Hotel Müller ***

8,8

12 reviews over Hotel Müller in het Nederlands

heel mooi

carine, 16-8-2016

hotel is eenvoudig maar mooi en proper, eten is er heel goed en verzorgd.

mooie streek, wij waren met 6 koppels met de moto, top !!

marion is toffe gastvrouw.

van daar uit naar de moezel gereden. hadden geluk met het prachtig weer .

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Mooi hotel in een fantastische omgeving!

Ellis, 24-8-2015

Net thuis gekomen van een lang weekend in Hotel Muller. Wij hadden een kamer op de eerste etage, volgens mij is er geen lift aanwezig, maar voor ons geen probleem, met een fantastisch uitzicht. Vanuit het hotel kunnen diverse wandel en fietsroutes starten. Hotel heeft mooie kamers, goede bedden, goed eten (ontbijt en diner bijgeboekt) tegen een prima prijs. Het goede weer maakte ons weekend compleet!
Gereisd met partner in augustus 2015

zeer goed

fam Doesborg, 24-8-2015

Alleen maar positief; Kamer goed, ontvangst goed, ontbijt prima, diner goed, bediening goed, gezellige bierstube!!!! Leuke toeristische tips,( Maaren-Moezel fietstocht)Kortom; zeker voor herhaling vatbaar.

Bedankt Frau en Herr Zimmermann voor de mooie tijd in de Vulkan -Eifel.

Gereisd met partner in augustus 2015

Prima Hotel

Paulus, 6-8-2013

Hotel Mueller is een klantvriendelijke hotel gelegen in een rustige omgeving.

De kamers zijn ruim en pas gerenoveerd. Het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij.

Gereisd met partner in juli 2013

heel lekker eten

bartenconny, 25-11-2012

Romantisch hotel - kasteel in Daun, mooie en heel ruime kamer, heel netjes, vriendelijk personeel, heel goede keuken, een echte aanrader, wijn en drank zijn wel heel duur, fantastich ontbijt, gastvrouw (receptie) was wel heel speciaal.
    Gereisd met partner in januari 2012

Alles wat je wensen wil.

F.HESP, 19-9-2012

Een verblijf van 5 dagen. Een vriendelijke ontvangst en kregen, ondanks niet gevraagd, een luxe kamer (zit- en slaapkamer). Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. Alles vers.'s Avonds gegeten in het hotel en dat was smullen geblazen!!! Goede service van de hele familie en personeel. Elke dad schone kamer. Vanuit het hotel zijn vele uitstappen te maken. Wij gaan volgend jaar zeker weer.
    Gereisd met partner in september 2012

Niet voor herhaling vatbaar

MJDB, 29-8-2012

Bij aankomst was het hotel gesloten. Er hing een briefje op dat de sleutel bij het naastgelegen hotel kon worden opgehaald. Hotel blijkt iedere donderdag gesloten te zijn, hier had men mij vooraf niet over geinformeerd. Ik heb geen enkele uitleg gehad over de gang van zaken binnen het hotel. Er is geen enkele keer gevraagd of alles naar wens was. In de gangen hangt een lucht van sigarettenrook. Tot 2 keer toe zijn de gebruikte handdoeken niet vervangen door schone. Tijdens het diner werd de groente vergeten. Toen ik hier naar vroeg werd er even gekeken. Zonder enige uitleg of excuses werd de groente 5 min. later alsnog gebracht. Kopjes hebben scheuren. Buren hadden een hond op de kamer (bleek achteraf te zijn toegestaan). Op andere Internetsites werd vermeld dat de kamers pas gerenoveerd zouden zijn en dat het hotel erg schoon zou zijn. Kamer (1-pers) was niet gerenoveerd en niet schoon. De gastvrouw is vriendelijk, maar heeft duidelijk haar voorkeuren voor bepaalde gasten.
    Gereisd alleenreizend in januari 2012

Zeer aangenaam hotel met lekkere keuken.

Griet, 30-8-2010

Hotel Müller heeft prachtige kamers met mooie balkons. Je kan elke dag een andere weg wandelen naar Daun, door de bossen of door het Kurpark waar je water van de bron kan drinken of met je voeten door het koude water stappen. Het Gemündener Maar is te voet te bereiken en het is er heerlijk om te zwemmen. Wij wandelden het Lieserpfad en een stuk van de Eiffelsteig, beiden vertrekken praktisch aan het hotel. In het hotel kan je fietsen huren en naar Bernkastel aan de Moezel fietsen over een autovrij fietspad.

Frau Müller is supervriendelijk, haar man kookt zeer goed en in de gezellige Stube hebben we aangename avonden doorgebracht.

Gereisd met partner in augustus 2010

Zeer aan te bevelen!!

fam. Geelhoed, 29-7-2010

We (2 pers) zijn aangekomen op de zaterdag dat er een rallye verreden werd in de buurt. Hierdoor was het hotel op één kamer na volgeboekt. Deze kleine kamer hebben we genomen omdat we uiteindelijk maar 2 nachten zouden blijven. Het hotel met de zeer vriendelijke eigenaresse en haar man die de kok is beviel ons zo goed dat we uiteindelijk 7 nachten gebleven zijn. Dit alles met behulp van wat creatieve omzettingen door frau Müller en 2 verhuizingen naar steeds betere kamers. Prijs/kwaliteit voor kamers en eten zijn boven verwachting goed. Het Gemundener Maar is te voet bereikbaar en uitstekend geschikt om te zwemmen of een leuke wandelroute uit te stippelen. We hebben veel plezier gehad en zullen zeker weer terugkeren. Een echte aanrader!!
    Gereisd met partner in juli 2010

Mooi en zeer verzorgd hotel!!

Ilse, 21-7-2010

Kamers zijn zeer proper. De eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Rustig hotel.

Service is perfect!

Zeer zeker een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Müller bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Müller in Daun (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Müller zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Müller scoort een 8.83 uit 10 op basis van 12 reviews.