Hotel Zur Post ***

8,1

21 reviews over Hotel Zur Post in het Nederlands

Leuke ervaring

Eric, 13-1-2017

Correcte verhouding prijs versus aanbod. Rustige ligging. Wij hadden een geluk in het "aangename" deel van het restaurant te zitten. De muren tussen de kamers zijn echter van karton. Tip voor de eigenaars: zet een "drankkaart" op tafel om te vermijden dat je 4 keer over en weer moet lopen.
Gereisd met partner in januari 2017

middelmatig

fam. Bellen, 7-1-2017

Deze keer was het minder, andere kamers. Het eten was ook minder. De twee vorige keren was alles prima.
Gereisd met vrienden in mei 2016

yvonne, 2-1-2017

Zeer goed en gezellig hotel, de kamers zijn schoon, bedden goed , flatscreen tv en wifi gratis ..Wij waren er met de ganse familie en hadden vol pension Het ontbijt was goed en het avondeten was in buffetvorm, met verschillende keuzes, echt heerlijk gegeten.Zeer vriendelijk personeel , enig minpuntje er mag gerookt worden in de bierstube, maar ons stoorde het niet wij bleven in het restaurant zitten ...wij gaan zekers terug ....
Gereisd met vrienden in december 2016

uitstekend hotel

jtm, 30-4-2016

Het hotel ligt centraal in de eifel ,met vele mogelijkheden om te wandelen ,de auto te pakken of de motor ,met Trier of b.v de Nurburgring op redelijke afstand.

De kamer was helemaal oké met een douche toilet , grote flatscreen en wifi en een lan 4 verbinding.

Het ontbijt prima en het avond eten (buffet) zeer gevarieerd ,het hoeft je aan niks te ontbreken.

Fijne vriendelijke staf ,die echt voor je daar zijn .

Kortom uitstekend.

Gereisd met partner in maart 2016

Zeer goed hotel. Propere kamers en lekker eten.

Marc Kemps, 25-2-2016

Het hotel ligt zeer goed om in de omgeving te wandelen of met de motor/auto ritjes te maken in de eifel. Zeer vriendelijk onthaal en een onbesproken service, zowel in het restaurant als in de cafetaria. Er mag in het cafe gerookt worden, maar dat is toegelaten in dit deel van Duitsland en staat duidelijk aangegeven met stickers. Ik ben een niet-roker, maar stoor mij daar hoegenaamd niet aan. De mensen die niet tegen het roken kunnen mogen hun drankje ook nuttigen in het aangrenzende restaurant.

Zeer lekker en gevarieerd eten (het hoofdgerecht is in buffetvorm met keuze zat).

Gereisd met vrienden in februari 2016

Leuk hotel, goedkoop en gezellig hotel in de Eifel

Bellen Jan, 25-1-2016

Dagen in de week is het goedkoop verblijven, lekker eten, gezellige bar. Vriendelijk personeel. Vele mogelijkheden zoals wandelen of uitstappen doen met de wagen.
Gereisd met vrienden in november 2015

Nooit meer, alleen leuk voor kettingrokers

B.Kurth, 18-12-2015

+Kamer op 2 de verdieping is zonder meer in orde.

+Wifi overal zeer zwak.

-in het café wordt gerookt, ´savonds één blauwe walm, dringt door tot in het aangrenzende restaurant, nog nooit in Duitsland zoiets meegemaakt, absoluut niet acceptabel.

Gereisd met partner in december 2015

Zeer tevreden.

JW Tornij, 21-10-2015

Het verblijf in dit hotel was prima, we werden hartelijk ontvangen, en het personeel was zeer vriendelijk. Ook het eten is van prima kwaliteit. De kamers waren netjes en schoon. Ik was er samen met een vriend omdat we opzoek waren naar een hotel voor ons motorweekend in 2016. Nadat we er gegeten en geslapen hadden hebben we de volgende morgen er geboekt voor 22 personen.
Gereisd met vrienden in oktober 2015

fantatisch

De Muynck, 15-9-2015

Alles was perfeckt eten en kamers in orde. Vriendelijke ontvangst , wij komen zeker terug
Gereisd met partner in september 2015

Heerlijke dagen, met dank aan de zon en de service

mjonkmansr, 20-4-2015

Het hotel is in een klein plaatsje, zonder veel voorzieningen gelegen. Ideaal voor wandelaars, fietsers en motorfietsers. Het is een wat ouder gebouw, maar door diverse verbouwingen uitgebreid en aangepast aan de modernere tijd. Het is gezegend met een grote tuin, waarin vele zitjes zijn geplaatst, op ruime afstand van elkaar. Voor de jongere jeugd staan er ook diverse speeltoestellen. Het restaurant is ruim voor het aantal gasten. De tafels staan op discrete afstanden van elkaar. Er is een veel kleinere barruimte, waar tot mijn verbazing uitbundig werd gerookt. Ik heb niet ontdekt waar niet-rokers na de maaltijd, of bij minder goed weer, comfortabel konden zitten voor een drankje en misschien een praatje. Het diner was in buffetvorm. Ruim voldoende in hoeveelheid en keuzemogelijkheden. Echter twee maal heerlijk gegeten, maar de derde keer niet. De gerechten waren te lang van te voren in de warmhouders geplaatst en verpieterd
Gereisd met partner in april 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Zur Post bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zur Post in Desserath / Deudesfeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zur Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zur Post scoort een 8.07 uit 10 op basis van 23 reviews.