in Dodenburg (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Oeffling zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Oeffling scoort een 9.75 uit 10 op basis van 4 reviews.