Hotel Fithotel

8,3

4 reviews over Hotel Fithotel in het Nederlands

Gezellig familie hotel.

Mutter, 9-12-2009

Mooie omgeving. Goed bereikbaar. Veel mooie plaatsen en natuur in de omgeving.
Gereisd met partner in december 2009

Fantastische tijd gehad!

T.D van der Vreede, 27-10-2009

Ik ben hier met mijn maatje geweest om te mountainbiken, we gingen een lang weekend naar Üdersdorf. Het hotel ligt op 1km afstand van het lieferspad en de mountainbike routes van de Eiffel, het hotel is daarom een ideaal startpunt voor een bikedag. Het hotel is perfect voor mountainbikers, er is een goede afspuit mogelijkheid en een ruime/veilige stalling waar heel veel bikes gestald kunnen worden. Het hotel is zeer schoon en leuk opgezet, tevens dient het naast een hotel ook als bar voor de bewoners van Üdersdorf. S'avonds is het gezellig en kun je samen met de vriendelijke eigenaren een drankje doen. Het eten is verzorgd en erg lekker, zowel het ontbijt als het avondeten zijn zeer goed te doen en dit tegen een hele lage prijs. Wij hebben ons heel erg vermaakt in de 4 dagen dat wij er waren, het hotel is top en zeker aan te raden!
Gereisd met vrienden in oktober 2009

fantastische plek

Wolter Taal, 3-3-2009

mooi klein gezellig hotel in ee ngeweldige omgeving
Gereisd met vrienden in augustus 2008

Marjolijn, 9-9-2007

We hebben hier een heerlijke week gehad! Het hotel is kort geleden overgenomen door Nederlandse eigenaren, wat erg gezellig was.

De staat van het hotel is wel wat verouderd maar dat maakt het er zeker niet slechter om. Alles is superschoon en verzorgd. De prijzen zijn bijna vooroorlogs te noemen. En dan hebben we het nog niet over het eten gehad, toppie!

Wij kwamen er om te mountainbiken, zeker voor de wat minder getrainden onder ons een absolute aanrader. Je mag er zo'n beetje overal fietsen, dus ook op de wandelroutes, erg handig! Tip: neem wel een kaart met daarop de wandelroutes mee, af en toe noodzakelijk. Is te koop bij de infowinkel in Daun voor €7,-

Naast mountainbiken kun je er ook prima wandelen cq nordic walken, of gewoon fietsen. En ook de motorrijders kunnen er hun hart ophalen.

Kortom, een aanrader!

Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fithotel in Daun (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fithotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fithotel scoort een 8.25 uit 10 op basis van 4 reviews.