Hotel Bikers Moment Daun ***

Hotel Bikers Moment Daun
Bikers Moment Daun
9,2

74 reviews over Hotel Bikers Moment Daun in het Nederlands

Goed motor hotel komen zeker nog een keer terug

Martin en Joke, 8-9-2017

je kan hier mooie routes rijden richting luxemburg Eifel Belgie is veel mogelijk.
Gereisd met partner in september 2017

Super gastvrij met goede kamers en een top ontbijt

Jeroen van maurik, 20-8-2017

Gastvrij super service huiselijk gevoel.

Hotel is erg schoon in het algemeen kamers bedden beddengoed badkamer allemaal goed.

Motor staat snachts binnen ook een dikke plus.

Al met al een dikke aanrader om te verblijven tijdens je verkenningstocht in de Eifel.

Gereisd met partner in augustus 2017

een top motor weekend samen met een vriend

Guus, 13-8-2017

De ontvangst was perfect, het eten goed en er was een gratis parkeergarage voor de motor. Wel zo veilig
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Top hotel!

Lianne en Viktor, 6-8-2017

Goede service, aardige mensen, heerlijke bedden al met al topweekend gehad!
Gereisd met partner in juli 2017

Het voelt als thuiskomen

Ype, 26-7-2017

Na een lange rit wordt je hartelijk welkom geheten door Bertus en Yvonne de kamer is groot en ruim en vooral schoon. Alles goed voorelkaar. Gezellige eigenaren en een lekker biertje. Motor in een gesloten garage gestald. Kleding in dien nodig in een verwarmde ruimte door Bertus gedroogd. Kortom, top verblijf
Gereisd met partner in juli 2017

Heel erg gastvrij

Oscar van Heertum, 29-6-2017

Yvonne en Bertus zijn heel erg vriendelijk en gastvrij.

Van te voren had ik een aantal vragen zoals het stallen van onze fietsen.

Dit werd goed opgevangen en was ook mogelijk wat het voor ons prettig maakte want we wilden graag wat gaan sightseeing dan waren onze fietsen veilig gestald.

We konden mee eten maar kozen voor andere eet gelegenheden want die lagen op onze route, het ontbijt was perfect.

De kamer was erg groot en netjes verzorgd.

De badkamer was wat aan de kleine kant echter alle faciliteiten zaten erin, dus geen enkel probleem.

Wat me opviel was dat de trap naar beneden aan de linkerzijde wel een leuning had echter de treden zijn daar erg klein vanwege de binnenbocht en aan de brede traptrede zijde zat geen leuning, misschien is dat een aandachtspuntje.

Voor mij niet z'n probleem maar voor oudere personen mogelijk wel.

De bar is gezellig aangekleed en je kunt er van alles voor een schappelijke prijs krijgen.

Deze sluit om middernacht en voor motorrijders is dat ook prima.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Gewoon super

Peter Goedhart, 1-6-2017

Bikers moment is iedeaal voor de Motorrijder. met een veilige bewaakte stalling. Geweldige omgeving. Hotel is super, met lekker avond eten en ontbijt. Bertus en zijn vrouw Yvonne zijn super aardig en helpen je waar het kan.. Wij waren met 5 man en iedereen vond het TOP :)
Gereisd met vrienden in mei 2017

Een beleving,

Maarten bosman, 27-5-2017

Bikers moment is een hotel die midden in de Eiffel ligt, bij aankomst wordt je hartelijk verwelkomd door de eigenaars, (het gevoel van thuiskomst) vanuit het hotel kan je de mooiste routes rijden, de eigenaar heeft voor iedereen wel een route die past bij de groep en de wensen, met veel plezier deelt hij deze routes en zet hij ze ook op je navigatie. Na je route wordt je wederom verwelkomd, en kan je lekker genieten van een drankje op het terras. Ik kan hier nog veel meer over schrijven, maar kort samengevat, een aanrader voor iedere motorrijder.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Het is hier fantastisch........

Smildegers......., 4-5-2017

We kwamen met 3 stellen bij Bertus en Yvonne binnen en werden hartelijk ontvangen.Ze zijn erg gastvrij en als er iets is, staan ze echt voor je klaar.De kamers zijn schoon en de bedden liggen super!

Helaas was de garage vol maar Bertus had voor ons een heel goed alternatief.

Voor ons voor herhaling vatbaar! Een echte aanrader......

Bedankt Bertus en Yvonne!!!!

Gereisd met vrienden in april 2017

Nog steeds gewoon goed

Ronald, 12-1-2017

In april 2016 voor de 2e x geweest, gewoon goed

Bij mooi weer lekker BBQ.

Gereisd met partner in april 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bikers Moment Daun in Daun (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bikers Moment Daun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bikers Moment Daun scoort een 9.19 uit 10 op basis van 75 reviews.